10 بهترین رستوران محلی آنتالیا| 10 Best Local Restaurants in Antalya

گردشگری فریبا آردم 13 آذر ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 10 دقیقه

بهترین رستوران‌های محلی آنتالیا به شما امکان می‌دهند غذاهای ترکی و مدیترانه‌ای را با قیمت‌های مناسب میل کنید. غذاهای دریایی لذیذ و گوشت های کبابی در اکثر منوهای آنتالیا وجود دارد، اما رستوران های گیاهی برای علاقه مندان بسیار است، از سالادهای تند گرفته تا سوپ های خانگی. رستورانهای محلی آنتالیا برای هر نوع سلیقه ای، گزینه ای دارد. اگر بخواهید در کنار مردم محلی در یک رستوران سنتی روی تراس لبه استخر غذا بخورید یا در محیطی رمانتیک در حیاط، بهترین رستوران ‌های محلی شهر، برای شما آماده به خدمت هستند. برای یافتن بهترین رستوران های محلی آنتالیا با ما همراه باشید. 

مطالب مرتبط

راهنمای سفر به آنتالیا

بهترین سواحل آنتالیا

دلایل بازدید از آنتالیا

عکس-اول-صفحه

1.رستوران محلی Paçacı Şemsi

(سوپ ترکی به صورت شبانه روزی در این رستوران سرو می شود)
رستوران Paçacı Şemsi به صورت 24 ساعته سوپ های داغ خوشمزه را برای مردم محلی آنتالیا سرو می کند. در منوی این رستوران، سوپ هایی از انواع سبزیجات گرفته تا غذاهای ویژه شیر بز را مشاهده خواهید کرد. همچنین می توانید یکی از آبگوشت های مغز استخوان رستوران را امتحان کنید که قبل از ارائه به مهمانان، حدود 8 ساعت می جوشند. 

رستوران Paçacı Şemsi مکانی عالی برای خوردن غذاهای محلی در کنار خیابان است. اگر دوست دارید قبل از شام به خرید بروید، می توانید کالاهای محلی را در بازارهای نزدیک مانند مرکز خرید Doğu Garajı یا بازار قدیمی پیدا کنید.

آدرس:Tahılpazarı, Şht. Binbaşı Cengiz Toytunç Cd., 07040 Muratpaşa/Antalya, Türkiye

ساعت کاری : 24/7

Paçacı-Şemsi

2.رستوران محلی Food in Box

(رستوران کنیالتی برای غذاهای ترکی و بین المللی)
رستوران Food in Box یک مکان محبوب محلی در منطقه ساحلی کنیالتی در آنتالیا است. همچنین جایی است که می‌توانید از غذاهای ترکی و بین‌المللی که تا ساعت 1 بامداد سرو می‌شود، لذت ببرید. غذاهای محبوب این رستوران محلی شامل غذاهای دریایی، استیک، برگر و دسرهایی مانند پروفیترول و تیرامیسو است.

رستوران Food in Box یک منوی صبحانه را از ساعت 8 صبح تا 3 بعد از ظهر ارائه می دهد که آن را به مکانی ایده آل برای خوردن غذا قبل از رفتن به بزرگترین و محبوب ترین ساحل آنتالیا تبدیل می کند. اگر ترجیح می‌دهید بعد از آفتاب گرفتن و شنا از این رستوران استفاده کنید، می‌توانید هنگام غروب که یک دی‌جی زنده در حال فعالیت است، یک میز بگیرید.

آدرس: Gürsu, Akdeniz Blv. No:182, 07070 Konyaaltı/Antalya, Türkiye
ساعت کاری: همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 بامداد

food-in-box

3.رستوران محلی Castle Cafe Restoran

(رستوران مدیترانه ای با مناظر پانوراما)
رستوران Castle Café Restoran مکانی جذاب است که بر لبه یک صخره در شهر قدیمی آنتالیا قرار دارد. مردم محلی اغلب برای صرف شام به اینجا می آیند، با مناظری خیره کننده از خلیج آنتالیا و محیطی آرام. در کنار محیط جذاب این رستوران، غذاهای لذیذ مدیترانه ای از جمله انواع غذاهای مزه و پاستا سرو می کند.

