معرفی بهترین پارک های آبی استانبول

گردشگری فریبا آردم 01 مرداد ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 7 دقیقه

اگرچه استانبول شهری تمام فصل است، اما تابستان های آن جذابیت دیگری دارد و می توان آن را یکی از مزایای شهروندی ترکیه دانست. این شهر ساحلی که در کنار تنگه بسفر و دریای مرمره قرار دارد، بیش از 20 ساحل برای شنا دارد. اما تنها این سواحل نیستند که این شهر را به گزینه ای ایده آل برای سفرهای تابستانی برای گردشگران در کل جهان تبدیل می کنند. استانبول دارای کاخ ها، مساجد، موزه ها، بازار بزرگ، کلیساهای استانبول و مراکز خرید مختلف است که در کنار پارک های آبی و سواحل معروف، این شهر را به مقصدی محبوب برای جهان تبدیل کرده است. پارک های آبی استانبول از جمله دلایل سفر به استانبول هستند.
با تمام این جاذبه ها، شنا در پارک های آبی استانبول هیجان خاصی دارد و سفر شما را لذت بخش تر می کند. بنابراین، اگر قصد دارید در گرمای تابستان به پارک های آبی استانبول بروید و لذتی دو چندان را تجربه کنید، در ادامه با سایت سارنگ پرواز همراه باشید تا اطلاعات جدیدی در مورد پارک های آبی استانبول به دست آورید. یکی از بهترین انواع سرگرمی در مناطق شلوغ مانند شهرهای بزرگ، استفاده از پارک های آبی برای استراحت بدن در آب است. لذت کامل از تمام روز در یک مرکز آبی بزرگ، شنا در استخر، غذاهای خوشمزه، نوشیدنی های جالب و استراحت زیر نور خورشید، باید روز شما را بسازد.برای تصمیم گیری بهتر در مورد بهترین پارک های آبی استانبول و اطلاعات بیشتر در مورد قیمت ها، امکانات، مکان ها و هر چیز دیگری که باید در مورد آنها بدانید، این مقاله را بخوانید. sarangparvaz.com سعی کرده بهترین آنها را برای شما دسته بندی کند. شما می توانید تور استانبول با قیمت مناسب را از این سایت دریافت کنید.


پارک های آبی استانبول

پارک آبی آکوامارین استانبول

در 12 می 1999، یک پارک آبی روباز به نام آکوامارین در بخش اروپایی استانبول و پشت فرودگاه آتاتورک در منطقه بیوک چکمجه یکی از مناطق مجلل و شیک استانبول افتتاح شد. این پارک آبی یکی از بزرگترین و مجهزترین پارک های آبی استانبول با ظرفیت 3000 نفر می باشد. بدون شک یکی از بهترین پارک های آبی استانبول از نظر بهداشت و نظافت، پارک آبی آکوا مارین استانبول است. در این پارک از سیستم نظافتی و مواد شوینده مورد تایید سازمان بهداشت جهانی استفاده شده است. همچنین این پارک آبی یکی از بهترین پارک ‌های استانبول برای مسلمانان به حساب می‌آید زیرا زنان می‌توانند به ساحل زنان رفته و تابستان خود را با خیال راحت سپری کنند.

*برای جلوگیری از دیر رسیدن به این پارک آبی با تاکسی می توانید از خدمات شاتل رایگان استفاده کنید. خدمات پارک از ساعت 8:30 صبح تا 10:00 صبح به صورت رایگان مسافران را جابجا می کند. اما بهتر است بدانید فقط سرویس خروجی رایگان است و باید کرایه برگشت را پرداخت کنید.

پارک آبی آکوا مارین دارای تنوع زیادی از تفریحات و سرسره ها می باشد و یکی از بزرگترین و قدیمی ترین پارک های آبی استانبول است. از تجهیزات این پارک آبی می توان به سرسره های 60 متری، 90 متری، 100 متری، سقوط آزاد، حفره های آبی-سیاه و انواع سرسره های پیچشی و استخر های هیجان انگیز از جمله سیاه چاله ها، آبشار و سرسره های هیجان انگیز اشاره کرد.

