سفر ارزان به دبی را تجربه کنید | Things to Do in Dubai on a Small Budget

گردشگری فریبا آردم 03 دی ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 8 دقیقه

برخی افراد خیلی تمایل دارند که به دبی سفر کنند اما به دلیل گران بودن مقصد دبی از این کار امتناع می کنند. در این مقاله به معرفی برخی از مکان های دیدنی دبی می پردازیم که بدون هزینه یا با حداقل هزینه می توانید از آنها دیدن نمایید. در مقاله سفر ارزان به دبی به ما در آژانس سارنگ پرواز همراه باشید. در دبی پارک‌ها و مکان‌های عمومی بسیاری وجود دارند که دسترسی به آن‌ ها کاملاً رایگان است و در عین حال تجربه‌های منحصربه‌فرد و به یاد ماندنی را خواهید داشت. شاید دوست داشته باشید از برخی از تجربه های گرانقیمت دبی لذت ببرید اما توصیه ما به شما ای است که سعی کنید بودجه خود را هنگام سفر تحت کنترل داشته باشید، بنابراین لذت بردن از مکان‌هایی مانند این جدا از جذابیت ذاتی که دارد، همیشه فایده‌ای دارد. 

چطور-سفر-ارزان-به-دبی-داشته-باشیم

فواره دبی

فواره دبی، آبنمایی خیره کننده با سیستمی از فواره ها و چراغ هایی است که برای ایجاد نمایشی دیدنی همراه با موسیقی طراحی شده اند. این فواره در داخل دریاچه برج خلیفه قرار دارد که 12 هکتار وسعت دارد. سیستم نورپردازی که در زمان ساخت این فواره به کار رفته کاملا پیشرفته است و 50 پروژکتور رنگی و 6600 چراغ دارد. آب فواره تا ارتفاع 500 فوتی در هوا پرتاب می شود. با طیف وسیعی از موسیقی از کلاسیک تا عربی معاصر همراه است. آن را در مرکز شهر در پای برج برج خلیفه خواهید یافت.

آدرس: Sheikh Mohammed bin Rashid Blvd - Downtown Dubai - Dubai - United Arab Emirates

فواره-دبی

پارک Zabeel دبی

پارک زبیل یک پارک شهری محبوب است که بسیار بزرگ است و در یک فضای وسیع ساخته شده است و مسیرهای پیاده روی و درب های ورودی متعددی را برای راحتی شما ارائه می دهد. علاوه بر مسیرهای پیاده‌روی منظم، پل‌ های عابر پیاده و بخش ‌های مختلف را نیز برای کاوش خواهید یافت. برای بازدید از این پارک باید بدانید که دسترسی به آن نسبتاً مقرون به صرفه است، می توانید علاوه بر پیاده روی ساده از فعالیت های متنوعی نیز لذت ببرید. همچنین در اینجا اجرای موسیقی زنده و همچنین پارک اسکیت و زمین کریکت مینیاتوری خواهید دید. 

آدرس: Zabeel Neighborhood, Near Al Jafiliya Metro Station - Dubai - United Arab Emirates

پارک-زابیل-دبی

ساحل عمومی جمیرا دبی

ساحل عمومی جمیرا دبی یک ساحل شنی محبوب است که به شما امکان می دهد از تفریح ​​در شن های طلایی و همچنین در آب های فیروزه ای دلپذیر خلیج لذت ببرید. به لطف محوطه زمین بازی کودکان، کل خانواده می توانند در اینجا سرگرمی پیدا کنند. در این ساحل که از صبح زود تا بعد از غروب آفتاب باز است، کارهای زیادی برای انجام خواهید یافت. اگر می‌خواهید از شلوغی دوری کنید، بازدید از این ساحل را به زمان دیگری موکول کنید. این ساحل در شمال Umm Suqeim 3 وجود دارد که در جنوب غربی مرکز شهر قرار دارد. 

