بهترین پارک های آبی دبی| The Best Waterpark In Dubai

گردشگری فریبا آردم 10 دی ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 7 دقیقه

دبی به عنوان یک شهر بزرگ برای گردشگری در امارات متحده عربی، پارک های آبی شگفت انگیز زیادی در خود دارد که مطمئنا خانواده ها، دوستان و افراد در هر سنی را سرگرم خواهند کرد. پارک آبی شگفت انگیز در دبی که شامل سرسره های عظیم، استخرهای موج، و حتی سواری های کوچکتر با در نظر گرفتن کودکان هستند. در این مقاله به معرفی بهترین پارک های آبی دبی می پردازیم. با ما در آژانس گردشگری سارنگ پرواز همراه باشید.

مقالات پربازدید

معروفترین غذاهای محلی دبی

تفریحات خانوادگی در دبی

رمانتیک ترین کارها در دبی

پارک-های-آبی-خوب-در-دبی

1.پارک آبی وایلد وادی دبی

پارک آبی وایلد وادی که در مقابل برج العرب دبی قرار دارد، این پارک آبی از جمله محبوب ترین پارک آبی دبی و جهان است. پارک آبی وایلد وادی تنها پارک آبی با مضمون عربی دبی است. در پارک آبی وایلد وادی دبی برای بزرگسالان و کودکان تفریحات متعددی بسیار محبوبی وجود دارد. این پارک آبی در جاده جمیرا، نزدیک به مرکز خرید امارات واقع شده است. در مجموع این پارک آبی دارای 3 استخر، 30 وسیله سواری و جاذبه هایی برای لذت بردن تمام خانواده است. برخی از محبوب ترین وسایل سواری در این پارک آبی در دبی، Breaker's Bay است که بزرگترین استخر موجی در خاورمیانه است.

پارک آبی وایلد وادی دبی


2.پارک آبی آتلانتیس آکواونچر دبی

آکواونچر به یک نقطه عطف در گردشگری دبی تبدیل شده است. یکی از بزرگترین پارک های آبی دبی در مجموعه هتل آتلانتیس واقع شده است. این پارک آبی شگفت‌انگیز، مجموعه‌ای از استخرها و سرسره های هیجان‌انگیز را شامل می شود. آتلانتیس آکواونچر مکانی عالی برای گذراندن یک روز عالی با خانواده است. این پارک آبی در دبی با بیش از 105 سرسره و جاذبه شگفت انگیز، بزرگترین پارک آبی جهان محسوب می شود. سواری های محبوب در آتلانتیس شامل Leap of Faith می شود که در عرض چند ثانیه شما را در یک سواری 9 طبقه با آب های بلند طی می کند. 

پارک آبی آتلانتیس-آکواونچر


3.پارک آبی لگولند دبی

پارک آبی لگولند در دبی تمام فانتزی های دوران کودکی و بازی با لگوها را زنده می کند. این یکی از معدود پارک های آبی در دبی و همچنین امارات متحده عربی است که به طور خاص برای کودکان 2 تا 12 ساله طراحی شده است. لگولند بین دو پارک تقسیم شده است - پارک لگو و پارک آبی لگو. لگولند دبی تقریبا از بیست سرسره آبی و بیش از پانزده هزار مدل لگو تشکیل شده است. پارک آبی لگولند جدا از جاذبه‌های اصلی آن‌ ها مانند سافاری اسپلش و جوکر سوکر، فرصتی منحصر به فرد برای مسافرین تور دبی می باشد.

پارک آبی لگولند-دبی

4. پارک آبی یاس، ابوظبی

از آن زمان Yas Waterworld به عنوان یکی از 12 پارک آبی برتر در جهان رتبه بندی شده است. این پارک آبی با تم اماراتی در العین با بیش از 40 سواری، سرسره و ماجراجویی، با بزرگترین پارک های آبی جهان مقایسه شده است. 

پارک-آبی-یاس

5.پارک آبی اسپلش پارتی دبی

اگر چه بزرگسالان در اینجا سرگرمی زیادی دارند، پارک آبی اسپلش پارتی دبی مخصوص کودکان بین دو تا ده سال ساخته شده است. این مکان فوق‌العاده‌ای برای مهمانی ‌های کودکان است و پارک آبی به‌ طور باورنکردنی برای گروه ‌های بزرگ مناسب است. این یک مکان روشن، رنگارنگ و امن برای کودکان است که می توانند در اطراف بدوند و از تفریحات آبی پارک نهایت استفاده را ببرند. مراقبت های ویژه ای انجام شده است زیرا ارتفاع آب تا سطح کمر محدود شده است و سواری ها برای ارتفاع های کوتاه تر از پارک های متوسط ​​طراحی شده اند.

پارک آبی Splash-N-Party

جهت دریافت جدیدترین اخبار و مقالات گردشگری با آژانس گردشگری سارنگ پرواز همراه باشید.

6Lf3pkoiAAAAANsT1un4_U5n4aQln1A99sBOaDpM