تفریحات شبانه دبی| 10 Best Things to Do After Dinner in Dubai

گردشگری فریبا آردم 21 آذر ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 10 دقیقه

دبی مکانهای بسیاری برای گردش و بازدید دارد و به علت حجم بالای پیشنهاد برای بازدید، اغلب بازدید کنندگان را در حالتی قرار می دهد که مدام حس میکنند هیچ کدام از جاذبه ها را ندیدند. برخی از این مکان ها مناسب شب هستند و بهتر است بعد از صرف شام به بازدید از آنها بپردازید. بخش بزرگی از دبی به عنوان یک زمین بازی برای تعطیلات طراحی شده است، با بارهای خاص، پارک‌ های موضوعی مجلل، کلوپ‌های شبانه پیشرفته، و مقاصد پر زرق و برق ساحلی که تنها بخشی از لذت‌ های فراوان شهر را فراهم می‌کنند.

در این راهنما، ما در آژانس گردشگری سارنگ پرواز به معرفی برخی از جالب ترین فعالیت های شبانه دبی می پردازیم. از دیدن بلند ترین ساختمان جهان تا گشت و گذار در ساحل زیبای دبی، همگی در این راهنما گردآوری شده است.

مطالب مرتبط

مراکز خرید دبی

رستوران های محلی دبی

بهترین زمان سفر به دبی

لوگوی-اول

1.تماشای شب از برج خلیفه

تماشای دبی در شب آن هم در برج خلیفه که بلندترین برج جهان است می تواند یک منظره پانورامای جذاب را پدید آورد. اصلا نمیتوان از ایستادن در ارتفاع 830 متری از زمین، چشم پوشی کرد. با وجود اینکه دیدن دبی در روز بسیار جذاب است اما در هنگام غروب و در شب جلوه ای زیبا در شب را پدید می آورد. 

آدرس:1 Sheikh Mohammed bin Rashid Blvd, Downtown Dubai, Dubai, United Arab Emirates

برج-خلیفه

2.سفرهای دریایی با کشتی دبی

با قایق های سنتی دبی، می توانید حال و هوای دیگری از دبی را تجربه کنید. سفرهای دریایی با کشتی دبی، روشی جذاب برای لذت بردن از مناظر جذاب دبی است. قایق‌های سنتی عربی منظره‌ای فریبنده را به وجود می‌آورند که با ظرافت در آب‌های نهر دبی حرکت می‌کنند و سوار شدن به کشتی برای یک سفر تفریحی آرامش‌ بخش، تجربه‌ای واقعاً به یاد ماندنی را فراهم می‌ کند. تماشای منظره عصرگاهی از روی آب، جلوه ای شگفت انگیز است، قایق های عربی مسیرهای زیبایی را برای گشتن انتخاب میکنند که بتوانید جلوه ای زیبا را تجربه کنید. بسیاری از سفرهای دریایی شامل موسیقی زنده، سرگرمی‌ها، راهنماها و بوفه‌ها می‌شوند و برخی از آن‌ها نیز امکان انتقال به و از هتل را فراهم می‌کنند.

سفرهای-دریایی

3.مارینا دبی

مارینا دبی، محله ای مجلل است که مملو از فروشگاه‌های شیک، بارهای شیک، و دکه‌ های بازار است. قدم زدن در امتداد تفرجگاه بی‌نظیر مارینا راهی عالی برای صرف یک شام دلچسب است، و مسیر کنار آب برخی از بهترین مناظر سطح زمین از شهر را ارائه می‌دهد. این منطقه در شب زنده می شود، با نورهای خیره کننده خط افق شهر که به طرز باشکوهی در سراسر آب های درخشان منعکس می شود. مغازه‌های محلی مکانی عالی برای خرید سوغاتی هستند، 

