بهترین سواحل دبی

گردشگری فریبا آردم 22 آذر ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 10 دقیقه

در دبی سواحل طبیعی و مصنوعی متنوعی وجود دارد. این سواحل عالی، همراه با ساختمان‌ های نمادین شهر و خطوط حمل ‌و نقل مدرن، بخش مرکزی آن قرار دارند. مانند بسیاری از مناظر دبی، اکثر سواحل آن به تازگی ساخته شده اند، این سواحل جدید به سطحی از زیبایی با امکانات رفاهی متنوع پرداخته است. برخی از آن ‌ها با قسمت ‌های نجات غریق و امکانات رفاهی، به خانواده‌ ها می‌پردازند، برخی از سواحل دبی بخاطر امکانات رفاهی که ارائه می دهد شلوغ تر و برخی دیگر خلوت تر است. در این مقاله به معرفی محبوبترین سواحل دبی می پردازیم. با م در آژانس سارنگ پرواز همراه باشید.


مطالب مرتبط
شبگردی در دبی

بهترین مراکز خرید دبی

بهترین رستوران های دبی

لوگو.صفحه

1.پارک ساحلی الممزار دبی 

پارک ساحلی الممزار دبی از بهترین سواحل دبی، که برای خانواده ها و گروه های بزرگ مناسب است، قرار دارد. برای ورود به پارک ساحلی الممزار باید ورودی پرداخت کنید اما ارزش صرف هزینه را دارد. در این ساحل می توانید از طیف وسیعی از امکانات رفاهی مانند والیبال ساحلی، پیست‌های دویدن، باربیکیو و مجموعه ‌ای از ورزش‌ های آبی لذت ببرید. در طول روز غریق نجات ها مشغول به فعالیت هستند. کابین های ساحلی برای اجاره در دسترس هستند.

به دلیل هوای سوزان، قسمت خاصی از ساحل برای شنا در شب در تابستان باز است. توجه داشته باشید که دوشنبه ها و چهارشنبه ها به عنوان روزهای بانوان شناخته می شوند، زمانی که ساحل فقط برای خانم ها (و کودکان زیر 4 سال) در نظر گرفته شده است.

ساحل-الممزار-دبی

2.ساحل سفید دبی

ساحل سفید دبی ساحلی شیک است که در قسمت بالای دبی قرار دارد و به ساحل نخل معروف است. ساحل سفید دبی، ساحل اختصاصی هتل آتلانتیس دبی است که شن های نرم و پودری دارد و می توانید به ورزش های آبی در این ساحل بپردازید. این ساحل در قسمت حاشیه بیرونی جزیره مصنوعی نخل جمیرا قرار دارد. ساحل سفید در طول روز باز است اما استخر و رستوران تا آخر شب باز است. این ساحل برای زوج ها و تیم های کوچک مفید است.

ساحل-سفید-دبی

3.ساحل جمیرا دبی

ساحل جمیرا دبی با امکانات رفاهی فراوانی که ارائه می دهد جزء سواحل محبوب دبی محسوب می شود. این ساحل برای کودکان نوپا و شناگران تازه کار امن است. در قسمت پشت ساحل جمیرا، رستوران ها و کافه ها قرار دارند که به سرو انواع غذاهای خاورمیانه می پردازند. ساحل جمیرا حدود 500 متر طول دارد و ممکن است در تعطیلات آخر هفته شلوغ شود. در این ساحل، اتاق رختکن وجود ندارد، اما صندلی های آفتابگیر در آنجا وجود دارند.

ساحل-جمیرا-دبی

4.ساحل Sunset دبی

ساحل Sunset دبی، ساحلی آرام است که در منطقه جمیرا قرار دارد. این ساحل با نام ساحل Umm Suqeim نیز شناخته می شود، به این دلیل به این نام، نامیده می شود که مکانی عالی برای آمدن در اواخر بعد از ظهر برای مسافرین تور دبی با قیمت مناسب است. در اینجا می توانید از غروب لذت ببرید و با تماشای تغییر رنگ ها در حالی که خورشید در خلیج عربی فرو می رود، لذت ببرید.

