برترین جاذبه های گردشگری دبی| Top-Rated Tourist Attractions & Things to Do in Dubai

گردشگری فریبا آردم 28 دی ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 10 دقیقه

بهترین جاذبه های گردشگری دبی با رتبه برتر و کارهایی که باید در دبی انجام دهید

گلیتزی دبی نقطه داغ تعطیلات امارات متحده عربی است.

این شهر مرتفع و مراکز خرید، خود را از یک پاسگاه بیابانی به مقصدی دو ژور تبدیل کرده است، جایی که گردشگران برای خرید و فروش، آفتاب، و تفریح ​​خانوادگی در آن جمع می شوند. دبی به خاطر جاذبه‌های دیدنی مانند برج خلیفه (بلندترین ساختمان جهان) و مراکز خرید که دارای آکواریوم‌ های ماموت و پیست‌ های اسکی سرپوشیده هستند، مشهور است. اما این شهر دارای نکات برجسته فرهنگی و کارهایی است که باید انجام دهید، و همچنین تمام افزونه های مدرن پر زرق و برق. در اطراف محله الفهیدی پرسه بزنید، دبی قدیمی را کشف خواهید کرد، سپس در امتداد نهر دبی با یک قایق سنتی گشت و گذار کنید، و به زودی متوجه خواهید شد که این شهر چیزی بیشتر از روکش پر زرق و برق آن دارد.

مطالب پربازدیدهمه چیز درباره نخل دبی

نقش حنا در اماراتبهترین پارک های آبی دبی


با فهرست برترین جاذبه های دبی درباره بهترین مکان ها برای بازدید بیشتر بدانید.

جاذبه-های-دبی

1. منظره شهر معروف دبی را در برج خلیفه ببینید

ساختمان دیدنی دبی و جاذبه اصلی گردشگری دبی برج خلیفه است که با 829.8 متر بلندترین ساختمان جهان و مشهورترین مکان دیدنی شهر است. برای بیشتر بازدیدکنندگان، سفر به عرشه دیدبانی در طبقه 124 اینجا کاری است که در شهر باید انجام شود. مناظر سراسر خط افق شهر از این چشم انداز چشم پرنده به سادگی خیره کننده است. تجربه عرشه رصد نرم شامل ارائه چند رسانه ای در دوبی و ساختمان برج خلیفه (تکمیل شده در سال 2010) است، قبل از اینکه یک آسانسور پرسرعت شما را به سمت عرشه رصد ببرد تا مناظر 360 درجه از آسمان خراش ها به سمت صحرا را ببینید. از یک طرف و اقیانوس در طرف دیگر. بازدیدهای شبانه به دلیل مناظر پانورامای معروف نور شهر دبی در بین عکاسان محبوبیت خاصی دارد. بلیط ورودی برج خلیفه خود را از قبل بخرید تا از صف های طولانی جلوگیری کنید، به خصوص اگر قصد دارید در آخر هفته از آن بازدید کنید. بر روی زمین که اطراف برج خلیفه قرار گرفته‌اند، باغ‌های ساختمان به زیبایی طراحی شده‌اند، با مسیرهای پرپیچ‌ خم. آب‌ نماهای زیادی وجود دارد، از جمله فواره دبی، بلندترین فواره جهان که از فواره‌های معروف بلاجیو در لاس‌وگاس الگوبرداری شده است.

برج خلیفه

2. دبی مال دبی

دبی مال برترین مرکز خرید شهر و یکی از بهترین مکان‌های شهر برای بازدید از یک روز خرید و فعالیت‌های داخلی است تا بچه‌ها را مشغول کند. ورود به برج خلیفه و همچنین آکواریوم دبی را فراهم می کند. اگر به دنبال گزینه های سرگرمی بیشتری هستید، یک پیست اسکیت روی یخ، منطقه بازی و مجموعه سینما نیز وجود دارد. خرید و غذا خوردن بی پایان است و تقریباً همیشه رویدادهای ویژه مانند موسیقی زنده و نمایش مد در مرکز خرید وجود دارد. معروف‌ترین آنها جشنواره خرید سالانه دبی در ژانویه و فوریه و جشنواره سورپرایز تابستانی دبی در جولای و آگوست است.

