دلایل سفر به آنتالیا

گردشگری فریبا آردم 04 آبان ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 7 دقیقه

آنتالیا با تاریخ غنی و چشم اندازهای طبیعی خیره کننده، یک مقصد عالی بی نظیر است، از عظمت و شکوه کوه‌های توروس گرفته تا سواحل آرام که به شهرهای باستانی امپراتوری‌ های کهن منتهی می‌شوند، در اینجا دلایل بسیار خوبی وجود دارد که چرا باید از آن بازدید کنید. در این مقاله به دلایل سفر به آنتالیا اشاره میکنیم. با ما در سارنگ پرواز همراه باشید.

Untitled

1. پیاده روی عالی در آنتالیا

یک مسیر پیاده روی عالی با مسافت 540 کیلومتر در آنتالیا وجود دارد که بسیاری از علاقه مندان که به پیاده روی علاقه مند هستند این مسیر را برای پیاده روی ها خود انتخاب می کنند. در طی مسیر پیاده روی خود، نه تنها با مناظر زیبای ساحل همراه هستید، بلکه با 25 منظره تاریخی متعلق به امپراتوری لیکیا نیز روبرو خواهید شد.

پیاده-روی-در-آنتالیا

2. بازدید از خرابه های باستانی در کنار ساحل

ساحل زیبا و غیر توریستی چیرالی و همچنین شهر باستانی لیکیا المپوس در میان کوه های سبز و آب های آبی روشن قرار دارد که بعد از یک روز دراز کشیدن در ساحل و لذت بردن از این ساحل آرام، می توانید در میان خرابه های تاریخی این شهر باستانی قدم بزنید.

خرابه-های-کنار-ساحل

3. اقامت در هتل های شگفت انگیز آنتالیا

وجود هتل ها و ریزورت های (تفاوت هتل و ریزورت) فوق العاده در آنتالیا، گزینه ای عالی برای اقامت در آنتالیا است. به جز هتل های بزرگ و 5 ستاره در آنتالیا، هتل های کوچک ترو بوتیک گونه، گزینه ای ساده تر برای اقامت در آنتالیا است که در طبیعت قرار دارند. از اقامتگاه های کوهستانی گرفته تا هتل های ساحلی، همگی در جهت اقامتی آرام برای مسافرین ساخته شده اند.



4.بازدید از آثار تاریخی آنتالیا

موزه آنتالیا یکی از آثار تاریخی آنتالیا با 13 سالن نمایشگاهی و یک گالری در فضای باز است. تمام آثار این موزه از زمان پارینه سنگی تا مجسمه های دوران روم باستان است.


5.سواحل زیبای آنتالیا

از آب های فیروزه ای پاتارا گرفته تا ماسه های سفید کنیالتی، آنتالیا با سواحل شلوغ و آرام، پذیرای میهمانان تور آنتالیا نوروز 1403 است. شما می توانید در یکی هتل های لوکس آنتالیا در سواحل شلوغ تر و یا در یکی از اقامتگاههای کوچکتر در سواحل آرام، اقامت داشته باشید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانید مقاله مربوط به سواحل بینظیر آنتالیا را مطالعه نمایید.

سواحل-زیبای آنتالیا

6. بازدید از جاذبه های طبیعی آنتالیا

در آنتالیا آبشارهای زیبای دودن قرار دارد که خود به مکانی زیبا برای بازدیدکنندگان تبدیل شده است. یکی از این آبشارها در قسمت بالای پارکی در شمال شرقی آنتالیا قرار دارد که به درون تنگه ای که توسط گیاهان و جانوران دوست داشتنی میریزد و یکی دیگر که در پایین قرار دارد مستقیماً به دریای مدیترانه می‌رود. مسافرین تور آنتالیا نوروز 1403 می توانند در سفر خود از جاذبه های طبیعی آنتالیا بازدید داشته باشند.

جاذبه های طبیعی

7.غذاهای شگفت انگیز آنتالیا

آنتالیا با غذاهای سنتی و منحصر به فرد خود گردشگران بسیاری را مجذوب خود می کند. در سفر به آنتالیا حتما صبحانه کامل ترکی را امتحان کنید و از ماهی های کبابی آنتالیا غافل نشوید. جهت بازدید از آنتالیا و اطلاع از جدیدترین قیمت تورهای آنتالیا با آژانس گردشگری سارنگ پرواز همراه باشید.

غذاهای-آنتالیا


8. بازدید از خرابه های باستانی آنتالیا

در آنتالیا بسیاری از اماکن تاریخی، از دروازه هادریان در مرکز شهر گرفته تا ویرانه های امپراتوری لیسیان در سراسر استان میتوان بازدید نمود. در سفر خود به آنتالیا حتما از مقبره های قابل توجه لیسیان در میرا، ویرانه های باستانی در آریکاندا و پایتخت سابق امپراتوری لیسیان زانتوس بازدید کنید.

خرابه-های-باستانی1

9. آنتالیای جدید و آنتالیای قدیم

شهر قدیمی آنتالیا ترکیبی زیبا از سازه‌ های باستانی و خانه ‌های عثمانی بازسازی ‌شده است که هر مسیر سنگفرش‌ شده را از یک سکوی مرتفع به سمت منظره شهری باشکوه هدایت می‌کند. از سمت دروازه هادریان قدم بزنید، در خیابان‌ های باریک پرسه بزنید و عکس بگیرید و به یکی از کافه ‌ها برسید تا از منظره زیر سایه لذت ببرید.

آنتالیای قدیمی-و-جدید

6Lf3pkoiAAAAANsT1un4_U5n4aQln1A99sBOaDpM