بهترین رستوران های استانبول در حال حاضر

گردشگری فریبا آردم 07 مرداد ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 10 دقیقه

استانبول مانند یک دیگ مخلوط فرهنگی است که در غذاهای آن منعکس شده است.
استانبول یکی از منحصر به فردترین و پر جنب و جوش ترین شهرهای جهان است که خیابان های پر هرج و مرج، غذاهای باورنکردنی و فرهنگ جذاب خود را دارد. هیچ کجای زمین مانند استانبول نیست. این شهر ترکیه که به عنوان نقطه ای که خاورمیانه، اروپا و آسیا به هم می رسند، به همان اندازه پر جنب و جوش است، با فرهنگ های زیادی که به طور یکپارچه در برابر یکدیگر قرار می گیرند. تنوع استانبول به بهترین وجه در صحنه غذای آن نمایان می شود و رستوران های اینجا جزو بهترین های جهان هستند. مهم نیست که شما چه غذایی دلتان می خواهد، می توانید آن را در استانبول پیدا کنید. برای میان وعده، چند چرخ دستی با غذاهای ی خیابانی شگفت‌انگیز وجود دارد، و برای وعده‌های غذایی روزانه، بهترین رستوران ها را در استانبول می توانید پیدا کنید. به لطف موقعیت ساحلی آن، غذاهای دریایی در این شهر به طرز شگفت انگیزی تازه هستند، در حالی که مانند بقیه ترکیه، غذاهای گیاهی نیز توجه زیادی را به خود جلب می کند. از غذاهای شیک، با حال و هوای فوق‌العاده غذایی که ذائقه‌های شما را تحت تاثیر قرار می دهد تا غذاهای کلاسیک ترکی که توسط سرآشپزهای محلی باتجربه تهیه می‌شوند و به مرور زمان شهرت خود را به دست آورده‌اند – برای هر نوع ذائقه ای، یک رستوران عالی در استانبول وجود دارد و اگر به دنبال بهترین رستوران های استانبول هستید، بیشتر از این به دنبال آن نباشید – با آژانس مسافرتی سارنگ پرواز همراه باشید...


بهترین رستوران های استانبول

1. رستوران ینی لوکانتا yeni lokanta استانبول
این رستوران در یکی از فرعی های خیابان استقلال قرار دارد و اطراف آن جاذبه های گردشگری فراوانی وجود دارد. در منوی غذایی این رستوران می توانید تنوع غذایی را به وضوح مشاهده کنید. منوی این رستوران شامل پیش غذاهای سالم و بی نظیر است. رستوران ینی لوکانتا به سرو انواع غذاهای دریایی، گیاهی و گوشتی می پردازد. لازم به ذکر است که تمام غذاهای این رستوران با محصولات ارگانیک طبخ می شود. پیشنهاد میکنیم حتما در این رستوران غذای میگو با سس بادام را امتحان کنید.

آدرس رستوران ینی لوکانتا yeni lokanta استانبول: Tomtom, Kumbaracı Ykş. No:66/B, 34433 Beyoğlu/İstanbul, Türkiye


رستوران ینی لوکانتا استانبول

2. رستوران آجیا A’jia Restaurant استانبول
اگر عاشق طعم های مدیترانه ای هستید، آجیا، رستوران مورد علاقه جدید شما در استانبول و در سمت آسیایی استانبول است. این رستوران مستقر در هتل است و یکی از بهترین صبحانه‌ های استانبول در کنار تنگه بسفر را میتوانید در این رستوران داشته باشید که تجربه‌ای فوق العاده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که چای یا قهوه خود را در حین گوش دادن به صدای آرام مرغان دریایی بنوشید. رستوران آجیا گزینه های زیادی برای صبحانه دارد. صبحانه ترکی یا صبحانه آمریکایی ممکن است برای شما ایده آل باشد. همچنین، گرانولا خانگی، نان تست فرانسوی، املت ترکی ارائه می شود.

