محبوبترین سواحل آنتالیا

گردشگری فریبا آردم 16 مهر ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 8 دقیقه

آنتالیا در امتداد ریویرای ترکیه (منطقه ساحلی جنوب غربی ترکیه) قرار دارد و دارای سواحل زیبای بسیاری برای تفریح است. سواحل آنتالیا دارای تفریحات تابستانی بسیاری است و برای لذت بردن از این تفریحات کافی است سفر با تور آنتالیا را تجربه کنید. در آنتالیا برای هر نوع قصد و نیت شما ساحل زیبایی وجود دارد، یعنی اگر بخواهید استراحت کنید، بخواهید هیجان داشته باشید، بخواهید از جاذبه های قدیمی و باستانی شهر دیدن کنید و نزدیک ساحل باشید نباید مقاله بهترین سواحل آنتالیا را از دست بدهید. با ما در آژانس سارنگ پرواز همراه باشید. 

بهترین-سواحل-آنتالیا

1.ساحل کنیالتی Konyaaltı Beach آنتالیا

(کنیالتی از سواحل اصلی آنتالیا)
ساحل کنیالتی (Konyaaltı Plaji) یک ساحل زیبا در لبه غربی شهر آنتالیا است، در این ساحل، ماسه های نرم، تفریحات ساحلی با پس زمینه کوهستانی را خواهید دید. این ساحل یکی از اصلی ترین سواحل آنتالیا است و در فصول شلوغ و پر گردشگر، بسیار شلوغ می شود. اگر می خواهید از این ساحل زیبا دیدن کنید باید در فصل خلوت سال اقدام به بازدید از این ساحل زیبا کنید. در حالی که شن و ماسه و موج سواری در اینجا بسیار لذتبخش است، علاوه بر کافه ها و بارها، یک پارک ساحلی و پارک آبی نیز در این ساحل وجود دارد. در این ساحل چند نجات غریق وجود دارد، بنابراین می توانید با خیال راحت در اینجا به آبتنی بپردازید. 
مکان: Meltem Mh., 07030 Muratpaşa/Konyaaltı/Antalya, Türkiye

ساحل-کنیالیتی

2.ساحل مهتاب Moonlight Beach آنتالیا

(از پارک و منطقه استراحت ساحل مهتاب بازدید کنید)
ساحل مهتاب ساحلی دلپذیر است که بخشی از منطقه بزرگتر پارک مهتاب است و دارای فضاهای سبز خیره کننده و ماسه های نرم در مکانی منحصر به فرد است. به جز آب های ساحل مهتاب که برای شنا کردن تمام اعضای خانواده مناسب است، یک استخر عمومی نیز در پارک وجود دارد. منطقه پارک مهتاب در این ساحل به خوبی محافظت شده، این پارک را هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان به طور یکسان طراحی کرده اند. صندلی ‌های آفتاب‌گیر زیادی در ساحل وجود دارد، بنابراین به راحتی می توانید به استراحت بپردازید. با توجه به بزرگی ساحل، دور شدن از آن نیز آسان است. این ساحل در کمر، چند مایلی جنوب مرکز شهر قرار دارد.
مکان: Merkez, Moon Light Parkı, 07990 Kemer/Antalya, Türkiye

ساحل-مهتاب

3.ساحل مرمرلی Mermerli Beach آنتالیا
(از ساحل شهر قدیمی بازدید کنید)
ساحل مرمرلی (Mermerli Plajı) در شهر قدیمی قرار دارد و نسبتا کوچک است، اما دارای آب ‌های زیبا با فضای ساحلی مملو از چتر و تخت‌ های آفتابی است. لازم به ذکر است که ورود به این ساحل پولی است، بنابراین قبل از اینکه بتوانید از این ساحل و تفریحات آن لذت ببرید باید هزینه آن را پرداخت کنید. این ساحل در درجه اول برای مسافرانی که اقدام به خرید تور آنتالیا کرده اند و به دنبال تجربه ای آرام هستند مناسب است. در هنگام استراحت می توانید از خدمه بخواهید برای شما نوشیدنی و تنقلات بیاورند. آبتنی و شنا در این ساحل بی خطر است.

ساحل-مرمرلی آنتالیا

4.ساحل زنانه ساریسو Sarısu Kadınlar Plajı آنتالیا

(این ساحل فقط برای خانم ها است)
ساحل زنانه ساریسو، یک ساحل زیباست که فقط برای بانوان است و در آن ماسه‌ های نرم، آب‌ های ملایم و امکانات راحتی را خواهید یافت و مکان مناسبی برای بازدید و استراحت است. جهت ورود به این ساحل باید هزینه کمی پرداخت کنید، اما پس از ورود به آن، می توانید استراحت کنید و از مناظر زیبای ساحل دیدن کنید.
در این ساحل یک زمین بازی برای کودکان و چندین فروشگاه نیز وجود دارد. اگر می‌ خواهید آرامش بیشتری را تجربه کنید می توانید از منطقه اسپا که در این ساحل وجود دارد استفاده کنید. این ساحل زنانه بسیار امن است و می توانید به راحتی در آن به استراحت بپردازید.