امکانات پارک آبی آکوا مارین استانبول
پارک آبی آکوا مارین یکی از بزرگترین پارک های آبی استانبول است و می توانید در این پارک آبی تفریحی هیجان انگیز و پرنشاط را تجربه کنید و از استانداردترین و بهداشتی ترین خدمات رفاهی بهره مند شوید.

-استخرهای آبی فراوان مانند استخرهای حرفه ای برای ورزشکاران، استخرهای المپیک 2500 متری

-استخرهای کودکان

-ساحل انحصاری برای بانوان
-صندلی های مخصوص استراحت و آفتاب گرفتن
-فروشگاه های ورزشی و سرگرمی
-رستوران و کافه
-برگزاری کنسرت، موسیقی زنده و انیمیشن
-کلینیک و اتاق پزشک

ساعت بازدید: 9 صبح تا ساعت 7 عصر
قیمت بلیط ورودی:
در طول هفته: مردان: 70 لیر، زنان: 60 لیر، کودکان (5 تا 12 سال): 35 لیر
آخر هفته: مردان: 80 لیر، زنان: 70 لیر، کودکان (5 تا 12 سال): 40 لیر

آدرس: محله بویوک چکمهجه، فاتح، خیابان کوماندو، پلاک 4


پارک آبی آکوا مارین استانبول

پارک آبی باشگاه دلفین استانبول

از دیگر پارک های آبی محبوب استانبول می توان به پارک آبی دلفین کلاب اشاره کرد که در سال 2001 افتتاح شد. این مجموعه کامل ترین و بزرگترین پارک آبی استانبول نامیده می شود. برای تجربه یکی از هیجان انگیزترین روزهای خود در استانبول می توانید از این مجموعه دیدن کنید و بدون شک تجربه لذت بخشی خواهید داشت. پارک آبی دلفین کلاب دارای هفت سرسره متنوع برای تمامی سنین و سلیقه ها می باشد.

امکانات پارک آبی دلفین استانبول

امکانات پارک آبی دلفین استانبول در بین سایر پارک های آبی استانبول بی نظیر است و لحظات خوبی را برای شما به ارمغان می آورد. در زیر با لیست امکانات این پارک آبی روباز در استانبول آشنا می شویم:
-شنا با دلفین ها
-انواع سرسره و استخر برای کودکان
-استخر ویژه خانواده ها (فقط خانواده ها مجاز به استفاده از این استخر هستند.)
-استخرهای بزرگ، از جمله استخرهای عمومی، استخرهای قایق، و امواج مصنوعی
-سرسره های آبی هیجان انگیز مانند چاله های فضایی، سونامی، سیاه چاله ها، مارپیچ، آبشارها و کینگ کبرا
-والیبال ساحلی، زمین تنیس، عکاسی و سایر خدمات رفاهی
-رستوران، کافه، استیک خانه، فست فود و بستنی فروشی
-فروشگاه لوازم ورزشی و پوشاک
-امکان برگزاری مراسم جشن

ساعت بازدید: 9 صبح تا ساعت 7 عصر
قیمت بلیط ورودی
در طول هفته: مردان: 100 لیر، زنان: 90 لیر، کودکان (4 تا 12 سال): 50 لیر
آخر هفته: مردان: 100 لیر، زنان: 100 لیر، کودکان (5 تا 12 سال): 55 لیر
آدرس: Address: Esenyurt neighborhood, Bahcesehir, Onur Guner St., water games center

پارک آبی دلفین کلاب استانبول

پارک آبی مارینا استانبول

پارک آبی مارینا یا پارک آبی توزلا بزرگترین و زیباترین پارک آبی استانبول است که در منطقه آسیایی استانبول در تاریخ 22 ژوئن 2019 افتتاح شد.این پارک آبی در فضایی باز به مساحت حدود 15000 متر مربع ساخته شده است. در واقع این پارک آبی مارینا آکوا پارک نام دارد که به دلیل مجاورت با ساحل توزلا به پارک آبی توزلا معروف است.

پارک آبی توزلا دارای 17 سرسره آبی متنوع و هیجان انگیز است که بلندترین سرسره آبی با ارتفاع 24 متر در این پارک قرار دارد. این سرسره 24 متری بسیار هیجان انگیز است زیرا در 7 ثانیه حرکت می کند.