آدرس رستوران A’jia Restaurant استانبول: Kanlıca Ahmet Rasim Paşa Yalısı, Halide Edip Adıvar Cd., 34810 
Beykoz/İstanbul, Türkiye


رستوران آجیا استانبول

3.رستوران نئولوکال Neolokal استانبول
نئولوکال نئولوژیسمی از دو کلمه «نو» (جدید) و «محلی» است، این رستوران، خدمه ای دارد که در درجه اول به سنت و طبیعت اهمیت می دهند. هدف اصلی آنها الهام گرفتن از طبیعت مادر است و غذاهای سنتی اینجا با دستور العمل های دیرینه که امتحان خود را پس داده است تهیه شده است. هدف این رستوران طبخ غذاهای سنتی به شیوه ی مدرن است. این رستوران به سرو انواع غذاهای اصیل ترکیه می پردازد. نکته جالب وجه در این رستوران ظروفی است که غذاها در آن سرو می شود. طراحی ظروف این رستوران، سنت های در معرض انقراض را در بر گرفته است.

آدرس رستوران نئولوکال Neolokal استانبول: Arapcamii Mahı, Bankalar Cd. No:11, 34420, 34421 Beyoğlu/İstanbul, Türkiye
این رستوران در روزهای یکشنبه و دوشنبه تعطیل است و در بقیه روزهای هفته از ساعت 18 تا 1 بامداد باز است.

رستوران نئولوکال استانبول

4.رستوران لوکانتا Lokanta 1741 استانبول
این رستوران زیبای معاصر با تراس رومانتیک و پشت بام، درست در کنار حمام Cağaloğlu، از در سمت راست قرار دارد. غذاهای کلاسیک ترکی، که قدمت برخی از آنها به سال 1741 و فرهنگ عثمانی بازمی‌گردد، با تغییری مدرن سرو میشود. سرآشپز گاهی اوقات بافت ها و طعم های شگفت انگیزی را معرفی می کند اما هرگز سنت ترکی را فراموش نمی کند. این رستوران به سرو انواع غذاهای دریایی و انواع کباب ها می پردازد.

آدرس رستوران لوکانتا Lokanta 1741 استانبول: Alemdar, Prof. Kazım İsmail Gürkan Cd. No:34, 34110 Fatih/İstanbul, Türkiye

این رستوران در روزهای یکشنبه  تعطیل است و در بقیه روزهای هفته از ساعت 12 ظهر تا 23:30 باز است.

رستوران لوکانتا 1741 استانبول

5.رستوران 360 استانبول
رستوران 360 استانبول برنده چندین جایزه در استانبول است. 360 Istanbul که در طبقه بالای آپارتمان تاریخی Mısır متعلق به قرن 19 قرار دارد، غذاهای لذیذ از سراسر جهان را در کنار غذاهای مدرن ترکی سرو می کند. 360 برای وعده های ناهار و شام باز است و غذاهای اصیل ترکی را با طعم های بین المللی ارائه می دهد. در شب، در آخر هفته ها، با موسیقی زنده، نمایش ها، و اجرای دی جی به 360 کلاب تبدیل می شود. بهترین لحظات فراموش نشدنی رستوران استانبول را با بافت منحصر به فرد، خدمات با کیفیت بالا، منوی خوشمزه، منظره پانوراما و سرگرمی می توانید داشته باشید.

آدرس رستوران 360 استانبول: Tomtom Mah. İstiklal Cad. No:163 K: 8, 34433 Beyoğlu/İstanbul, Türkiye
این رستوران همه روزهای از ساعت 12 ظهر تا 2 صبح باز است.