هنگامی که در شهر قدیمی آنتالیا هستید، توصیه می کنیم برج Hidirlik را که توسط رومی ها در قرن دوم ساخته شده است، ببینید. 

آدرس: Kılınçarslan, Hıdırlık Sk. No:46, 07100 Muratpaşa/Antalya, Türkiye
ساعت کاری: همه روزه از ساعت 8 صبح تا نیمه شب

Castle-Cafe-Restoran

4.رستوران محلی Tiritcizade Restoran Konya Mutfağı

(یک غذاخوری آرام و متخصص در غذاهای محبوب ترکی)
رستوران Tiritcizade Restoran Konya Mutfağı یک رستوران آرام است که در آن می توانید غذاهای ترکی مانند گوشت کبابی، دونر کباب و کوفته بره را سفارش دهید. کباب اسکندر این رستوران از غذاهای برجسته منو است که شامل گوشت کباب با سس گوجه فرنگی داغ، کره شیر گوسفند ذوب شده و ماست روی برش های پیتا است. همچنین غذاهای های زیادی برای گیاهخواران وجود دارد. 

رستوران Tiritcizade Restoran Konya Mutfağı در نزدیکی ساحل در منطقه کنیالتی واقع شده است که با ساحل شنی طولانی خود بازدیدکنندگان و مردم محلی را به خود جذب می کند. 

Tiritcizade-Restoran-Konya-Mutfağı

5.رستوران محلی Ayar Meyhanesi

(رستوران ترکی با استخر و تراس)
در رستوران محلی Ayar Meyhanesi، می‌توانید با گوش دادن به موسیقی زنده از غذاهای دریایی ترکی لذت ببرید. همچنین می توانید فرهنگ محلی را با یک نوشیدنی در کنار استخر جذاب تر کنید. اگر آسمان صاف بود و باران و باد نبود، توصیه می کنیم برای ناهار یک میز روی تراس بگیرید.

شنبه شب شلوغ ترین زمان این رستوران است، بنابراین اگر اگر نمی خواهید منتظر خالی شدن یک میز باشید بهتر است از قبل یک میز رزرو کنید. بعد از شام، می توانید تا ساعت 1 بامداد در بار از شراب و کوکتل لذت ببرید.

آدرس: Kılınçarslan، Hesapçı Sk. No:59, 07100 Muratpaşa/Antalya, Turkiye
ساعت کاری: همه روزه از ساعت 11 صبح تا 1 بامداد

Ayar-Meyhanesi

6. رستوران محلی Paşa Bey Kebap

(رستورانی با رتبه برتر برای کباب های خوشمزه ترکی)
رستوران محلی Paşa Bey Kebap کباب پاشا بیگ در آنتالیا در غذاهای ترکی تخصص دارد و افراد محلی را جذب می کند که دوست دارند غذاهای خوشمزه را با قیمتی مناسب سفارش دهند. در منو، غذاهای محلی مانند کوفته (کوفته ترکی)، سالاد گشنیز و پیده (نان تخت ترکی) را خواهید یافت. همچنین گوشت کبابی خوشمزه زیادی برای انتخاب وجود دارد.

رستوران محلی Paşa Bey Kebap با سالن ناهار خوری سرپوشیده و همچنین میز کنار خیابان، مکانی عالی برای صرف غذا در هر زمانی از روز است. در حدود 600 متری شمال شرقی آنتالیا Hamitbey Plajı است.

آدرس: Gençlik, 1319. Sk. No:4 D:1, 07100 Muratpaşa/Antalya, Türkiye
ساعت کاری: همه روزه از ساعت 11 صبح تا 11 شب

Paşa-Bey-Kebap

7.رستوران محلی Can Can Pide Yemek Salonu

(غذاهای اصیل ترکی برای افراد با قیمت مقرون به صرفه)
رستوران Can Can Pide Yemek Salonu غذاهای اصیل ترکی را با قیمت پایین سرو می کند. این رستوران یکی از شناخته ‌شده ‌ترین مکان‌های آنتالیا برای کباب‌های خوشمزه و پیده (نان ترکی با مواد گوشتی) است. همچنین یک پاتوق عالی برای معاشرت با مردم محلی و نگاهی اجمالی به زندگی روزمره در آنتالیا است.