مکان: جاده دوحه، درست در نزدیکی جاده شیخ زاید

مرکز خرید دبی-مال

3.تور مسجد جمیرا

مسجد جمیرا از نظر بسیاری زیباترین مساجد دبی است. کپی دقیق مسجد الازهر قاهره، که هشت برابر بزرگی آن است، مسجد جمیرا نمونه خوبی از معماری اسلامی است. این سازه سنگی به سنت فاطمی در قرون وسطی ساخته شده و دارای دو مناره است که جزئیات ظریف در سنگ کاری را به نمایش می گذارد. به خصوص در عصر هنگام روشن شدن با نورافکن جذاب است.

تور-مسجد-جمیرا-دبی

4.عکس های غروب آفتاب در قاب دبی

این قاب عکس فوق‌العاده با ارتفاع 150 متر که در میان محله‌های قدیمی‌تر دبی که در اطراف نهر جمع شده‌اند و فضای مدرن شهر را جمع‌آوری کرده‌اند، یکی از جدیدترین مناظر دبی است. در داخل، مجموعه‌ای از گالری‌ها شما را در تاریخ شهر می‌گذرانند و میراث اماراتی را قبل از سفر به عرشه آسمان، جایی که چشم‌اندازهای فوق‌العاده‌ای از دبی قدیمی و جدید وجود دارد، در سکوهای تماشا وجود دارد. سپس گالری Future Dubai را ببینید، که تصور می کند یک چشم انداز آینده نگرانه از شهر چگونه خواهد بود.

آدرس: پارک زبیل، جاده شیخ خلیفه بن زاید

قاب-دبی

5. جاده شیخ زاید دبی

جاده شیخ زاید گذرگاه اصلی است که از منطقه تجاری مدرن مرکز شهر دبی عبور می کند. این بزرگراه عریض و هشت بانده در تمام طول آن با شیشه های سر به فلک کشیده، کروم و فولاد پر شده است. این یکی از بهترین نقاط دیدنی روی زمین برای مناظر آسمان‌خراش معروف دبی است. جاذبه‌های اصلی در امتداد یا نزدیک به نوار بین میدان و اولین تقاطع هستند و بیشتر مراکز خرید معروف دبی در امتداد مسیر جاده قرار دارند. برج تجارت جهانی دبی دارای یک سکوی دیدبانی در طبقه بالای خود است که مناظر پانوراما را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد (گزینه ارزان‌تری نسبت به برج خلیفه)، و پارک طلا و الماس (جاده شیخ زاید) یک فروشگاه برای دوستداران جواهرات است. با 118 تولید کننده و 30 خرده فروش همه زیر یک سقف.

شیخ-زاید


6.دنیای زیر آب در آکواریوم دبی

یکی از برترین جاذبه های گردشگری شهر، آکواریوم دبی است که 140 گونه از حیات دریایی را در مخزن معلق بزرگ طبقه همکف دبی مال در خود جای داده است. علاوه بر تماشای رایگان از مرکز خرید، اگر وارد باغ‌وحش زیر آب شوید، می‌توانید در تونل‌های آکواریوم قدم بزنید. فعالیت های مختلف به شما کمک می کند تا نگاه دقیق تری به زندگی دریایی داشته باشید. تورهای قایق شیشه ای (در بالای مخزن) محبوبیت خاصی دارند. غواصی در قفس و فعالیت های غواصی کوسه نیز ارائه می شود.