رستوران 360 استانبول

6.رستوران پاندلی Pandeli استانبول
رستوران پاندلی استانبول در منطقه تاریخی Mısır Çarşısı واقع شده است، رستورانی که بیش از یک قرن است که به مشتریان خود خدمت می کند. پاندلی محلی است که شکم گردهای واقعی نمی توانند آن را از دست بدهند، زیرا در اینجا غذاهای خوشمزه و با دقت سنتی ترکی مانند مزه های مختلف را سرو می کنند. جگر سرو شده در پاندلی را نباید از دست بدهید، زیرا آنها در این مورد از منوی خود، استعداد فوق العاده ای دارند. 

رستوران پاندلی استانبول

7.رستوران مورور Mürver استانبول
رستوران مورور در یک موقعیت مرکزی قرار دارد و پیدا کردن آن آسان است و با مناظر زیبای شبه جزیره تاریخی، کاخ توپکاپی و تنگه بسفر اطراف آن مکان، حتی بهتر از آن است و به مورور در بین رستوران‌ های با منظره بسفر جایگاه ویژه‌ای می‌دهد. این رستوران به سرو مخلوطی از غذاهای دریایی با گوشت می پردازد و با غذاهایی که روی آتش پخته می شوند، تجربه ای لذیذ را ارائه می دهند. محیط و موسیقی به زیبایی رستوران می افزاید.

رستوران مورور استانبول

8.رستوران میکلا Mikla استانبول
رستوران میکلا را برای دیدن بهترین مناظر استانبول در پشت بام خیره کننده Marmara Pera انتخاب کنید. مکانی غیرقابل جایگزین برای مناسبت های خاص با عزیزان است. این رستوران از نظر طعم، کیفیت، موقعیت و خدمات جزء یکی از 50 رستوران برتر جهان است. تمام غذاهای این رستوران با مواد اولیه و سنتی طبخ می شود. این رستوران به سرو انواع غذاهای ترکی و اسکاندیناویایی می پردازد.

رستوران میکلا استانبول

9. رستوران لاسیورت Lacivert استانبول
رستوران لاسیورت با ارائه منظره ای بی نظیر از بسفر در هر زمان از روز که باشد می تواند یک تجربه بی نظیر برای میهمانان تور استانبول با قیمت مناسب خود داشته باشد. فضا، چشم انداز و غذاهای خوشمزه این رستوران توانسته لاسیورت را به یکی از بهترین رستوران های استانبول تبدیل کند. این رستوران به سرو انواع غذاهای مدیترانه ای، دریایی، گیاهی می پردازد. فراموش نکنید حتما بعد از غذا یک قهوه ترکی سفارش دهید. این رستوران برای طبخ غذاهای خود از محصولات ارگانیک آناتولی استفاده می کند. 

آدرس رستوران لاسیورت Lacivert استانبول: Anadolu Hisarı, Körfez Cd. 57/A, 34410 Beykoz/İstanbul, Türkiye
همه روز تا ساعت 12 شب باز است.


رستوران لاسیورت استانبول

10. رستوران چیا Çiya استانبول
رستوران چیا استانبول یکی از بهترین رستوران های محلی استانبول است. سرآشپزان رستوران چیا، شکوه امپراتوری عثمانی را با طعم های قفقاز ارائه می دهد. در روند طبخ غذاهای این رستوران از ادویه های آسیایی استفاده می شود. این رستوران به سرو انواع غذاهای محلی و سنتی ترکی می پردازد. در این رستوران کباب های فوق العاده ای با قیمت های مقرون به صرفه ارائه می شود.

آدرس رستوران چیا Çiya استانبول: Caferağa, Güneşli Bahçe Sok, 34710 Kadıköy/İstanbul, Türkiye
این رستوران همه روز تا ساعت 10 شب باز است.


رستوران چیا استانبول

11.استیک خانه نصرت Nusr-Et Steakhouse استانبول
سرآشپزی که با ژست امضای معروف خود با نمک زمان سرو غذا معروف شده است نصرت است. اما دلیل واقعی شهرت او، سبک متفاوتش در سرو نیست بلکه استیک های بی نظیری را ارئه می دهد. استیک خانه نصرت در لب استانبول به سرو انواع بهترین استیک ها می پردازد.


