هتل تعطیلات کیش|Tatilat Hotel Kish

هتل تعطیلات کیش
tatilat Hotel kish
درجه هتل:
هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات کیش Tatilat Hotel

هتل تعطیلات کیش هتلی 3 ستاره با 70 اتاق در میدان سیری کیش قرار دارد. از هتل تعطیلات کیش تا فرودگاه بین المللی کیش 10  دقیقه با ماشین فاصله است.


امکاناتی که هتل تعطیلات کیش به مسافرین خود ارائه می دهد شامل رستوران، لابی، نمازخانه، فضای سبز، تلفن در لابی، پذیرش 24 ساعته، اینترنت در لابی، سیستم اعلام حریق، تلویزیون در لابی، ترانسفر رفت با هزینه اضافی، کارکنان فارسی زبان می باشد.


امکانات اتاق های هتل تعطیلات کیش برای مسافرین تور کیش لحظه آخری شامل حمام اختصاصی، یخچال، صبحانه در اتاق، مبلمان و محل نشستن، آباژور، دمپایی، چای ساز و قهوه ساز، رخت آویز، کمد لباس، تلویزیون، سرویس اتاق، تلفن، لوازم بهداشتی رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سرویس بهداشتی فرنگی، سرویس بهداشتی ایرانی می باشد.

فاصله هتل تعطیلات کیش تا اماکن پر رفت و آمد
از هتل تعطیلات کیش تا پلاژ آقایان 4 دقیقه با خودرو، تا پارک هنگام 4 دقیقه با ماشین، تا مرکز همایش های بین المللی 5 دقیقه با ماشین، تا فلای بورد 5 دقیقه با ماشین، تا کیبل اسکی 5 دقیقه با ماشین، تا پارک مرجان 5 دقیقه با ماشین، تا گذر هنرمندان 5 دقیقه با ماشین، تا کارتینگ 5 دقیقه با ماشین، تا اسکله تفریحی 5 دقیقه با ماشین فاصله است.

فاصله هتل تعطیلات کیش تا مراکز خرید
از هتل تعطیلات کیش تا رویال مال 4 دقیقه با ماشین، تا بازار کیش مال 4 دقیقه با ماشین، تا بازار مرجان 4 دقیقه با ماشین، تا بازار زیتون 4 دقیقه با ماشین، تا بازار مروارید 5 دقیقه با ماشین، تا بازار ونوس 6 دقیقه با ماشین، تا بازار ونوس 6 دقیقه با ماشین، تا بازار پانیذ 6 دقیقه با ماشین فاصله است.


آدرس هتل تعطیلات کیش: جزیره کیش، بعد از پردیس۲، میدان سیری

امکانات و خدمات هتل تعطیلات کیش ‌
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار (غیر رایگان) یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی کافه رستوران تهویه مطبوع
کافی نت اینترنت بیسیم رایگان در لابی
6Lf3pkoiAAAAANsT1un4_U5n4aQln1A99sBOaDpM