مکان: Liman, 07130 Konyaaltı/Antalya, Türkiye

ساحل-زنانه-ساریسو

5. ساحل جهانی Evrenseki آنتالیا
(بر روی آب های درخشان سبز حرکت کنید)
ساحل جهانی یک ساحل دوست‌ داشتنی و جذاب، آرامش‌ بخش و محبوب است، اگرچه بخش ‌های خاصی از آن محدود به مهمانان هتل است. وقتی از این ساحل دیدن می کنید، چه تنها باشید، چه با شریک زندگی خود و چه با تمام خانواده، فرصت هایی برای تجربه های مختلف خواهید یافت. در این ساحل فعالیت های مختلفی وجود دارد، از جمله اسکوترهای آبی و کاتاماران (قایق دو بدنه) و همه اینها توسط یک نجات غریق مدیریت می شود. 
مکان: Ilıca, 07600 Manavgat/Antalya, Türkiye

ساحل-جهانی

6.ساحل سیرالی Cirali Beach آنتالیا
(ساحل سیرالی، ساحل طبیعی و آرام)
ساحل سیرالی (Çıralı Plaji) یک ساحل طبیعی و تاریخی است و مقصد مناسبی برای مسافرانی است که به دنبال دوری از شلوغی و ازدحام مناطق پرجمعیت ‌تر هستند. خود ساحل آرام است و شرایط فوق العاده ای را برای تمام اعضای خانواده فراهم می کند. وقتی از این ساحل دیدن می کنید، می توانید در کنار ساحل استراحت کنید یا در آب شنا کنید. امواج آب در این ساحل آنقدر آرام هستند که بچه ها می توانند از شنا لذت ببرند. علاوه بر این، مکان‌ های تاریخی را در اطراف این ساحل خواهید دید، زیرا در دوره هلنیستی بخشی از امپراتوری لیکیا بوده است. برای بازدید از این ساحل زیبا که در چندین مایلی جنوب آنتالیا واقع شده است و از کمر میگذرد در تور آنتالیا با آژانس گردشگری سارنگ پرواز همراه باشید.
مکان: Ulupınar, 07982 Kemer/Antalya, Türkiye

ساحل-سیرالی

7.ساحل فازلیس Phaselis آنتالیا
(ساحلی قدیمی در کنار خرابه های باستانی)
فازلیس، ساحلی دلپذیر است و به اندازه کافی آرامش بخش است و در نزدیکی حرابه های باستانی آثار کهن قرار دارد. هنگام بازدید، بقایایی از شهر باستانی به همین نام را خواهید دید که 2000 سال پیش در زمان امپراتوری روم قرار داشته است. بسیاری از خرابه های این منطقه به خوبی محافظت شده اند، از جمله بقایای یک قنات و یک تئاتر. این ساحل در چندین مایلی جنوب آنتالیا، گذشته از کمر قرار دارد.
مکان: Tekirova, 07995 Kemer/Antalya, Türkiye

ساحل-فازلیس

8.ساحل لارا Lara Beach آنتالیا
(شن های تیره و امواج ملایم)
ساحل لارا (Lara Plajı) یک منطقه محبوب در شهر آنتالیا است که در آن می توانید از تجربه ساحل سنتی با ماسه های نرم و آب های دلپذیر لذت ببرید. طول ساحل لارا 6 مایل است و ساحل شامل فضایی برای صندلی‌ های ساحلی و چترهای آفتاب است، اما تنقلات و نوشیدنی ‌های زیادی در این ساحل وجود دارد. این ساحل در چند مایلی شرق مرکز شهر در سمت جنوبی کمراگزی قرار دارد.
مکان: آنتالیا، ترکیه

ساحل-لارا

9.ساحل صخره ای اینسیرالتی İnciraltı Plajı Falezler آنتالیا
(ساحلی در کنار صخره، بدون ماسه)
ساحل صخره ای اینسیرالتی نوعی ساحل منحصر به فرد و بدون هیچ گونه ساحل شنی است، زیرا از سکوهای چوبی در میان صخره هایی زیبا تشکیل شده است که مستقیماً به آب منتهی می شود. صخره های این منطقه مناظر خیره کننده ای از سکوهای چوبی را ارائه می دهند که متعاقباً شامل صندلی های استراحت و تخت های آفتاب می شوند. می توانید از پله های تعبیه شده در کنار دریا یا آسانسوری که مستقیماً شما را به پایین می برد به آب برسید. 

ساحل-اینسیرالتی آنتالیا

10.ساحل زوگا Zuğa Beach آنتالیا 
(باشگاه های ساحلی آرامش را به سطح جدیدی می برند)
ساحل زوگا عمدتاً به خاطر کلوپ های ساحلی اش شناخته شده است، به این معنی که وقتی از ساحل دیدن می کنید، به راحتی می توانید احساس آرامش کنید. چندین باشگاه ساحلی در ساحل زوگا وجود دارند که خدمات نوشیدنی و غذا را ارائه دهند. خود ساحل با ماسه ‌های نرم و آب‌ های نسبتاً آرام بسیار جذاب است، به شرطی که در مناطق مشخص شده برای شنا حرکت کنید. برای رسیدن به این ساحل باید تنها چند مایل به سمت غرب مرکز شهر آنتالیا حرکت کنید.
مکان: Güzeloba, Zuğa Beach Lara 3 Nolu Plaj, 07230 Muratpaşa/Antalya, Türkiye

ساحل-زوگا آنتالیا

6Lf3pkoiAAAAANsT1un4_U5n4aQln1A99sBOaDpM