بهترین رستوران های آنتالیا| Best Restaurants Antalya

گردشگری فریبا آردم 09 آذر ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 10 دقیقه

در رستوران های فوق العاده در آنتالیا، می‌توانید از غذاهای دریایی تازه لذت ببرید و از منظره‌ ی دیدنی از مارینا، شهر قدیمی و دریای مدیترانه دیدن کنید. بهترین رستوران های آنتالیا، غذاهای سنتی ترکی و مدیترانه ای را با استفاده از مواد اولیه با کیفیت محلی سرو می کنند. تقریبا تمام رستوران‌ ها دارای منوهای مزه هستند. چه بخواهید در پشت بام با نور ستاره، در کنار اسکله تاریخی یا روی یک میز در خیابان بیرون رستوران، با دیوارهای سنگی ناهار بخورید، آنتالیا محلی برای یک تجربه غذاخوری به یاد ماندنی برای شما دارد. در این پست به معرفی بهترین رستوران های آنتالیا پرداختیم. با ما همراه باشید.

مطالب مرتبط

سواحل بینظیر آنتالیا

دلایل بازدید از آنتالیا

هتل های یوآل آنتالیا

بهترین هتل های انتالیا



1. رستوران 7 مهمت 

(یکی از معروف ترین رستوران های ترکیه ای آنتالیا)
7 مهمت تا حدودی افسانه محلی یک مکان غذاخوری در آنتالیا است. انواع غذاهای ترکی و مدیترانه ای به سبک خانگی از جمله گوشت های کبابی خوشمزه، غذاهای دریایی و لقمه های مزه در این رستوران سرو می شود. این رستوران علاوه بر غذا، موقعیت مکانی بالای تپه فوق العاده، که چشم اندازهای وسیعی از آنتالیا و ساحل کنیالتی را ارائه می دهد، میهمانان را مجذوب خود می کند. این رستوران تقریبا هر شب شلوغ است. اگر می‌خواهید روی تراس مشرف به اقیانوس غذا میل کنید، توصیه می‌کنیم از قبل یک میز شام را رزرو کنید. 

مکان: Meltem Mahallesi, Atatürk Kültür Parkı, Dumlupınar Bulvarı No.201, 07030 Muratpaşa/Antalya, 

Türkiye
ساعت کار رستوران: دوشنبه تا جمعه از 11 صبح تا 11 شب، شنبه تا یکشنبه از 11 صبح تا 1 بامداد

رستوران 7 مهمت

2.رستوران Vahap Usta Et

در رستوران Vahap Usta Et، انواع غذاهای سنتی ترکی را در منو می‌بینید که غذاهای گوشتی آبدار را به عنوان غذای اصلی انتخاب می‌کنند. آشپزی در این رستوران از بالاترین کیفیت برخوردار است، فضا با محیطی آرام همراه است. اگر بدون رزرو قبلی به رستوران بروید باید زمانی بین 15 دقیقه را منتظر بمانید تا نوبت به شما برسد. دوشنبه معمولاً آرام ترین روز رستوران است. می‌توانید از مرکز شهر آنتالیا با اتوبوس VS18 به ایستگاه اتوبوس آتاتورک Blv-26 بروید.

مکان: گورسو، بلوار آتاتورک. No.160, 07070 Konyaaltı/Antalya, Türkiye
ساعت کار رستوران: همه روزه از ساعت 10 صبح تا نیمه شب

رستوران vahap-usta

3.رستوران لارا بالیک آنتالیا

لارا بالیک یکی از بهترین رستوران ‌های غذاهای دریایی آنتالیا است. در این رستوران می‌توانید از خوردن غذا در کنار ساحل با چشم‌انداز اقیانوس لذت ببرید. منوی مورد علاقه شامل ماهی کبابی، کالاماری و میگو است. از پیش غذای کنگر فرنگی و آووکادو غافل نشوید. لارا بالیک دو شعبه دارد که هر دو، منظره فوق العاده اقیانوس را ارائه می دهند. 

