رمانتیک ترین کارها در دبی| Best Things to Do for Couples in Dubai

گردشگری فریبا آردم 28 آذر ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 10 دقیقه

اگر قصد سفر به دبی با عشق زندگیتان را دارید بهتر است با انتخاب های خاص این سفر را رقم بزنید. می توانید سفری رمانتیک داشته باشید اما برای این سفر باید چه اقداماتی انجام داد یا از چه جاذبه هایی در دبی دیدن نمود. در این مقاله کارهایی که زوج ها در دبی باید انجام دهند تا تعطیلات خاص خود را به یاد ماندنی کنند را گردآوری کرده ایم. از غذاخوری لوکس گرفته تا هلیکوپتری سواری را می توانید تجربه کنید. می توانید از آبگرم های سنتی یا یک دریاچه مصنوعی به شکل قلب دیدن کنید. می‌توانید به سمت مکان‌های دیدنی محلی که به خاطر حس عاشقانه‌شان شهرت دارند، بروید یا برای دیدن مناظر باشکوه از کوهی بالا بروید که مطمئناً خون شما را به جریان می‌اندازد. از سافاری در صحرا گرفته تا سفرهای دریایی ویژه شام ​​در آب‌ها، طیف وسیعی از فعالیت‌ها را در اینجا خواهید یافت تا خاطراتی برای یک عمر بسازید. اینجا لیست بهترین فعالیت های زوجین در دبی برای یک سفر عاشقانه خواهید خواند. با ما در آژانس سارنگ پرواز همراه باشید.

تصویر-اولی

برج خلیفه دبی

قرارگرفتن در ارتفاع 830 متری از زمین تجربه ای جذاب است. در بالای برج خلیفه (به صورت مجازی و تحت اللفظی) صعود به رصدخانه SKY وجود دارد. قرارگرفتن در این ارتفاع به شما اجازه می دهد تا  منظره ای خیره کننده از شهر را داشته باشید. سطح 148 یکی از مرتفع ترین رصدخانه ها در کل جهان است. برخی از زوجین پیشنهاد می کنند اگر می خواهید سفر عاشقانه تان به دبی کامل شود بهتر است بازدید از برج خلیفه را در برنامه های خود بگنجانید. برج خلیفه دقیقاً در قلب مرکز شهر قرار دارد.

آدرس: 1 Sheikh Mohammed bin Rashid Blvd - Downtown Dubai - Dubai - United Arab Emirates

برج-خلیفه-دبی

بازدید از صحرای دبی

جمله ی زیبایی وجود دارد که فرهنگ عرب را در قلب کویر بیابید. می توانید وارد طبیعت‌ های رام‌ نشده صحرا شوید تا طیف متنوع و خیره‌کننده و غیرمنتظره‌ای از حیات‌ وحشی را که در آنجا زندگی می‌کند، ببینید. بر پشت شترها سوار می‌شوید و به یک اقامتگاه سلطنتی بیابانی در میان دریاهای بی‌پایان تپه‌های شنی میرسید. از یک شام اماراتی جذاب در اردوگاه بادیه‌ نشینان لذت ببرید، سپس از نمایش شاهین ‌بازی، نمایش نان عربی و حتی نقش حنا بر بدن لذت خواهید برد. می توانید در پایان شب پس از صرف شام، زیر ستاره ها همراه با موسیقی و رقص عربی لذت ببرید. این نمایش فرهنگ سنتی عربی را با حس عاشقانه واقعی ترکیب می کند. برای بازدید از صحراهای دبی با ون تهویه مطبوع از مرکز شهر حرکت خواهید کرد.

