بهترین کلوپ های ساحلی دبی | Best Beach Clubs in Dubai

گردشگری فریبا آردم 23 آذر ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 7 دقیقه

دبی، خانه ها و ساختمان های زیبایی دارد، البته ساختمان های دبی تنها جذابیت دبی نیست بلکه از چشمگیرترین ویژگی های آن مجموعه کلوب های ساحلی آن است. کلوپ های ساحلی دبی به شما فرصت لذت یردن از محیط های شیک با نوشیدنی های جذاب را می دهد که در چند قدمی ساحل هستند. با حضور در کلوپ های ساحلی دبی، دیگر به چیزی کمتر از آن رضایت نمیدهید. برای پیدا کردن یک کلوپ ساحلی با ارائه بهترین تفریحات شبانه، تجربه ای فراموش نشدنی را به بار خواهد آورد. در این مقاله به معرفی بهترین کلوپ های ساحلی دبی پرداخته ایم. با ما در آژانس سارنگ پرواز همراه باشید. 

عکس.لوگو

1. باشگاه ساحلی Zero Gravity دبی

این باشگاه ساحلی یک کلوپ نمادین است و یک کلوپ شبانه، یک رستوران و دسترسی راحت به یک ساحل بکر را ارائه می دهد. بهترین زمان برای بازدید از این کلوپ بعد از غروب خورشید است. اینجا بهترین مکان برای گرفتن میهمانی و خوشگذرانی است. این کلوپ مملو از جوانان و دی جی های محلی است. این کلوپ در زمان روز، آرام است اما زندگی شیانه در اینجا، پر انرژی و سرگرم کننده است. 


آدرس: Dubai Marina, Skydive Dubai Drop Zone - King Salman Bin Abdulaziz Al Saud St - Dubai - United Arab Emirates

جاذبه-صفر-دبی
2.کاخ ساحلی سزار دبی

کاخ ساحلی سزار، کلوپی شیک و ساحلی است که طرفداران بسیاری دارد. این کلوپ به باشگاه انرژیک مشهور است چرا که در آن جنب و جوش زیاد است، این باشگاه در فاصله ای دور از شهر و شلوغی آن قرار دارد، بنابراین بعد از رسیدن به آن می توانید در آنجا به استراحت بپردازید. این کلوپ، کیفیت فوق العاده ای ارائه می دهد. صید کردن در اینجا راحت است چرا که به راحتی می توانید با نگاه کردن به آب آنها را ببینید. غذاهای دریایی در اینجا بسیار خوش طعم هستند و با اقامت در اینجا، فرصت خوردن این غذاها را از دست ندهید.


آدرس: Caesars Palace - Bluewaters Island - Dubai - United Arab Emirates

کاخ-سزار دبی

3.ساحل Bla Bla دبی

کلوپ ساحلی Bla Bla تجملات و انرژی را با هم دارد. Bla Bla یک مقصد تفریحی است و نه تنها یک کلوپ ساحلی پر جنب و جوش است، بلکه 20 بار مختلف و 3 رستوران در یک مکان مناسب را در خود جای داده است. در این کلوپ ساحلی غذاهای متنوعی از جمله غذاهای ژاپنی، ایتالیایی و تگزاسی سرو می شود. 


آدرس: 5101 Messer Street Beach by Meraas Mall - Jumeirah Beach Residence - Dubai - United Arab Emirates

ساحل بلا-بلا دبی

4. کلوپ ریوا دبی

کلوپ ریوا یک باشگاه ساحلی محبوب است، این باشگاه از معدود کلوپ هایی است که مستقل عمل می کنند و به یک هتل متصل نیستند و در آن امکانات بسیار ساحلی را خواهید یافت. در این کلوپ، تخت های آفتابگیر، اتاق های بخار و بیش از 300 متر ساحل در اختیار است. این کلوپ ساحلی همچنین موسیقی زنده و غذا را برای لذت بردن شما ارائه می دهد. دی جی های حاضر در این کلوپ، آهنگ های اصلی و آهنگ های محبوب را پخش می کنند. شما همچنین یک رستوران ایتالیایی را به همراه کوکتل های لذتبخش خواهید یافت.

آدرس: Palm Jumeirah - The Palm Jumeirah - Dubai - United Arab Emirates

ساحل-ریوا

5.ساحل نیکی دبی

کلوپ ساحلی نیکی وابسته به یک هتل 5 ستاره با چشم انداز خیره کننده ساحلی است. در این کلوپ امکانات رفاهی بکر را خواهید یافت. کل کلوپ ساحلی به طور خاص برای یک تجربه مجلل طراحی شده است، بنابراین انتظار امکانات رفاهی مانند سالن، استخر، تراس و موارد دیگر را داشته باشید. کلوپ ساحلی با معماری مدرنیستی خیره کننده طراحی شده است و غذا و کوکتل های خاص را نیز ارائه می دهد. غذا در این رستوران، غذاهای دریایی است، از جمله غذاهای محبوب مانند رول سوشی. این باشگاه منحصراً از مواد تازه صید شده استفاده می کند. 

آدرس: Pearl Jumeirah - Dubai - United Arab Emirates

ساحل-نیکی

6.ساحل لاجوردی دبی 

ساحل لاجوردی دبی، یک کلوپ جذاب و دور از شهر با امکانات رفاهی با مکانی عالی است. در این کلوپ ساحلی می توانید از نوشیدنی های جذاب و غذاهای خوشمزه آسیایی در میان ماسه های سفید نرم ساحل لذت ببرید. در این کلوپ محیط های کاملا متفاوتی در کنار ساحل وجود دارد. ساحل لاجوردی را در منطقه دبی مارینا خواهید یافت. 

آدرس: Rixos Premium Dubai - Jumeirah Beach Residence - Dubai - United Arab Emirates

ساحل-لاجوردی-دبی

7.ساحل Drift دبی

باشگاه ساحلی Drift دبی، یک باشگاه ساحلی مجلل است که در آن یک طراحی زیبا به همراه امکانات رفاهی باورنکردنی و غذاهای خوشمزه در کنار ساحل خواهید دید. رستوران در این باشگاه به سرو انواع غذاهای بین المللی می پردازد. وقتی از این کلوپ ساحلی بازدید می کنید، صرف نظر از اینکه در چه ساعتی از روز به آن سفر می کنید، کاری سرگرم کننده برای انجام آن پیدا خواهید کرد. اما در شب، در مقایسه با فضای آرام روز تجربه ای پر انرژی تر خواهید داشت. 

آدرس: One&Only Royal Mirage - Dubai - United Arab Emirates

ساحل-دریفت

جهت دریافت جدیدترین اخبار و مقالات گردشگری با آژانس گردشگری سارنگ پرواز همراه باشید.

6Lf3pkoiAAAAANsT1un4_U5n4aQln1A99sBOaDpM