استیک خانه نصرت

12. رستوران اندام لب دریا Endam Leb-i Derya استانبول
رستوران لب دریا در فارسی به معنی کنار دریا است، این رستوران یکی از بهترین رستوران های روی پشت بام استانبول است و چشم انداز فوق العاده ای از بسفر دارد.در هر طبقه از این رستوران یک تم جداگانه است. این رستوران به سرو انواع غذاهای آناتولی و روملی می پردازد.

آدرس رستوران اندام لب دریا Endam Leb-i Derya استانبول: Şahkulu, Kumbaracı Ykş. No:57 Kat:5, 34425 
Tünel/Beyoğlu/Beyoğlu/İstanbul, Türkiye

این رستوران همه روزه از ساعت 2 بعد از ظهر تا 2 صبح باز است.

رستوران لب دریا استانبول

13.عمارت های سرآشپز اردال کوکاتاس Chef Erdal Kocatas Mansions استانبول
عمارت های سر آشپز اردال کوکاتاس استانبول علاوه بر فعالیت به عنوان یک هتل، دارای دو رستوران، یک بار، یک قهوه‌خانه و یک شیرینی‌پزی است که هرکدام از آنها چیزهای خاص خود را روی میز به ارمغان می‌آورند، اما در میان آن‌ ها، رستوران کوکاتاس سرآشپز اردال یکی از آنهاست. این رستوران در یک عمارت تاریخی و مجلل با ارائه بهترین منظره از بوسفر از بهترین رستوران های استانبول است که به سرو انواع غذاهای سنتی ترکی و گیاهی برای رژیم های غذایی خاص می پردازد. 

آدرس عمارت های سرآشپز اردال کوکاتاس Chef Erdal Kocatas Mansions استانبول: Merkez, Meserburnu Cd. No:6, 34450 Sarıyer/İstanbul, Türkiye

عمارت سرآشپز استانبول

14.رستوران اسپاگو Spago استانبول
رستوران اسپاگو از بهترین رستوران های استانبول است و آنقدر خوب است که 25 سال متوالی است توانسته جشن های اسکار را ترتیب دهد. در رستوران اسپاگو مطمئنا از طعم های متنوع لذت خواهید برد. این رستوران به سرو انواع غذاهای بین المللی که ترکیبی از غذاهای کالیفرنیایی، آسیایی و ایتالیایی است و همچنین غذاهای گیاهی می پردازد. این رستوران برای میهمانان معلول خود امکانات دسترسی با ویلچر را ارئه می دهد. با آژانس گردشگری سارنگ پرواز همراه باشید.

آدرس رستوران اسپاگو Spago استانبول: Mim Kemal Öke Caddesi No:35, Nişantaşı/Şişli, Istanbul, 34367, Türkiye

این رستوران همه روزه از ساعت 15 تا 2 صبح باز است.

رستوران اسپاگو استانبول

15.رستوران افندی اتیلر Efendy Etiler استانبول
رستوران افندی اتیلر استانبول با فضایی دنج و مدرن یک رستوران محلی با الهام از غذاهای سنتی آناتولی و با استفاده از محصولات محلی است. تخصص اصلی سرآشپزان این رستوران در سرو غذاهای گوشتی است. در این رستوران غذاها به شیوه ای متفاوت و با تکنیک های خاص طبخ می شود. این رستوران از بهترین رستوران های استانبول است.

آدرس رستوران افندی اتیلر Efendy Etiler استانبول: Levent, Nisbetiye Cd No:13, 34330 Beşiktaş/İstanbul, Türkiye

این رستوران همه روزه به جز روزهای دوشنبه که تعطیل است از ساعت 17 تا 12 ظهر باز است.

رستوران افندی اتیلر استانبول

 
6Lf3pkoiAAAAANsT1un4_U5n4aQln1A99sBOaDpM