آدرس: Braih St, Dubai, United Arab Emirates

مارینا-دبی

4.گروه نجوم دبی

تماشای ستارگان با گروه نجوم دبی، به شما فرصتی بی نظیر برای تماشای آسمان خیره کننده شب از طریق منظره بکر از کویر می دهد. بسته به شرایط آب و هوایی، می توانید از مناظر شفاف صور فلکی لذت ببرید. در حالی که کارکنان کاربلد، شما را برای تجربه ای فراموش نشدنی نجومی راهنمایی می کنند. این سازمان که در سال 2000 برای ترویج مطالعه نجوم در خاورمیانه راه اندازی شد، تورها، گفتگوها و کارگاه های آموزشی مختلفی از جمله مهمانی های خانواده دوستانه برای رصد ستاره ها، شکار دنباله دار و کمپ های فضایی ترتیب می دهد. این برنامه بسته به فعالیت های آسمانی که در هر زمان از سال اتفاق می افتد متفاوت است، بنابراین بهتر است قبل از سفر با گروه نجوم دبی تماس بگیرید تا بررسی کنید که چه فعالیت هایی را در نظر گرفته اند.

آدرس: Al Thuraya Astronomy Centre, Mushrif Park, Mushrif, Dubai, United Arab Emirates

نجوم دبی

5.دهکده جهانی دبی

برگزاری جشن های بزرگ از فرهنگ های مختلف بین المللی می تواند بسیار جذاب باشد. دهکده جهانی دبی یک مجموعه تفریحی بزرگ است که به طرز باشکوهی جنبه هایی از بسیاری از فرهنگ های مختلف جهان را جشن می گیرد. دهکده جهانی که به عنوان بزرگترین پروژه تفریحی، گردشگری و سرگرمی روی کره زمین شناخته می شود، محصولات، غذاها و فرهنگ های بیش از 80 کشور مختلف را به نمایش می گذارد. این مجموعه با مضمون خانوادگی شامل مجموعه‌ای شگفت‌انگیز از مغازه‌ها، غذاخوری ‌ها، وسایل سواری و نمایش است. از بیگ بنگ تا برج ایفل، بازارهای شناور تایلندی تا اهرام مصر، دهکده جهانی بهترین چیز بعدی برای یک تور در سراسر جهان است. 

آدرس: Sheikh Mohamed Bin Zayed Road and Emirates Road, Exit 37-E311, Dubai, United Arab Emirates

دهکده-جهانی

6.اسکی دبی

تجربه اسکی در سراشیبی در دبی که روزی صحرای بیش نبود، یکی دیگر از جذابیت های سفر است که در تور دبی می توانید تجربه کنید. اسکی دبی یک مرکز اسکی سرپوشیده است که در داخل مرکز خرید امارات قرار دارد. مکانی عالی برای فرار از گرمای طاقت فرسا کویر، اسکی دبی ساخته شده است که دمای ثابتی بین -1 تا 2 درجه سانتیگراد دارد.

از همه سنین و سطوح مهارت استقبال می شود، و دروسی از کارکنان ماهر مرکز در دسترس است تا به شما کمک کند تا هنگام سر خوردن از شیب، بتوانید تسلط داشته باشید. در کنار اسکی در سراشیبی، این مرکز دارای پارک زمستانی، سینمای برفی، و محوطه پنگوئن‌ها با طراحی دقیق است. مراقب رویدادهای ویژه‌ای باشید که در اسکی دبی برگزار می‌شود، از جمله شب‌های مجزا برای خانم‌ها و آقایان که تخفیف‌هایی برای غذا و نوشیدنی ارائه می‌دهند یا سواری رایگان در پارک زمستانی.

