بهترین کشورهای اروپا برای مهاجرت کدامند؟

گردشگری فریبا آردم 26 شهریور ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 10 دقیقه

برخی اوقات انسان نیاز دارد از جایی که هست به جای بهتر مهاجرت کند تا شرایط زندگی، شغلی، تحصیلی خود را تغییر دهد اما در این میان نمیتواند تشخیص دهد کدام کشور را انتخاب کند و صرفا پذیرش یک کشور برای دانشجویان یا پذیرش صرفا برای سرمایه گذاری و زندگی نمی تواند گزینه مناسبی برای مهاجرت باشد، چرا که کشور مقصد باید از لحاظ شرایط از موقعیت مبدا بهتر باشد تا بتواند زندگی فرد را تحت تاثیر عوامل مثبت قرار دهد و باید به گونه ای باشد که فرد بعد از گذر زمان با خود بگوید ارزش آن همه تنهایی و غربت را داشت. ما در آژانس گردشگری سارنگ پرواز بر آن شده ایم تا این دغدغه ذهنی شما که بهترین کشورهای دنیا برای مهاجرت کدام هستند را برطرف کنیم. با ما همراه باشید.

بهترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت

در اینجا لیستی از بهترین کشورهای دنیا که از لحاظ کیفیت زندگی، امنیت بالای مالی و فیزیکی و اجتماعی و مراقبت های پزشکی و بهداشتی به شهروندان خود ارائه میدهد بالا هستند آماده کرده ایم.

*پرتغال
*اسپانیا
*آلمان
*لوکزامبورگ
*انگلستان
*فنلاند
*ایتالیا
*سوئیس
*سوئد
*هلند


1.کشور پرتغال
کشور پرتغال کشوری اروپایی و دارای آب و هوای خوب با مردمی خونگرم و شاد است. بسیاری از اوقات پرتغال مانند اسپانیا در خیابان های خود کارناوال های شادی و جشن برپا می کند. بهترین راه ورود به کشور پرتغال برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در املاک است. دولت پرتغال به مهاجرینی که سرمایه گذاری روی املاک را انجام می دهند ویزای طلایی پرتغال ارائه میدهد و این افراد می توانند اقامت طلایی اروپا را بگیرند. از جمله مزایای ویزای طلایی پرتغال، عدم محدودیت حضور حداقل 6 ماه در سال و عدم محدودیت کار و سرمایه گذاری است. کشور پرتغال بهترین کشور اروپایی برای مهاجرت است.

کشور پرتغال

2.کشور اسپانیا
اسپانیا مانند کشور پرتغال، دارای مزایایی مانند کیفیت زندگی بالا، مراقبت های پزشکی و بهداشتی بالا و همچنین هزینه های کم است. اپسانیا مکانی عالی برای مهاجران آمریکایی است. اگر مهاجران قصد مهاجرت به اسپانیا را دارند باید مجوز کار معتبر در اسپانیا را داشته باشند. به غیر از مهاجران آمریکایی، مهاجران کشورهای دیگر نیز می توانند از فرصت های دیگر مانند ویزای فریلنسری برای افرادی که قصد دارند به صورت مستقل کار کنند یا ویزای طلایی اسپانیا برای افرادی که تمکن مالی کافی دارند استفاده کنند.

اسپانیا

3.کشور آلمان
آلمان با یکی از بهترین اقتصادها و سطح بالای استاندارد زندگی توانسته مهاجرین بسیاری را پذیرا شود، مهاجرت به آلمان راحت تر از دیگر کشورهای اروپایی است و جزء بهترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت است. جهت مهاجرت به آلمان، اگر در مورد موضوع خاصی مهارت دارید می توانید درخواست ویزای کار بدهید. ویزای هنری برای افرادی که مایل به دنبال کردن حرفه ای در هنر هستند مناسب است. جهت دریافت بهترین تورهای مسافرتی با آژانس گردشگری سارنگ پرواز همراه باشید.


آلمان

4.کشور لوزامبورگ
لوکزامبورگ از بهترین کشورهای اروپایی و از بهترین کشورهای با سرانه تولید داخلی بالا است. این کشور به طور متوالی چندین سال در رتبه دوم کشورهای ثروتمند دنیا بود. این کشور یکی از مقاصد عالی برای مهارجت است. لوکزامبورک، کیفیت عالی زندگی، فرصت های عالی جهت افرادی که به کسب و کار در زمینه فن آوری و نوآوری علاقه مند هستند است. این کشور یکی از بهترین حقوق ها را در اروپا دارد. کشور لوکزامبورگ با آلمان، بلژیک و فرانسه هم مرز است. اما در لوکزامبورگ هزینه زندگی بالاست و این یکی از معایب زندگی و مهاجرت در لوکزامبورگ است. 