علاوه بر یک کتابخانه عمومی برای اهدا یا امانت کتاب، امکانات کمی در این ساحل وجود دارد. می‌توانید از پیاده‌ روی آرام در امتداد ساحل وسیع لذت ببرید یا کفش‌ های راحتی خود را بپوشید و در مسیر مخصوص دویدن سنگ‌ فرش‌شده‌ای که در کنار ساحل قرار دارد به دویدن بپردازید.

ساجل-sunset

5. ساحل GBR دبی

این ساحل در مرکز شهر در کنار مارینا دبی قرار دارد. از ساحل تا بسیاری از محبوب ترین جاذبه های دبی مانند مارینا و دبی مارینا مال چند قدمی فاصله دارد. این ساحل راحتی و آرامش را به میهمانان خود هدیه می کند. برای رسیدن به این ساحل اگر از وسایل نقلیه عمومی استفاده می کنید، ایستگاه مترو DMCC چند دقیقه پیاده تا ساحل فاصله دارد. کودکان در این ساحل لذت خواهند برد.

JBR-Beach

6.ساحل بادبادک دبی

ساحل بادبادک دبی همانطور که از نام آن پیداست مخصوص کایت سواری است. ساحل کایت به عنوان بهترین مکان برای تمرین ورزش محبوب کایت موج سواری در دبی شناخته می شود. وقتی باد مناسب باشد، افراد زیادی را در حال پرواز در اینجا خواهید دید. اگر به این ورزش علاقه دارید اما قبلاً هرگز امتحان نکرده اید، قسمتی برای آموزش کایت سواری با کلاس های روزانه برای مبتدیان وجود دارد که به شما آموزش های لازم را می دهند. یکی دیگر از دلایلی که مردم به ساحل کایت می آیند، لذت بردن از غذاهای متنوع با ارزش عالی است. در اینجا غذاهای زیادی برای تست پیدا خواهید کرد.

ساحل-بادبادک دبی

7.ساحل مرکاتو دبی

ساحل مرکاتو دبی یک ساحل آرام با امکانات متنوع است اما این ساحل نسبت به سایر مناطق ساحلی نزدیک به مرکز شهر دبی محبوبیت کمتری دارد و فقط برای افرادی مناسب است که به دنبال آرامش هستند. این ساحل، مکان مناسبی برای زوج‌ها است که به جای انجام ورزش‌ های آبی، استراحت کنند و کتابی خوب مطالعه کنند. در این ساحل یک نجات غریق در حال انجام وظیفه و یک رختکن به صورت رایگان در دسترس است. در این ساحل یک مسیر برای دویدن و چند کافه و اغذیه فروشی وجود دارد که ترکیبی از غذاهای خاورمیانه و غربی را سرو می کنند. به لطف حال و هوای آرامی که دارد، ساحل مرکاتو در میان ساکنان قدیمی دبی محبوب است.

ساحل-مرکاتو-دبی

8.ساحل لامر دبی

ساحل لامر دبی یک ساحل مصنوعی است که توسط جاذبه های فراوانی احاطه شده است. این ساحل از بهترین سواحل دبی است که بسیار و زیبا و شکیل است. پوشش این ساحل درختهایی است که برای میهمانان خود سایه می اندازند. برای فرار از گرما می توانید از قایق های پارویی که در این ساحل موجود است می توانید استفاده کنید. در اطراف این ساحل، بسیاری از جاذبه های گردشگری دبی وجود دارند. مجموعه تفریحی لامر، دارای یک پارک آبی و زمین بازی برای کودکان، یک مرکز خرید برای خانواده ها، و یک سینما برای یک بار غروب خورشید است. در زمان صرف غذا، تقریباً هر نوع غذای محلی که فکرش را بکنید، از فست فود گرفته تا غذاهای لوکس و لذیذ را می توانید انتخاب کنید.

ساحل-لامر-دبی

جهت دریافت جدیدترین اخبار و مقالات گردشگری با آژانس گردشگری سارنگ پرواز همراه باشید.

6Lf3pkoiAAAAANsT1un4_U5n4aQln1A99sBOaDpM