اگر فکر می کنید آدرنالین خون شما پایین است و باید در هیجان غوطه ور شوید. در این صورت، بهتر است در پارک آبی مارینا در استانبول، خود را با هیجان های فراموش نشدنی پذیرایی کنید.
پارک آبی مارینا که با نام توزلا نیز شناخته می شود، بزرگترین پارک آبی استانبول و بهترین پارک آبی استانبول است که در منطقه آسیایی این شهر واقع شده است. این پارک آبی در فضایی باز به مساحت حدود 15000 متر مربع ساخته شده است و به دلیل مجاورت با ساحل توزلا به پارک آبی توزلا نیز معروف است.
این پارک آبی استانبول دارای 17 سرسره آبی متنوع و هیجان انگیز است و بلندترین سرسره آبی اروپا با ارتفاع 24.5 متر در این پارک آبی استانبول قرار دارد. علاوه بر موارد ذکر شده در بالا، این پارک دارای تونل های متنوع دیگری با رنگ های هیجان انگیز برای گروه های سنی مختلف است. قسمت ویژه ای نیز برای کودکان در نظر گرفته شده است که دارای 9 اسلاید است و فقط کودکان برای احساس امنیت و آرامش از آن استفاده می کنند.

*قبل از رفتن به این پارک آبی استانبول باید به این نکته توجه کنید که آقایان بالای 15 سال فقط با یک همراه خانم اجازه ورود به پارک آبی مارینا را دارند تا فضای خانوادگی این پارک آبی حفظ شود.

امکانات پارک آبی مارینا استانبول

امکانات: با توجه به موقعیت پارک آبی مارینا آکوا پارک، در کنار ساحل توزلا، امکان انجام 15 ورزش آبی هیجان انگیز در این مجموعه وجود دارد. در این مجموعه می توانید فعالیت هایی مانند شاتل، جت اسکی، غواصی، اسکی روی آب، فلای برد، قایق پدالی موزی و بسیاری بازی های آبی دیگر را تجربه کرده و از آن لذت ببرید.

امکانات پارک آبی مارینا استانبول (توزلا)
-طولانی ترین سرسره اروپا با ارتفاع 24.5 متر در این پارک قرار دارد.
-استخرهای آبی مانند استخرهای موج و استخرهای کودکان
-شاتل سواری، رینگو
-شیرجه زدن
-اسکی روی آب
-قایق سواری
-موسیقی زنده و انیمیشن
-رستوران های غذاهای ترکی و کافه های مجهز و مدرن

ساعت بازدید: 11 صبح تا 6 عصر
قیمت بلیط ورودی
در طول هفته: مردان: 100 لیر، زنان: 90 لیر، کودکان (4 تا 12 سال): 50 لیر
آخر هفته: مردان: 100 لیر، زنان: 100 لیر، کودکان (5 تا 12 سال): 55 لیر

آدرس: جامی، منطقه توزلا، خیابان بالیکچیلار، پلاک 20.1

پارک آبی مارینا استانبول

شهربازی و پارک آبی ویالند استانبول
اگر به دنبال گذراندن یک روز خوب در مکانی عالی در کنار خانواده یا دوستان خود در استانبول هستید، مجموعه ویالند استانبول را پیشنهاد می کنیم. مجموعه غول پیکر ویالند در سال 2013 در زمینی به مساحت 600000 فوت مربع افتتاح شد. این مجموعه می تواند تا 15000 نفر را در خود جای دهد. پس اگر می خواهید علاوه بر تفریح ​​در آب، از بازی های هیجان انگیز دیگری مانند ترن هوایی و چرخ و فلک لذت ببرید، به پارک ویالند بیایید. این مجموعه وسیع و سرگرم کننده یکی از پارک های آبی استانبول و همچنین یک شهربازی عالی برای اوقات فراغت است. این مجموعه بزرگ یکی از برترین شهربازی های اروپا و پنجمین مرکز خرید بزرگ ترکیه است که به نام دیزنی لند ترکیه نیز شناخته می شود. 

*شما مجاز به آوردن تلفن همراه به پارک نیستید و مچ بندهای هوشمندی دریافت خواهید کرد که به راحتی می توانند عکس و فیلم بگیرند. برای بازدید از ویالند، باید خرید تور استانبول را انجام داده و به استانبول سفر کنید و به منطقه ایوب برسید. همچنین می توانید از خدمات رایگان ویالند استفاده کنید و در ایستگاه های بشیکتاش، سلطان احمد، شیشلی و میدان تقسیم سوار اتوبوس های ویژه آن شوید.