آدرس: دبی مال، جاده شیخ زاید

از-دنیای-زیر-آبی-دیدن-کنید

7.برج العرب دبی

برج العرب با ارتفاع 321 متر در جزیره مصنوعی خود در خط ساحلی دبی، بلندترین هتل جهان است. نمای بیرونی ساختمان که برای شبیه به بادبان های قایق بادبانی طراحی شده است با یک نمایش نورپردازی رنگی و طراحی شده در شب روشن می شود. برج العرب که از هر نظر منحط است، یکی از گران ترین هتل های جهان است که مجلل ترین سوئیت ها برای یک شب بیش از 15000 دلار قیمت دارند. برای کسانی که اعتبار نامحدودی ندارند، راه برای تجربه این ثروت بی‌نظیر این است که برای شام در رستوران زیرآبی المهارا بروند، جایی که پنل‌های شیشه‌ای از کف تا سقف در دیوارهای اتاق غذاخوری به شما امکان می‌دهد تا زندگی دریایی را تماشا کنید. می خورید، یا می توانید ناهار را در رستوران تلفیقی به سبک کالیفرنیایی Scape لذت ببرید. برای تماشای کامل مناظر پانوراما از شهر، چای بعدازظهر را در «بار Skyview» در طبقه ۲۷ رزرو کنید (حداقل هزینه لازم است).

برج-العرب

8. ساحل جمیرا دبی

این نوار خوشبختی سفید شنی، مقصد شماره یک ساحل برای بازدیدکنندگان دبی است. هتل ها در تمام طول آن قرار دارند و این یکی از محبوب ترین مکان ها برای اقامت گردشگران است. این ساحل دارای امکانات بسیار خوبی است، با تعداد زیادی صندلی های آفتابگیر، رستوران ها و اپراتورهای ورزش های آبی که جت اسکی ارائه می دهند. در حالی که در منطقه هستید، یک ساعت شن‌ها را پاک کنید و از مجلس غرفات ام الشیف، فقط یک پرش کوتاه از ساحل دیدن کنید. این محل در سال 1955 ساخته شد و اقامتگاه تابستانی مرحوم شیخ راشد بن سعید آل مکتوم بود. این اقامتگاه که از گچ و بلوک مرجانی ساخته شده است، بازسازی شده است و بسیاری از دکورهای زیبای اصلی را حفظ کرده است و به شما درک بهتری از سبک زندگی مجلل حاکمان دبی می دهد. باغ‌های مجلس بازتولید سیستم آبیاری چشمگیر عرب و بسیاری از نخل‌های سایه دار است.

آدرس: جاده ساحلی جمیرا، دبی

در-ساحل-جمیرا-آفتاب-بگیرید

9.تئاتر در اپرای دبی

برای دیدن جاذبه های شبانه، بیشتر از این نگاه نکنید. ساختمان جدید اپرای دبی که در اواسط سال 2016 افتتاح شد، مرکز منطقه اپرا در کنار آب در مرکز شهر دبی است و قرار است به مرکز فرهنگی اصلی و مکان اصلی سرگرمی شهر تبدیل شود. اپرای دبی میزبان یک برنامه در تمام طول سال از تولیدات تئاتر موزیکال معروف، کنسرت های نوازندگان در سطح جهانی، اپرا، باله، و موسیقی کلاسیک و همچنین تولیدات کوچکتر، شب های کمدی و کنسرت است. ساختمان تئاتر 2000 نفری خود یک قطعه حیرت‌انگیز از تسلط معماری و یکی از نشانه‌های جدید دبی است، با دیوارهای شیشه‌ای و فولادی بسیار مدرنش که بر فراز اسکله بیرون زده‌اند و شبیه منحنی‌های یک داو سنتی است.

آدرس: جاده شیخ محمد بن راشد

از-تئاتر-در-کلاس-جهانی-در-اپرای-دبی-لذت-ببرید

10.منطقه هنری آلسرکال دبی

بخشی از منطقه صنعتی قدیمی القوز، به مرکزیت خیابان السرکال، بازسازی شده و به مرکز هنری اصلی دبی تبدیل شده است و برخی از مهم‌ترین گالری‌های هنر معاصر شهر را در خود جای داده است. نام‌ های معتبر گالری‌ها مانند گالری هنر سبز، خط سوم و گالری ایام خانه خود را در اینجا باز کرده‌اند، در حالی که تعداد زیادی از گالری‌های تازه‌کار کوچک‌تر نیز به آنجا نقل مکان کرده‌اند. برنامه مجموعه های چرخشی منطقه هم بر کارهای هنرمندان بزرگ و هم بر استعدادهای جدید خاورمیانه تمرکز دارد. این منطقه نوظهور همچنین محلی برای بوتیک‌های مد و لوازم جانبی توسط طراحان محلی، رستوران‌های پاپ آپ و زندگی در کافه‌ها است و هیاهوی پرانرژی و جوانی یک شهر را به نمایش می‌گذارد که معمولاً بیشتر به خاطر چهره شرکتی آن مورد توجه قرار می‌گیرد.