آدرس: Sharjah - United Arab Emirates

صحرای-دبی

فواره دبی

فواره دبی مجموعه ای زیبا از یک نمایش رقص بزرگ آب، صدا و نور است. فواره دبی در پای برج خلیفه یکی از بزرگترین نمایش‌ های آب شهری جهان را با جت ‌های آبی، نور و رنگ به نمایش می‌گذارد. فواره ها پرش آب را تا ارتفاع 150 متری دارند، همه کاملاً با ضرب آهنگ های موسیقی و نورهای رقص درونی هماهنگ شده اند. در این فواره از 22000 گالن آب استفاده می‌کند و مجدد از طریق فواره به گالن های آب برمیگردند تا منظره‌ای شگفت‌انگیز و خیره‌کننده داشته باشد. فواره دبی درست در مرکز شهر دبی در مرکز خرید دبی واقع شده است و هر بعدازظهر دو بار و عصرها هر نیم ساعت یکبار ادامه دارد.

آدرس: Sheikh Mohammed bin Rashid Blvd - Downtown Dubai - Dubai - United Arab Emirates

فواره-دبی

بالون سواری دبی

از بالای بالون می توانید شهر، صحرا و خلیج را ببینید. بالن سواری در دبی ممکن است یکی از کلاسیک ترین تجربه هایی باشد که یک مسافر تور دبی می تواند تجربه کنید، زیرا در بالای شهر با قدیمی ترین شکل کشتی پرنده شناور هستید. این سفرهای شگفت انگیز به شما امکان می دهد شاهد صحراها و آسمان خراش های وسیعی باشید که از روی زمین بسیار عظیم به نظر می رسند، اما از بالا بسیار کوچک به نظر می رسند. می توانید آب های آبی درخشان خلیج فارس را ببینید. در برخی از این نمایش ‌ها، راهنماها نه تنها داستان‌هایی را که می‌بینید به شما می‌گویند، بلکه ویژگی‌ های دیگری مانند نمایش‌ های شاهین در بلندای آسمان را تماشا خواهید کرد. برای رزرو بالون در دبی می توانید در هر قسمتی از دبی این کار را انجام دهید. 

بالون-سواری-در-دبی
باغ معجزه دبی

در باغ معجزه دبی حتما زیر طاق گلی که شبیه قلب است راه بروید. باغ معجزه دبی فاصله چندانی با شهر ندارد و فرصتی را برای ثبت غروب های دیدنی خورشید در میان 45 میلیون گل ارائه می دهد. این باغ یکی از بزرگ‌ترین باغ‌های گل‌های طبیعی در جهان است و هر کجا که می‌روید عاشقانه است. حتی ممکن است نمایش‌هایی از گل‌ها به شکل قلب‌های رنگارنگ پیدا کنید که به صورت طاق‌هایی در زیر آن‌ها می‌توانید دست در دست هم قدم بزنید. فراموش نکنید در این طاق های مزین به گل های زیبا عکس های زیبای دونفره بگیرید. اگر نوعی گل در دنیا وجود داشته باشد، احتمالاً در اینجا نیز یافت می شود، در شکل ها و پیکربندی های جالب و منحصر به فرد. برای رسیدن به باغ معجزه دبی تنها کافیست 20 دقیقه رانندگی کوتاه از مرکز شهر داشته باشید.

آدرس: Al Barsha South 3 - Dubai - United Arab Emirat

باغ-معجزه-دبی

کروز شام دبی کریک دوو

با صرف شام و تماشای سرگرمی های جذاب روی آب در قایق های کروز لذت ببرید. سفر کروز شام دبی کریک یک راه عاشقانه شگفت‌انگیز برای تجربه فرهنگ عربی است در حالی که در خور دبی با یک قایق سنتی همراه با غذا و سرگرمی‌های زنده حرکت می‌کنید. قایق ها تهویه مطبوع و راحت را ارائه می دهند. می توانید از یک نمایش زنده جذاب با موسیقی و رقص سنتی لذت ببرید. در کنار شما یک خدمتکار شخصی وجود دارد که خدمات شخصی ارائه می دهد، پس با خیال راحت لذت از سفر عاشقانه خود لذت ببرید. غذاهای ارائه شده در این قایق عالی و متفاوت از هر آنچه که تاکنون میل فرمودید. این سفرهای دریایی راهی فوق‌العاده برای فرار از شلوغی شهر، نگاه متفاوت به دبی و لذت بردن از فرهنگ محلی است. 

