بهترین هتل های آنتالیا

گردشگری فریبا آردم 08 آذر ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 8 دقیقه

انتخاب یک هتل مناسب در سفر، بسیار مهم است مخصوصا در مسیر آنتالیا. چرا که بیشتر وقت خود را در هتل می گذرانید. از این رو باید هتل خوبی را برای اقامت انتخاب کنید. در این پست به معرفی بهترین هتل های یوآل آنتالیا می پردازیم . با ما در آژانس گردشگری سارنگ پرواز همراه باشید.

مقالات مرتبط

9 دلیل برای بازدید از آنتالیا

تفاوت ریزورت و هتل

آبشارهای دودن آنتالیا


هتل آدالیا الیت لارا آنتالیا

هتل آدالیا الیت لارا در آنتالیا قرار دارد. این هتل امکانات کامل و اینترنت وای فای رایگان ارائه می دهد. هتل آدالیا الیت لارا آنتالیا دارای یک باغ، یک استخر روباز و یک منطقه ساحلی خصوصی است. پارکینگ خصوصی رایگان نیز موجود است. اتاق ها همگی مبله مدرن و مجهز به تلویزیون صفحه تخت و حمام مرمری هستند. این هتل همچنین دارای پذیرش 24 ساعته، آرایشگاه و فروشگاه هدیه است. پس از یک روز شلوغ، می توانید در مرکز اسپا هتل استراحت کنید. امکانات ورزش های آبی در هتل نیز موجود است. بوفه هر روز، صبحانه، ناهار و شام سرو می شود. می توانید از غذاهای بین المللی و محلی در رستوران های آلاکارته داخل هتل لذت ببرید. از انواع نوشیدنی ها در لابی بار، بار اسکله و بار ساحلی هتل آدالیا الیت لارا لذت ببرید. خدمات کرایه اتومبیل نیز در این ملک موجود است. نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه آنتالیا است که در 15 کیلومتری هتل قرار دارد.

هتل آدالیا-الیت-لارا

هتل لارا باروت کالکشن آنتالیا

این هتل درست در ساحل آنتالیا واقع شده است و دارای 8 رستوران آلاکارته و اسپا با حمام ترکی است. این هتل در 10 کیلومتری فرودگاه آنتالیا قرار دارد و دارای یک باشگاه کودکان و استخرهای سرپوشیده و روباز با سرسره های آبی است. می توانید در سواحل مخصوص بزرگسالان استراحت کنید. اتاق های بزرگ مجموعه لارا باروت دارای بالکن های بزرگ با میز و صندلی هستند. هر اتاق دارای یک قسمت نشیمن با تلویزیون LCD، پخش کننده DVD (در صورت درخواست) و مینی بار است. مرکز اسپا و تالاسو تووا اوراسیا با امکانات اسپا، سونا و سالن زیبایی مرکزی عالی برای استراحت است. زمین تنیس و اسکواش، باشگاه بدنسازی، زمین مینی گلف و مرکز ورزش های آبی در دسترس مهمانان پرانرژی و بانشاط است. رستوران های مجموعه لارا باروت غذاهای بین المللی و محلی را در داخل و خارج از رستوران سرو می کنند. غذاهای مخصوص گیاهخواران، بدون لاکتوز و بدون گلوتن نیز موجود است. در شیرینی پزی می توانید از انواع شیرینی ها لذت ببرید. 5 بار برای نوشیدنی در هتل وجود دارد. تیم انیمیشن در هتل لارا باروت نمایش های سرگرم کننده را ارائه می دهد. عصرها می توانید از موسیقی زنده در کلوپ شبانه هتل لذت ببرید.