آدرس: خیابان السرکال، منطقه صنعتی القوز

هنرهای-پیشرفته-را-در-منطقه-هنری-آلسرکال-مرور-کنید

11.  باغ معجزه رنگارنگ دبی

این زیباترین باغ تاریخ است. دبی که به ساخت بزرگترین ساختمان‌ها و مراکز خرید دنیا راضی نیست، بزرگترین باغ گل جهان را ایجاد کرده است که 2000 متر مربع وسعت دارد و 100 میلیون گل مشهور را در خود جای داده است. هر چیزی که می‌توان با گل پوشانید، از کلبه‌هایی به سبک انگلیسی گرفته تا آسیاب‌های بادی و کامیون‌ها بوده است. حتی یک نسخه گل از برج خلیفه وجود دارد. در پیاده‌ روها قدم بزنید و از شورش رنگ‌ ها و نمایش گل ‌های زیبا لذت ببرید.

آدرس: البرشا، خیابان شیخ محمد بن زاید

در-میان-باغ-معجزه-رنگارنگ-دبی-سرگردان-باشید

12. باغ پروانه های دبی

برای یک بعدازظهر در اینجا از آسمان خراش های شهر فرار کنید. برای برشی از طبیعت، این باغ پروانه های وسیع، با حدود 15000 پروانه که در زیر محوطه های گنبدی شکل پرواز می کنند، قابل شکست نیست. این فرصتی عالی برای بچه‌ها است که از نمای نزدیک از پروانه‌ها دیدن کنند، زیرا اغلب روی شانه‌ها و دست‌های بازدیدکنندگان می‌افتند. در اینجا موزه ای نیز وجود دارد که اطلاعات زیادی در مورد انواع پروانه ها، زیستگاه آنها و چرخه زندگی دارد.

آدرس: البرشا، خیابان شیخ محمد بن زاید

در-باغ-پروانه-های-دبی-از-طبیعت-لذت-ببرید

بهترین کارها برای انجام با بچه ها در دبی

علاوه بر انبوه پارک‌های موضوعی دبی، اقامت در شهر می‌تواند کارهای فعال‌تری را برای انجام انجام دهد. تورهای بیابانی فراوانی وجود دارد که اگر می‌خواهید بچه‌ها مناظر طبیعی بیشتری را تماشا کنند، از آسمان‌خراش‌ها خارج می‌شوند. بسیاری از تورها شامل سندبرد یا شتر سواری هستند. برای ماندن در ساحل، سواحل و استراحتگاه‌ها اجاره کایاک و همچنین مجموعه‌ای از ورزش‌های آبی دیگر را ارائه می‌دهند تا بچه ‌ها انرژی خود را در دریا صرف کنند. و برای کسانی که از تفریحات عجیب و غریب در برف در میان گرما لذت می برند، پیست اسکی سرپوشیده در مرکز خرید امارات را نمی توان شکست داد.

بهترین-کارها-برای-انجام-با-بچه-ها-در-دبی


محل اقامت در دبی برای گشت و گذار

برای دسترسی آسان به برترین جاذبه های گردشگری دبی، بهترین مکان برای اقامت، مرکز شهر دبی است. جاذبه‌های اصلی اطراف عبارتند از برج خلیفه، بلندترین ساختمان جهان. دبی مال; و فواره دبی همچنین تعداد زیادی مغازه، رستوران و گالری هنری را در این منطقه پر جنب و جوش خواهید یافت. اگر به دنبال آفتاب، ماسه و دریا هستید، ساحل جمیرا حدود 15 دقیقه با ماشین از برج خلیفه فاصله دارد و همچنین پایگاهی محبوب برای گردشگران است.

محل-اقامت-در-دبی-برای-گشت-و-گذار

جهت دریافت جدیدترین اخبار و مقالات گردشگری با آژانس گردشگری سارنگ پرواز همراه شوید.

6Lf3pkoiAAAAANsT1un4_U5n4aQln1A99sBOaDpM