آدرس: Sheikh Zayed Rd, Al Barsha, Al Barsha 1, Dubai, United Arab Emirates

اسکی-دبی

7.کلاب های شبانه در دبی

کاوالی کلاب مقصدی مجلل است که به مهمانان طعم زندگی عالی، به سبک دبی را می دهد. این مکان با بیش از 350000 کریستال سواروسکی و کفپوش کوارتز مشکی تزئین شده است، طراحی روبرتو کاوالی در اینجا، برای کسانی است که مایلند کمی بیشتر هزینه کنند تا شبی فراموش نشدنی را برای خود رقم بزنند. در طول شب، موسیقی متن فضای سالن پیچیده را با موسیقی رقص لذت‌بخش، و با هنرمندان مشهور بین‌المللی که به طور منظم در کنار ماهرترین دی‌جی‌های مقیم دبی اجرا می‌کنند، برگزار میکنند. طیف گسترده‌ای از نوشیدنی‌های سفارشی توسط بارمن‌های برنده جایزه ترکیب می‌شوند و مطمئناً ارزش لذت بردن از آن را دارند.

آدرس: Sheikh Zayed Rd, Trade Centre, Trade Centre 1, Dubai, United Arab Emirates

کلاب-های-شبانه

8.Soho Garden دبی

سوهو گاردن دبی یک مجموعه تفریحی بزرگ است که به همان اندازه استراحت در کنار استخر و زندگی شبانه شهری پرهیاهو را ارائه می دهد. این مجموعه از کلوپ های شبانه مختلف و مکان های مهمانی در فضای باز، و همچنین یک باغ، تراس، و یک رستوران گلس هاوس تشکیل شده است. در این مجموعه، محیطی شیک و خدمات با کیفیت بالا، با هنرمندی و سرگرمی های مشهور بین المللی ترکیب است.

آدرس:Racecourse, Grand Stand, Al Meydan Rd, Nad Al Sheba 1, Dubai, United Arab Emirates

Soho-Garden-DXB

9.باغ درخشان دبی

دبی Garden Glow یک پارک موضوعی رنگارنگ لذت بخش است که نمایش های نوری با دقت طراحی شده و مجسمه های عجیب و جذاب را در خود جای داده است. این باغ موضوع خانوادگی دارد - که شامل 4 پارک مجزا است - از لامپ های کم مصرف و مواد بازیافتی برای ترویج پیام پایداری و زیست محیطی آگاهانه استفاده می کند. بیش از 100 دایناسور انیماترونیک، مجسمه های حیوانی و گیاهی، یک پارک هنری دوستدار محیط زیست است. دبی گاردن یک انتخاب عالی برای کسانی است که به دنبال گرفتن عکس‌ های جذاب برای رسانه‌های اجتماعی هستند.

آدرس: Zabeel Park, Gate No. 6&7, Area B, Dubai, United Arab Emirates

باغ-درخشان-دبی

10.ساحل لامر دبی

ساحل لامر یکی از محبوب ترین مقاصد دبی است که به لطف ساحل پوشیده از نخل، فروشگاه های فراوان و سرگرمی های پر جنب و جوش یکی از جذابترین های دبی است. این منطقه زمانی محله ای مسکونی با خانه های مجلل و ویلاهای فراوان بود که باعث شد به آن لقب «بورلی هیلز دبی» داده شود. منطقه اطراف ساحل لامر که اکنون به عنوان یک مقصد گردشگری همه جانبه توسعه یافته است، دارای فروشگاه‌ها و بوتیک‌های لوکس، دکه‌های بازار، هنر خیابانی و بارها و غذاخوری‌های متنوع است. از آنجایی که ساحل لامر دارای چنین مجموعه‌ای از رستوران‌ های خوب است، مکان بسیار خوبی برای لذت بردن از یک شام غروب آفتاب قبل از اینکه ساعت ‌ها به گشت و گذار در جاذبه‌ های شبانه با مضمون تعطیلات بپردازید، است.

آدرس: 45 2 A St, Jumeirah, Jumeirah 1, Dubai, United Arab Emirates

ساحل-لامر

جهت دریافت جدیدترین اخبار و مقالات گردشگری با آژانس گردشگری سارنگ پرواز همراه باشید.

6Lf3pkoiAAAAANsT1un4_U5n4aQln1A99sBOaDpM