تفریحات خانوادگی در دبی| Best Family Things to Do in Dubai

گردشگری فریبا آردم 03 دی ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 10 دقیقه

اگر با خانواده به دبی سفر کردید و با خود یک کودک به همراه دارید حتما از این فعالیت ها در دبی بهره بگیرید. فعالیت هایی که خانواده ها در دبی می توانند انجام دهند بسیار است. مراکز خرید، پارک های موضوعی، موزه های عجیب و غریب، اسکی سرپوشیده در وسط بیابان همگی از فعالیت های محبوب خانواده ها در سفر به دبی است. می توانید به یکی از بزرگترین مراکز خرید دنیا بروید و از یک آکواریوم بزرگ که در آن قرار دارد بازدید نمایید. به یک ساحل محلی معروف به خاطر جذابیت هایی که دارد بروید و از کایت سواری لذت ببرید و یا از یک پارک موضوعی اختصاص داده شده به پدیده بالیوود دیدن کنید. برخی اوقات دبی را به عنوان شهر بازی محبوب در جهان در نظر می گیرند. در این مقاله به معرفی بهترین فعالیت های خانوادگی در دبی می پردازیم. با ما در آژانس سارنگ پرواز همراه باشید.

تصویر-اول-مقاله

1.پارک آبی وایلد وادی دبی

در این پارک از سرسره های طولانی و زیبایی که دارد استفاده کنید. این پارک طیف وسیعی از فعالیت ‌هایی که برای کودکان و حتی بزرگسالان وجود دارد را ارائه می‌دهد. از سرسره‌ های آبی و پاشیدن آب با تفنگ آبی گرفته تا رودخانه‌هایی با تجربه موج‌ سواری. این پارک آبی نمادین دسترسی رایگان به برخی از مهمانان محلی هتل، فروشگاه‌ های فروش سوغاتی و هدایا و حتی رستوران های زیادی را ارائه می‌دهد تا یک غذای محلی خانوادگی را صرف کنید. این پارک برای افراد دارای معلولیت نیز کاملاً قابل دسترسی است و کسانی که کارت معلولیت دارند 50 درصد تخفیف بلیط دریافت می کنند. این پارک آبی در 15 دقیقه جنوب مرکز شهر قرار دارد.

آدرس: Opp. Burj Al Arab - Jumeirah St - Umm Suqeim - Umm Suqeim 3 - Dubai - United Arab Emirates

شماره-1-پارک-آبی

2.لگولند دبی

لگولند دبی یک پارک نمادین است که به سازندگان لگو اختصاص داده شده است. این پارک یک پارک موضوعی بزرگ است که سواری، بازی، غذا، خرید و سرگرمی را ارائه می دهد و تمام این فعالیت هایی که در اینجا قرار گرفته به سازندگان لگو در سراسر جهان اختصاص دارد. این شهربازی همه چیز را از سواری های هیجان انگیز گرفته تا سرسره های آبی در میان 6 سرزمین موضوعی ارائه می دهد. این سرزمین ها شامل محله های Factory، Imagination، Kingdoms، Adventure، Miniland و Lego City هستند. هر کدام جاذبه‌ های موضوعی و زمین‌ های بازی، از جمله جاذبه‌هایی مانند کارت‌ بازی، ترن هوایی و حتی یک آکادمی ساختمان لگو را ارائه می‌دهند. چیزی که این پارک را از دیگر پارک‌های موضوعی محلی متمایز می‌کند این است که دارای یک پارک آبی با امکانات کامل است که در آن می‌توانند یک قایق برای رودخانه بسازند. همچنین فروشگاه‌ها و رستوران هایی را برای یک تفریح ​​کامل ارائه می‌دهد. این لگولند تنها 30 دقیقه از مرکز شهر در جنوب فاصله دارد.