در خیابان‌های اطراف Can Can Pide Yemek Salonu، فروشگاه‌های مختلفی را خواهید دید که جواهرات، پوشاک، محصولات زیبایی، بازی، لوازم خانگی و محصولات محلی می‌فروشند. 

آدرس: H. İşcan Mah Arık Cad Akkaşoğlu Apt 4/A, 07100 Muratpaşa, Türkiye
ساعت کاری: همه روزه از ساعت 8:30 صبح تا 11 شب

Can-Can-Pide-Yemek-Salonu

8. رستوران محلی Grand Friends Fish & Steak Restaurant

(غذاهای دریایی و استیک با پیچ و تاب مدیترانه ای)
رستوران محلی Grand Friends Fish & Steak Restaurant، رستوران گرند فرندز فیش اند استیک غذاهای ترکی و بین‌المللی را در حیاطی ارائه می‌دهد که ترکیبات خاورمیانه و مدیترانه را در هم می‌آمیزد. این رستوران محلی به دلیل خدمات عالی و فضای آرامی که ارائه می دهد مورد تحسین مسافران تور آنتالیا قرار گرفته است.

رستوران Grand Friends Fish & Steak علاوه بر منوی غذایی فوق العاده ی خود، انواع شراب های محلی را نیز ارائه می دهد. این رستوران همه روزه از ساعت 11 صبح باز است، اما توصیه می‌کنیم زمان شام به این رستوران بروید، زمانی که تزیینات روشن و شمع‌های روی میز به آن حس خوش آیندی می‌دهد،. 

آدرس: Kılınçarslan, Kocatepe Sk. 37-35, 07100 Muratpaşa/Antalya, Türkiye
ساعت کاری: همه روزه از ساعت 11 صبح تا نیمه شب

Grand-Friends-Fish-&-Steak-Restaurant

9.رستوران محلی Dikkat Et

(یک غذاخوری خانوادگی که به خاطر بشقاب های گوشتی اش معروف است)
رستوران Dikkat Et یک رستوران خانوادگی آنتالیا است که در آن یک تیم خانگی باتجربه غذاهای ترکی سرو می کنند. در کنار کاری، کوفته و گوشت کبابی، می توانید سوپ، سالاد و راویولی خانگی نیز سفارش دهید.

رستوران Dikkat Et در منطقه بارباروس قرار دارد، جایی که مغازه‌ های بی‌شماری را می‌بینید که اجناس مختلف از جواهرات گرفته تا پارچه می‌فروشند. این رستوران همچنین درست در جنوب دروازه هادریان است که توسط رومی ها در قرن دوم ساخته شده است.

آدرس: Barbaros, No:40, Atatürk Cd. No:40/1, 07100 Muratpaşa/Antalya, Türkiye
ساعت کاری: همه روزه از ساعت 11 صبح تا 11 شب

Dikkat-Et

10.رستوران محلی Parlak Restaurant

(غذای محبوب ترکی برای صرف ناهار آنتالیا)
رستوران پرلاک گردشگران آنتالیا که به دنبال غذاهای خوشمزه ترکی هستند را به سمت خود جذب می کند. یک مرغ کبابی را با سوپ، سالاد یا پیش غذای دریایی انتخاب کنید. فضای داخلی ساده با یک تجربه غذاخوری دنج را در آنتالیا پدید می آورد.

رستوران پرلاک می تواند به ویژه در هنگام ناهار شلوغ باشد، بنابراین برای جلوگیری از شلوغی در هنگام تایم ناهار بهتر است کمی دیرتر مثلا  حدود ساعت 3 بعدازظهر به این رستوران وارد شوید. می توانید حال که در این محدوده از آنتالیا هستید، به برج ساعت کولسی آنتالیا متعلق به دوران بیزانس و مسجد تکلی مهمت پاشا متعلق به قرن پانزدهم است سری بزنید.

آدرس: Elmalı Mahallesi, Zincirli Han İçi, 1. Sk., 07040 Muratpaşa, Türkiye
ساعت کاری: همه روزه از ظهر تا نیمه شب

Parlak-Restaurant


جهت دریافت جدیدترین اخبار و مقالات گردشگری با آژانس گردشگری سارنگ پرواز همراه باشید.


6Lf3pkoiAAAAANsT1un4_U5n4aQln1A99sBOaDpM