هتل لارا-باروت-کالکشن


هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا

این هتل امکانات گسترده و منحصر به فردی را ارائه می دهد که به طور خاص برای کودکان طراحی شده است. دارای یک باشگاه کودکان با فضای 200 متر مربعی برای کار با رنگ، یک استخر فعالیت کودکان به مساحت 380 متر مربع، 2 اتاق سینما، اتاق بازی های ویدیویی و محلی برای پخت پیتزا است. علاوه بر باشگاه کودکان، این ملک یک باشگاه جوانان نیز ارائه می دهد. باشگاه جوانان مجهز به فضای بازی ویدیویی، غرفه دی جی و قسمت نشیمن است. کلوپ بچه ها دارای فضای بازی، اسباب بازی و نقاشی روی صورت است تا کودکان شما را در طول اقامت در هتل های IC Green Palace سرگرم کند. یک گودال شنی 136 متر مربعی، فعالیت های عکاسی، چرخ و فلک کودکان و بالابر صندلی نیز در مینی کلوب اختصاصی هتل قرار دارد. یک استخر 120 متر مربعی و یک اتاق مراقبت از نوزاد در اختیار شماست. 

هتل آی-سی-گرین-پالاس


هتل لیماک لارا دلوکس آنتالیا

این هتل 5 ستاره مجلل در شهر ساحلی لارا قرار دارد. این هتل دارای 4 رستوران آلاکارته و یک منطقه اسپا جامع است. مهمانان از یک سبد میوه و بطری نوشیدنی رایگان در بدو ورود، خدمات اتو رایگان و پیشنهادات ویژه در اسپا و رستوران ها لذت می برند. منطقه اسپای لیماک لارا شامل حمام بخار ترکی، استخرهای سرپوشیده و جکوزی است. در هتل محلی برای ماساژ کل بدن، صورت و پدیکور نیز در دسترس هستند.

اتاق ها دارای تهویه مطبوع در هتل لیماک لارا دلوکس و ریزورت آنتالیا دارای عناصری به سبک ترکی و مبلمان مدرن هستند. تمام اتاق ها دارای یک فضای نشیمن بزرگ با تلویزیون صفحه تخت هستند. برخی از اتاق‌ ها دارای حمام آبگرم و تراس با چشم‌انداز دریا هستند. مهمانان پس از ورود یک سبد میوه رایگان در اتاق خود دریافت خواهند کرد.

رستوران های هتل انواع غذاهای بین المللی از جمله غذاهای هندی، تایلندی، ژاپنی، ایتالیایی، مکزیکی و ترکی را سرو می کنند. شما می توانید در داخل هتل یا بیرون از هتل غذا میل کنید. هتل دلوکس که تنها 10 دقیقه با ماشین از مرکز شهر آنتالیا فاصله دارد، پارکینگ اختصاصی رایگان ارائه می دهد. از این رو می توانید به راحتی از زیباترین جاذبه های فرهنگی و تاریخی آنتالیا دیدن کنید.

هتل لیماک-لارا-دلوکس

هتل شروود اکسکلوسیو ریزورت لارا آنتالیا

این هتل مجلل در کنار اقیانوس دارای یک ساحل شنی خصوصی با اسکله است. همچنین استخرهای روباز، سرسره های آبی، سونا و حمام ترکی نیز وجود دارد. وای فای رایگان در همه مناطق موجود است.هتل شروود اکسکلوسیو لارا دارای اتاق های روشن با تهویه مطبوع مرکزی، تلویزیون ماهواره ای و مینی بار است. همه اتاق ها دارای بالکن هستند. در این هتل می‌توانید از خدمات جامع همه جانبه، که شامل غذاخوری در هر 5 رستوران و نوشیدنی ‌های انتخابی است، لذت ببرید. رستوران های آلاکارته غذاهای ترکی یا ایتالیایی سرو می کنند. بارهای هتل، انواع نوشیدنی ها را در طول روز ارائه می دهند. سایر امکانات هتل عبارتند از 2 زمین تنیس در فضای باز و مرکز تناسب اندام. یک استخر روباز گرم در محل موجود است. مرکز شهر آنتالیا 18 کیلومتر از شروود فاصله دارد. فرودگاه آنتالیا 15 دقیقه با ماشین فاصله دارد.