مکان: Gürsu, Konyaaltı Kent Meydanı, 07070 Konyaaltı/Antalya, Türkiye
ساعت کاری رستوران: همه روزه از ساعت 11 صبح تا نیمه شب

رستوران لارا-بالیک


4.کباب گونایدین و استیک خانه قصاب آنتالیا

(یک مرکز عالی برای دونر کباب و غذاهای استیک)

استیک‌خانه Günaydın Kebap & Kasap Antalya یکی از بهترین رستوران ‌های آنتالیا برای تهیه استیک ‌های باکیفیت، غذاهای کبابی و دونر کباب است. این غذا در دستور العمل های ترکی و مدیترانه ای تخصص دارد، اما غذاهایی مانند استیک آرژانتینی و گزینه های پیش غذای گیاهی را نیز در منو خواهید دید.

استیک‌خانه Günaydın Kebap & Kasap Antalya هر روز از ظهر تا نیمه‌ شب باز است. پیشنهاد ما به مسافرین تور آنتالیا این است که برای جلوگیری از شلوغی، روزهای دوشنبه یا سه‌شنبه به این استیک خانه بروید و فراموش نکنید که فهرست گسترده شراب رستوران را بررسی کنید.

مکان: Çağlayan, Lara Cd., 07230 Muratpaşa/Antalya, Turkey
ساعت کاری رستوران: همه روزه از ظهر تا نیمه شب

کباب گونایدین



5. رستوران آرما آنتالیا

(یک سالن غذاخوری گران ‌قیمت با غذاهای دریایی و چشم‌انداز مارینا)
رستوران آرما یک سالن غذا خوری با غذاهای دریایی مجلل ترکی در آنتالیا است. ساختمان این رستوران، تاریخ رنگارنگی دارد، زمانی یک کارخانه و قبل از آن آسیاب آرد و قبلتر واحد ذخیره سازی بود که همه اینها در دکوراسیون داخلی آن منعکس شده است. رستوران آرما به دلیل موقعیت عالی و چشم اندازهای بی نظیرش، مکانی عالی برای صرف غذا و لذت بردن از غروب خورشید است. توجه داشته باشید که رزرو در این رستوران الزامی است. آرام ترین روزها معمولا پنجشنبه و یکشنبه است.

مکان: Selçuk, Selçuk Mah No.75, 07100 Muratpaşa/Antalya, Türkiye
ساعت کاری رستوران: همه روزه از ساعت 11 صبح تا نیمه شب

رستوران-آرما



6.رستوران سنتی یمن آنتالیا

(غذاهای دریایی که در یک میخانه سنتی سرو می شوند)
میخانه یمن، یک میخانه (یک رستوران سنتی ترکی) است که یک ساختمان سنگی تاریخی در شهر قدیمی آنتالیا را اشغال کرده است. قسمت سرگرم کننده این است که میزهای ناهارخوری دارد که در خیابان قرار دارند. می‌توانید در هنگام خوردن غذاهای خوشمزه محلی به موسیقی زنده گوش دهید. منوی رستوران شامل غذاهای دریایی لذیذ دریای سیاه، مانند ماهی و کالاماری است. اگر می خواهید انواع غذاهای ترکی و مدیترانه ای را بچشید، توصیه می کنیم از منوی مزه سفارش دهید.

مکان: Kılınçarslan, 16, Zeytin Sk., 07100 Muratpaşa/Antalya, Türkiye
ساعت کاری رستوران: همه روزه از ساعت 11 صبح تا 2 بامداد

میخانه-یمن

7.رستوران مرملی آنتالیا

(گوشت و غذاهای دریایی در کنار بندر)
رستوران مرملی مکانی عالی برای لذت بردن از غذاهای ترکی با منظره وسیع شهر قدیمی آنتالیا، اسکله تفریحی و اقیانوس است. کباب، استیک و کبابی مخلوط را حتما امتحان کنید.

ساحل به راحتی از رستوران Mermeli قابل دسترسی است، و آن را به مکانی محبوب برای ناهار قبل یا بعد از یک روز آرام زیر آفتاب تبدیل کرده است. حتی در هنگام غروب آفتاب، رزرو میز در تراس برای صرف شام می تواند فوق العاده باشد.