آدرس: Parks & Resorts - Sheikh Zayed Rd Dubai - Abu Dhabi - United Arab Emirates

شماره-2-لگولند

3.اسکی دبی

اسکی در وسط بیابان یک تجربه فوق العاده است. اسکی دبی امکانات کاملی دارد و در هر زمانی از سال در وسط بیابان می توانید اسکی کنید، البته در داخل یک مجموعه سربسته. در این پارک موضوعی سرپوشیده، می‌توانید از یک کوه ۸۵ متری با ۵ شیب با ۴۰۰ متر اسنوبورد و اسکی بالا بروید. حتی اگر خانواده‌ تان هرگز یکی از این ورزش ‌ها را امتحان نکرده باشند،قبل از استفاده از وسایل ها آموزش داده می شود. فعالیت های دیگر در این مجموعه عبارتند از غار یخی، زمین بازی برفی، اتومبیل های برفی سپر، فروشگاه ها و رستوران های داخل محل. حتی می‌توانید لباس‌ ها و تجهیزات مناسب اسکی را تا زمانی که اینجا هستید اجاره کنید، بنابراین نیازی به آوردن وسایلتان نیست. این اسکی در فاصله 12 دقیقه جنوب مرکز شهر است.

آدرس:Sheikh Zayed Rd - Al Barsha - Al Barsha 1 - Dubai - United Arab Emirates

اسکی-دبی

4.موشن گیت دبی

موشن گیت یک شهر بازی جذاب با مضمون هالیوود است که در دبی قرار دارد. این پارک یک پارک موضوعی است و سرگرمی و هیجان را برای کودکان در هر سنی، حتی کودکان نوپا، با سواری بر اساس برخی از محبوب ترین فیلم های کودکانه ارائه می دهد. در اینجا سواری‌های مضمونی بر اساس ویژگی‌هایی مانند اسمورف‌ها، شرک، ماداگاسکار و غیره خواهید یافت. حتی می‌توانید اجراهای زنده را ببینید و مطمئناً بچه‌ها را در حالی که می‌خندند، می‌رقصند و آواز می‌خوانند و با لذت جیغ می‌کشند ببینید. در حالی که پارک محدودیت سنی ندارد، بیشتر جاذبه‌ها 100 سانتی‌متر ارتفاع دارند. در این پارک برای تمام سنین فعالیت های محبوبی وجود دارد و همه چیز برای کوچولوها نیست. سواری‌ های بزرگسالان را می‌توانید در اینجا پیدا کنید، با مضمون‌هایی مانند The Hunger Games، John Wick، Now You See Me و دیگران. این پارک در فاصله 30 دقیقه با مرکز شهر فاصله دارد.

آدرس: Park and Resorts - Sheikh Zayed Rd - Dubai - United Arab Emirates

شماره-4-موشن-گیت

5.ساحل بادبادک دبی

در ساحل بادبادک دبی می توانید پرواز بادبادک بازان را بر فراز آب ها تماشا کنید. ساحل بادبادک به شما امکان می‌دهد از شن ‌های سفید و آب ‌های فیروزه‌ای شفاف، در حالی که بچه‌ها آب بازی می کنند، قلعه‌های شنی می‌سازند و ورزش‌ های آبی محلی را تماشا می‌کنند، بازدید نمایید. این ساحل یکی از معروف ترین سواحل منطقه برای کایت سواری است و البته نام خود را از آن گرفته است. برج العرب در پس زمینه این ساحل تصویری دیدنی را به این ساحل داده است. توجه داشته باشید که بسیاری از سواحل دبی، از جمله این ساحل، موج های قوی دارد، بنابراین هنگام آب تنی کردن مراقب باشید. این ساحل 15 دقیقه با مرکز شهر فاصله دارد.

آدرس: Kite Beach - Umm Suqeim - Jumeirah 3 - Dubai - United Arab Emirates

ساحل-بادبادک-دبی

6.دبی مال

دبی مال مرکز خرید بسیار بزرگی است که به نوبه ی خود یک تجربه ی خوب است. مرکز خرید دبی یکی از بزرگترین مراکز خرید در سراسر جهان است و هزاران گزینه برای خرید، رستوران و خدمات، از جمله بسیاری از رویدادهای سرگرمی زنده را ارائه می دهد. می‌توانید مجسمه‌های زیبا از جمله آبشار معروف انسان را ببینید. برای دیدن زندگی دریایی بومی و عجیب و غریب از سراسر جهان به آکواریوم موجود در این مرکز خرید بروید. به طور طبیعی، می‌توانید در هر یک از غذاخوری ‌های متعدد غذا بخورید. یک اسکلت کامل دایناسور را می توانید در DubaiDino ببینید یا برای تجربه واقعیت مجازی به پارک VR بروید. در اینجا حتی می توانید به یک پیست اسکیت روی یخ سرپوشیده بروید. این مرکز خرید فروشگاه ‌های زیادی دارد، اما فقط فروشگاه ها نیست که در این مرکز خرید محبوب است. دبی مال درست در مرکز شهر قرار دارد.