لوکزامبورگ

5.کشور انگلیس
انگلستان یکی از توسعه یافته ترین کشورهای اروپایی از لحاظ اقتصادی و مناسب مهاجران آمریکایی است. این کشور بسیار مناسب افرادی است که با شخل خود می خواهند اقامت بگیرند، دارای فرصت های شغلی بسیار است و برای استارتاپ ها و افرادی که خواهان کار آزاد هستند می باشد. از بهترین و مرسوم ترین روش ها برای مهاجرت به انگلستان، از طریق ویزای شرکت انتقال داخلی ست. برای مهاجرت به انگلستان می توانید از طریق ویزای کار، ویزای خانوادگی، ویزای سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران بالقوه اقدام کنید. مهاجرت به انگلیس فقط یک ایراد دارد و آن این است که اکنون از تابعیت اتحادیه اروپا خارج شده است و شهروندان انگلیس از حقوق مشابهی با سایر اتباع اتحادیه اروپا برخوردار نیستند. 

انگلیس

6.کشور فنلاند
فنلاند دارای امتیاز بالا در رده شادترین مردمان جهان است و بیشتر مهاجرین به سوی فنلاند جذب می شوند چرا که این کشور دارای امنیت اجتماعی و اقتصادی در سطح بالای اجتماعی است. همچنین کشور فنلاند دارای بهترین سیستم های آموزشی در سطح جهان است و برای مهاجرت بسیار گزینه مناسبی است.

فنلاند-بهترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت

7.کشور ایتالیا
ایتالیا با گسترش غنی از تاریخ و فرهنگ خود، از محبوبترین کشورهای جهان است. این کشور با پایین بودن شاخص هزینه زندگی به عنوان یکی از بهترین کشورهای مهاجر پذیر تبدیل شده است. ایتالیا مقصدی عالی برای افرادی است که برای تحصیل و کار قصد مهاجرت به آن را دارند می باشد.


ایتالیا-محبوبترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت

8.کشور سوئیس
سوئیس کشوری فوق العاده زیبا از نظر طبیعت و دارای بالاترین شاخص کیفیت زندگی است. کشور سوئیس فرصت های شغلی بسیاری را فراهم نموده است. این کشور برای مهاجرین فرصت های شغلی زیاد و امنیت مالی و ثبات را ارائه می دهد. کشور سوئیس جزء گران ترین کشورهای اروپا برای مهاجرت است واگر قصد مهاجرت به آن را دارید باید از توان مالی بالایی برخوردار باشید. 

سوئیس-بهترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت

9.کشور سوئد
سوئد از زیباترین، در عین حال گران ترین و البته مرفه ترین کشورهای دنیا برای زندگی است. شاخص استانداردهای زندگی در سوئد بالاست و ساکنین سوئد از کیفیت بالای زندگی برخوردار هستند. در سوئد امنیت شغلی و درآمد سالانه بسیار بالاست و همین باعث می شود رضایت مهاجرینی که از طریق کار به سوئد وارد شده اند بالا باشد. کشور سوئد دارای طبیعت زیبا و شرایط عالی زندگی است و از بهترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت است.



سوئد-محبوبترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت

10.کشور هلند
هلند در شمال غربی اروپا قرار گرفته و کشوری بسیار زیباست. هلند از اعضای اتحادیه اروپا است و افراد بسیاری برای گردشو مهاجرت به این کشور سفر می کنند. شاخص هزینه زندگی در هلند نه بالا و نه پایین است بلکه معقول است. کشور هلند برای شهروندان خود امکانات بالایی را فراهم می کند. نکته ی مهمی که هلند دارد این است که در هلند مردم بسیار خونگرم هستند و در سفر به آنجا، احساس غربت نمی کنید. کشور هلند از جمله کشورهای مهاجر پذیر اروپایی است. در هلند مردم به زبان هلندی صحبت می کنند اما زبان هایی مانند فرانسوی، انگلیسی و آلمانی نیز رایج است.

هلند-محبوبترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت

6Lf3pkoiAAAAANsT1un4_U5n4aQln1A99sBOaDpM