مکان: Selçuk Mah Iskele Cad. حمام Sokak، Uzun Çarşı Sk. شماره 25، 07100، ترکیه
ساعت کاری رستوران: همه روزه از ساعت 8:30 صبح تا 1 بامداد

رستوران-مرملی


8.رستوران سرایسر فاین داینینگ آنتالیا

(غذاهای بین المللی با دیزاین عثمانی)
رستوران Seraser Fine Dining یکی از معتبرترین رستوران ‌های منطقه آنتالیا است. این خانه 300 ساله در شهر قدیمی قرار دارد. می‌توانید در یک باغ مدیترانه‌ای بازسازی ‌شده یا در یک اتاق غذاخوری دیزاین شده با صندلی ‌ها و مجسمه‌ های مخملی غذا بخورید. در منوی آن، غذاهای مورد علاقه بین‌المللی را با رنگ عثمانی، به‌ علاوه مقدار زیادی شراب خوب خواهید دید. در حالی که میزهای رستوران Seraser Fine Dining همیشه مورد تقاضا هستند، معمولاً به دلیل توانایی چشمگیر کارکنان در پذیرایی، زمان انتظار بسیار است. توصیه می کنیم از جاذبه های گردشگری اطراف رستوران دیدن کنید.

مکان: سلچوک، Paşa Cami Sk. شماره 14، 07100 موراتپاشا/آنتالیا، ترکیه
ساعت کاری رستوران: همه روزه از ساعت 4 بعد از ظهر تا نیمه شب

رستوران فاین-داینینگ

9.رستوران دریایی کالیچی آنتالیا

(سرو غذاهای دریایی در محیط سنتی)
Balikci Meyhanesi Kaleici یک رستوران با دیوارهای سنگی در قلب شهر قدیمی آنتالیا است که غذای ماهی اصلی ترین غذای آن است. ناهار خوری روی یک میز آبی دریایی در خیابان، یک شب خاطره انگیز را در آنتالیا رقم می زند، به خصوص زمانی که می توانید غذای خود را با یک لیوان شراب محلی میل کنید.
این رستوران می‌تواند در آخر هفته شلوغ شود، زیرا موسیقی زنده در روزهای جمعه و شنبه به فضای محلی و آرامش ‌بخش رستوران می‌افزاید. از جاذبه های اطراف رستوران می توان به برج هیدرلیک متعلق به قرن دوم و مارینا شهر قدیمی.

مکان: Kılınçarslan، Hıdırlık Sk. شماره 17، 07100 موراتپاشا/آنتالیا، ترکیه
ساعت کاری رستوران: همه روزه از ساعت 11 صبح تا 1 بامداد

رستوران کالیچی

10.رستوران آسمانی آنتالیا

(رستوران شیک با تراس روی پشت بام)
رستوران آسمانی بر روی تپه ای مشرف به مارینا و شهر قدیمی آنتالیا قرار دارد. این یک مکان عالی برای لذت بردن از غروب خورشید با یک بطری شراب خوب است. منو شامل غذاهای بین المللی و ترکی است. توصیه می کنیم راویولی تازه کبابی را امتحان کنید.

در حالی که معمولا برای تهیه میز در رستوران آسمانی مشکلی ندارید، ممکن است بخواهید از قبل برای صرف غذا در پشت بام، میز رزرو کنید. رستوران ساعت 5 بعد از ظهر باز می شود و معمولا بین ساعت 7 تا 9 شب شلوغ است.

مکان: Muratpaşa، Lara Cd. هتل آکرا شماره 24، 07100 موراتپاشا/آنتالیا، ترکیه
ساعت کاری رستوران: همه روزه از ساعت 5 بعد از ظهر تا نیمه شب

رستوران آسمانی

جهت مشاهده جدیدترین مقالات و اخبار گردشگری با آژانس گردشگری سارنگ پرواز همراه باشید.

6Lf3pkoiAAAAANsT1un4_U5n4aQln1A99sBOaDpM