آدرس: Financial Center Street, Along Sheikh Zayed Road, Next to Burj Khalifa - Dubai - United Arab Emirates

دبی-مال

7.پارک بالیوود دبی

بالیوود پارک یک تجربه خانوادگی محبوب در یک پارک موضوعی با صنعت فیلم بالیوود با نمایش های زنده، سواری هیجان انگیز، غذا و سرگرمی ارائه می دهد. شما مسافر تور دبی می‌توانید از طریق یک فیلم بالیوودی یک تئاتر چهاربعدی را تماشا کنید، ترن هوایی و سواری ‌های محبوب برای کودکان و حتی اجرای زنده بالیوود را ببینید. این پارک به احترام به تأثیر گسترده فرهنگ هند بر شهر دبی اختصاص یافته است و شما را در معرض فرهنگ عمیق هند قرار می دهد و در عین حال اوقات خوبی را با هم می گذرانید. پارک بالیوود تنها 30 دقیقه رانندگی از جنوب مرکز شهر فاصله دارد.

آدرس:  Sheikh Zayed Rd - Dubai - United Arab Emirates

پارک-بالیوود-دبی

8.پارک آبی آتلانتیس آکواونچر دبی

پارک آبی آتلانتیس آکواونچر یک پارک آبی سرپوشیده بزرگ است که در داخل یک هتل و استراحتگاه واقع شده است که سرسره‌ های آبی، جاذبه‌ها، غرفه‌ های غذا و پیاده‌روی در ساحل و سایر ماجراجویی ‌ها را ارائه می‌دهد. مهم نیست که خواهان چه سطحی از بازی های هیجان انگیز از یک سرسره آبی باشید، شما می توانید آن را در اینجا با بیش از 30 سرسره آبی در دسترس پیدا کنید، در این پارک آبی، انواع مختلف بازی از یک مسابقه هیجان انگیز تا گشتن در اطراف سرسره ها، از سرسره های با شیب کم تا سرسره های با شیب زیاد و سرعت موشک را می توانید در این پارک ببینید. می‌توانید در امتداد ساحل مصنوعی زیبا قدم بزنید و یا از یکی از غرفه‌های فروشندگان زیاد غذای بیرون‌ بر بگیرید. این پارک آبی تنها 20 دقیقه با مرکز شهر دبی فاصله دارد.

آدرس: Atlantis The Palm - Crescent Rd - Dubai - United Arab Emirates

آتلانتیس

9.موزه توهمات دبی

در موزه توهمات دبی میتوانید حواس و درک خود را به چالش بکشید. موزه توهمات به شما امکان می‌دهد از سواری‌ های هیجان‌انگیز و بازی‌ های شهربازی دور شوید تا تجربیات توهم ‌آور را بررسی کنید. این موزه به شما امکان می دهد اتاق هایی مانند منطقه ضد جاذبه، تونل گرداب و میز شبیه سازی شده را تجربه کنید. بچه‌ها از تأثیرات اینجا شگفت‌زده می‌شوند و بزرگسالان دوباره به حس شگفتی دوران کودکی باز می گردند. در این موزه صندلی هایی قرار دارد که با نشستن بر روی آنها با عث می شود از دیگر افراد خانواده قد کوتاه تر دیدن شوید. روی سقف یک اتاق چرخان راه بروید. در این موزه یک تونل وجود دارد که هرگز به پایان نمی رسد. این ترفندهای بینایی، صدا و حس، شما را برای سالها متعجب خواهد کرد. موزه توهمات دبی در فاصله 15 دقیقه شمال مرکز شهر است.

آدرس: Al Seef - Dubai Creek - Dubai - Dubai - United Arab Emirates

موزه-توهمات-دبی

جهت دریافت جدیدترین اخبار و مقالات گردشگری با آژانس گردشگری سارنگ پرواز همراه باشید.

6Lf3pkoiAAAAANsT1un4_U5n4aQln1A99sBOaDpM