آدرس: Jumeirah - Jumeirah 1 - Dubai - United Arab Emirates

ساحل-عمومی-جمیرا-دبی

موزه دبی

موزه دبی برای افرادی محبوب است که به تاریخ علاقه مند هستند. می توانید با بازدید از این موزه به تاریخ محلی دبی پی ببرید. موزه دبی یک موزه محبوب است و در یک ساختمان قدیمی قرار دارد. این موزه شامل آثار باستانی متعددی است که از تاریخ محلی که از مدت‌ ها قبل از کشف نفت در دبی است. این موزه در قلعه الفهیدی واقع شده است و قدیمی ترین ساختمان شهر است که قدمت آن به سال 1787 باز می گردد. خود موزه در سال 1971 افتتاح شد. درون این موزه اجناس قدیمی و اطلاعات تاریخی بسیاری را خواهید یافت که قدمت برخی از آنها به 3000 سال قبل از میلاد باز می گردد. آلات موسیقی قدیمی و نمایش مانکن‌ ها را خواهید دید که غرفه‌های غذایی تاریخی و تاجران مروارید را به نمایش می‌گذارند. این موزه در منطقه الفهیدی در شمال مرکز شهر خواهید یافت.

آدرس: Al Fahidi Fort - Al Fahidi - Dubai - United Arab Emirates

موزه-دبی
دهکده جهانی دبی

دهکده جهانی دبی، مرکز تجاری بین المللی است. این دهکده یک مقصد خرید و سرگرمی عظیم با فرهنگ های 90 کشور جهان است که می توانید به صورت رایگان از آن بازدید کنید. حتی اگر قصد ندارید از مغازه‌های اینجا چیزی بخرید، فقط دیدن تنوع گسترده فرهنگ‌ها می تواند به تنهایی برای مسافرین تور دبی ارزان قیمت بسیار محبوب باشد. این دهکده به 4 بخش اصلی شامل رویدادها، کارناوال ها، غذا و خرید سازماندهی شده است. در حالی که برخی از مغازه‌های اینجا می‌توانند بسیار اجناس گران قیمتی را ارائه دهند، اما تمام فروشگاه ها به این شکل نیستند، بنابراین همچنان می‌توانید با بودجه کم در دبی به خرید هم بپردازید. دهکده جهانی در چند مایلی جنوب مرکز شهر در نزدیکی ماجان قرار دارد.

آدرس: Sheikh Mohamed Bin Zayed Road and Emirates Road - Exit 37 - E311 - Dubai - United Arab Emirates

دهکده-جهانی-دبی

مارینا دبی

دبی مارینا یک شهر با کانال مصنوعی، ساخته دست بشر است که در سال 2003 ایجاد شد و مناظر خیره کننده و چشمگیر همراه با پیاده روی و سواحل فراوان را ارائه می دهد. مغازه‌ها و رستوران های زیادی در امتداد اسکله در دسترس هستند، که برخی از آن‌ ها برای مسافرانی که از بودجه‌ شان آگاه هستند، مناسب هستند. بازدید از مارینا به شما امکان می دهد شگفتی های مهندسی در سطح جهانی را ببینید. با وجود مصنوعی بودن این کانال، نهنگ ها اغلب پس از ورود از دریای آزاد در نزدیکی آب دیده می شوند. مارینا دبی در جنوب مرکز شهر در امتداد ساحل واقع شده است.

آدرس: Dubai - United Arab Emirates

مارینا--دبی

ساحل مارینا دبی

ساحل مارینا ساحلی با دسترسی آزاد است که در آن ماسه‌های طلایی و فضایی آرامش‌بخش در میان آنچه که معمولاً برای زندگی در طبقه بالا قرار دارد، خواهید یافت. این ساحل بخشی از دبی مارینا است، بنابراین با استراحتگاه ها و فروشگاه های سطح بالا احاطه شده است. دسترسی به این ساحل رایگان است و برای عموم باز است، بنابراین می‌توانید به صورت رایگان و بدون مشکل از آن بازدید کنید. بعلاوه، برخی از غرفه‌های غذا در اطراف ساحل به شما امکان می‌دهند از یک غذای محلی محبوب لذت ببرید، بدون اینکه هزینه ‌زیادی کنید. ساحل مارینا در انتهای غربی مارینا در جنوب غربی مرکز شهر وجود دارد.

آدرس: Dubai Marina - Dubai - United Arab Emirates

ساحل-مارینا-دبی

جهت دریافت جدیدترین اخبار و مقالات گردشگری با آژانس گردشگری سارنگ پرواز همراه باشید.

6Lf3pkoiAAAAANsT1un4_U5n4aQln1A99sBOaDpM