کروز دبی

هلیکوپتر سواری دبی

با تجربه هلیکوپتر سواری در دبی حتما از آن بالا عکس های جذاب بگیرید. هلیکوپتر سواری در دبی راهی مهیج و تپنده است و تجربه خوبی برای دیدن شهر از بالا در حالی که با یک هلیکوپتر با یک راهنمای آگاه در حال گشت و گذار هستید، ارائه می دهد. شما می توانید مکان های نمادینی مانند مرکز شهر، برج خلیفه، نهر تاریخی دبی و نخل جمیرا را از بالا مشاهده کنید زیرا راهنمای شما درباره تاریخچه و اهمیت مکان هایی که کاوش خواهید کرد به شما اطلاعات لازم را ارائه می دهد. تور هلیکوپتر سواری مطمئناً خاطراتی را ایجاد می کند که مادام العمر باقی می مانند و فرصتی برای گرفتن انواع عکس هایی برای رسانه های اجتماعی ارائه می دهد. تورهای هلیکوپتری دبی را می‌توانید در مکان‌های مختلفی در سراسر دبی پیدا کنید، که بسیاری از آنها در فاصله 20 دقیقه‌ای از مرکز شهر هستند.

هلیکوپترسواری-در-دبی

کوه هاتا دبی

با کوه هاتا دبی می توانید یک سافاری کوهستانی در کویر را امتحان کنید. کوه هاتا این فرصت ایده آل را برای دور شدن از شلوغی و بازگشت به طبیعت برای زوجی که عاشق ماجراجویی در فضای باز با مناظر خیره کننده و جذاب هستند، فراهم می کند. در اینجا می‌توانید یک ناهار پیک‌ نیک بچینید و در کوه‌ها پیاده‌روی کنید، جایی که در کنار سد هاتا آرامشی در کنار آب پیدا خواهید کرد، یک دهکده میراث محلی تاریخی را می توانید آنجا ببینید و از غذاهای محلی اصیل لذت ببرید، در استخرهای طبیعی آرامش بگیرید و حتی از تور سافاری در منطقه لذت ببرید. جایی که شما همه چیز را در مورد تاریخ و میراث فرهنگی مهم کوه یاد خواهید گرفت. کوه هاتا فقط 15 دقیقه از شمال شهر فاصله دارد.

آدرس: Unnamed Road - Dubai - United Arab Emirates

کوه-هاتا دبی

دریاچه های عشق القدری دبی 

در سفر به دبی در سفر رمانتیک خود کنار یک دریاچه مصنوعی به شکل 2 قلب بنشینید. دریاچه‌های عشق القدر دریاچه‌هایی مصنوعی هستند که به شکل قلب‌هایی روی هم قرار گرفته‌اند و تماشای پرندگان، منظره‌های دیدنی طلوع و غروب خورشید را ارائه می‌دهند. شما می‌توانید از بسیاری از مکان های سایه دار با نیمکت‌هایی برای نشستن، مجسمه‌ها و درختان کنار دریاچه لذت ببرید که وقتی از آسمان به آن‌ها نگاه می‌کنید کلمه «عشق» را تلفظ می‌کنند. بازدید از دریاچه رایگان است و نیازی به پرداخت هزینه ندارد. از تجربه دوچرخه سواری در اینجا غافل نشوید. دریاچه های عشق کمی با ماشین، حدود یک ساعت در جنوب مرکز شهر قرار دارند.

دریاچه-قلبی


جهت دریافت جدیدترین اخبار و مقالات گردشگری با آژانس گردشگری سارنگ پرواز همراه باشید.

6Lf3pkoiAAAAANsT1un4_U5n4aQln1A99sBOaDpM