هتل شروود-اکسکلوسیو-لارا

هتل کنکورد دلوکس ریزورت آنتالیا

این هتل درست در ساحل لارا قرار دارد و دارای یک مجموعه استخر با طراحی زیبا با درختان نخل و سرسره های آبی است. این ریزورت دارای اتاق‌هایی با تهویه مطبوع با بالکن و چشم ‌انداز پانوراما از دریای مدیترانه است. اتاق‌های هتل کنکورد دلوکس ریزورت آنتالیا، جادار و مدرن هستند. آنها دارای تلویزیون ماهواره ای، وای فای رایگان و حمام خصوصی با سشوار هستند. 7 رستوران و بار در هتل دلوکس ریزورت وجود دارد. در رستوران داوینچی می توانید از غذاهای ایتالیایی به صورت آلاکارته لذت ببرید. همچنین یک استیک‌ خانه، بار هاوانا و یک بار ساحلی با صندلی‌ های استراحت و چشم‌انداز دریا وجود دارد. می‌توانید در ساحل خصوصی استراحت کنید یا در زمین تنیس بازی کنید و یا از بهترین سواحل آنتالیا دیدن کنید. مرکز اسپای هتل ، ماساژ و اسپا را ارائه می دهد. امکانات دیگر عبارتند از استخر سرپوشیده و اتاق بازی با سالن بولینگ و میزهای بیلیارد. هتل کنکورد دلوکس ریزورت آنتالیا با پذیرش 24 ساعته و پارکینگ عمومی رایگان در محل، 10 کیلومتر از فرودگاه آنتالیا فاصله دارد. 

هتل کنکورد-دلوکس-ریزورت

هتل رامادا پلازا آنتالیا

هتل رامادا پلازا آنتالیا، در قسمت تفریحات ساحلی آنتالیا و تنها 700 متر از منطقه تاریخی کالیچی واقع شده است. یک منطقه اسپا با استخر شنا وجود دارد. از اتاق خود می توانید از منظره دریا یا کوه لذت ببرید. اتاق های هتل روشن و دارای تهویه مطبوع هستند. اتاق های هتل رامادا پلازا آنتالیا همگی دارای بالکن خصوصی هستند. هر واحد مجهز به تلویزیون ال سی دی ماهواره ای و میز کار است. مجموعه کاملی از گزینه های سلامتی نیز در سیتی کلاب اسپای با مرکز تناسب اندام و سونا ارائه می‌شود. همچنین یک باشگاه ورزشی مجهز و یک سونا نیز وجود دارد. مهمانان می توانند در حمام ترکی هتل رامادا پلازا استراحت کنند یا برای ماساژ وقت رزرو کنند. 3 رستوران مختلف در هتل وجود دارد که ترکیبی از غذاهای ایتالیایی و غذاهای دریایی را ارائه می دهند. این هتل هر روز صبحانه، ناهار و شام را به صورت بوفه سرو می کند. سرگرمی های عصرانه هر هفته ارائه می شود. هتل رامادا پلازا آنتالیا کمتر از 800 متر تا موزه شهر آنتالیا فاصله دارد. فرودگاه آنتالیا کمتر از 10 کیلومتر با شما فاصله دارد. می توانید وسیله نقلیه خود را در پارکینگ هتل به صورت رایگان پارک کنید.

هتل رامادا-پلازا-آنتالیا


هتل ایمپریال سان لند آنتالیا

این هتل که بین کوه‌های توروس و دریای مدیترانه واقع شده است، تنها 20 متر از یک ساحل خصوصی توسط یک زیرگذر فاصله دارد. این مرکز اسپا دارد و اتاق‌ هایی با Wi-Fi رایگان ارائه می‌دهد. اتاق‌های امپریال سان لند ریزورت و اسپا دارای بالکن ‌های مبله مشرف به باغ‌ های زیبا هستند. آنها دارای مبلمان مدرن چوبی هستند و مجهز به اینترنت وایفای رایگان، تلویزیون ماهواره ای و مینی بار هستند. هر روز صبح هتل ایمپریال سان لند، یک صبحانه به صورت بوفه سرو می کند. استراحتگاه دارای یک بار انگلیسی و یک اسنک بار است که میوه ‌های تازه، اسپاگتی و پیتزا را ارائه می‌دهد. میهمانان امپریال سان لند ریزورت و اسپا می توانند در سالن سینمای کوچک فیلم تماشا کنند و از یک درمان آرامش بخش بدن در مرکز سلامتی لذت ببرند. یک استخر فصلی با سرسره آبی نیز وجود دارد. 

ijg ایمپریال-سان-لند-آنتالیا

6Lf3pkoiAAAAANsT1un4_U5n4aQln1A99sBOaDpM