امکانات پارک آبی ویالند استانبول
مجموعه تفریحی پارک اصفهان (ویالند) بازی های هیجان انگیز زیادی را برای شما تدارک دیده است که از جمله بهترین آنها می توان به لیست زیر اشاره کرد:

-ترن هوایی طولانی و پر سرعت
-قایق سواری در رودخانه وحشی 700 متر
-جت اسکی
-سرسره آبی وایکینگ ها (یکی از محبوب ترین بازی های این سری)
-پرواز 50 متری در برج عدالت
-در بخش قدیمی استانبول به قلب تاریخ و فرهنگ ترکیه سفر کنید
-تونل توریستی کوچک ۱۶۰ متری برای کودکان
-مغازه های سوغاتی
-گشت و گذار در پارک با قطار شهربازی
-رستوران های بین المللی، رستوران های سنتی با غذاهای اصیل ترکی، کافی شاپ

ساعت بازدید: 12:30 بعد از ظهر تا 9:30 شب
قیمت بلیط ورودی
در طول هفته: مردان: 179 لیر، زنان: 179 لیر، کودکان (4 تا 12 سال): 169 لیر
آخر هفته: مردان: 179 لیر، زنان: 179 لیر، کودکان (5 تا 12 سال): 169 لیر

آدرس: منطقه ایوب، منطقه یسیلپینار، خیابان شاهیت متین کایا، پلاک 11.1

پارک آبی ویالند استانبول

پارک آبی سرپوشیده کولسیوم استانبول

مجموعه ورزشی کلسیم یکی از مجهزترین و بهترین پارک های آبی استانبول به حساب می آید. علاوه بر تفریح ​​در استخرهای آبی این پارک وسیع، می توانید به ورزش های دیگری نیز بپردازید و روزی خوش را سپری کنید. از دیگر مزایای کولسیوم به استخرهای سرپوشیده اشاره می کنیم که برای افرادی که در پاییز و زمستان به دنبال محبوب ترین و معروف ترین پارک های آبی استانبول می گردند، انتخاب خوبی است. برای بازدید از پارک کولسیوم می توانید با خرید بلیط هواپیما یا اتوبوس به استانبول بروید. سپس از اتوبوس های 150 و 154 استانبول استفاده کنید و به منطقه ساریر بروید.


امکانات پارک آبی کولسیوم استانبول
-انواع استخرهای روباز مانند استخر موج و استخر کودکان
-بهترین استخر سرپوشیده استانبول را دارد
-سرسره های آبی جذاب
-لذت بردن از ورزش های دیگر مانند راکت، بدنسازی و پیلاتس، تمرین شنا و اسکواش، هنرهای رزمی و صخره نوردی.
-اتاق یوگا و سکوت
-حمام ترکی، سونا و اتاق بخار
-سینما
-سالن آرایش و خیاطی
-رستوران ها، کافی شاپ ها و فست فودهای مختلف
-فروشگاه مواد غذایی و خرید لوازم ورزشی

آدرس: Sariyer District، Zekeriyakoy، Cunot Koro O’Leary Estate

پارک آبی کولیسیوم استانبول

پارک آبی سرپوشیده تکنو استانبول

یکی از بهترین پارک های آبی استانبول، پارک آبی تکنو استانبول است. این پارک آبی هیجان انگیز در استانبول محیطی عالی را برای کودکان و بزرگسالان فراهم کرده است. علاوه بر استخر و سرسره های هیجان انگیز در این پارک، سالن ماساژ و سونا جکوزی نیز برای بزرگسالان در نظر گرفته شده است. این پارک دارای سرسره های آبی و استخرهای کاملا ایمن برای استفاده کودکان می باشد.

امکانات پارک آبی تکنو استانبول
-وجود حمام ترکی مشابه حمام تاریخی گالاتاسرای
-دارای استخر سرپوشیده
-ساعت کاری: از ساعت 8 صبح الی 18

6Lf3pkoiAAAAANsT1un4_U5n4aQln1A99sBOaDpM