هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش
paniz Hotel kish
درجه هتل:
هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش Paniz Hotel

هتل پانیذ کیش هتلی 3 ستاره با 87 اتاق در خیابان رودکی کیش قرار دارد. از هتل پانیذ کیش تا فرودگاه بین المللی کیش 9 دقیقه با ماشین فاصله است.

امکاناتی که هتل پانیذ کیش به مسافرین خود ارائه می دهد شامل رستوران، لابی، کافی شاپ، فضای سبز، تاکسی سرویس، تلفن در لابی، صندوق امانات، پذیرش 24 ساعته، اینترنت در لابی، خدمات نظافت در اتاق، تلویزیون در لابی، سیستم اعلام حریق، ترانسفر رفت با هزینه اضافی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، کارکنان فارسی زبان می باشد.


امکانات اتاق های هتل پانیذ کیش برای مسافرین خرید تور ارزان قیمت کیش شامل حمام اختصاصی، یخچال، صبحانه در اتاق، مبلمان و محل نشستن، دمپایی، تلویزیون، سرویس اتاق، تلفن، سیستم اعلام حریق، مینی بار با هزینه، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس بهداشتی فرنگی می باشد.

فاصله هتل پانیذ کیش تا اماکن پر رفت و آمد
از هتل پانیذ کیش تا کوه نور 3 دقیقه با ماشین، تا پارک هنگام 3 دقیقه با ماشین، تا پلاژ آقایان 4 دقیقه با ماشین، تا مرکز همایش های بین المللی 5 دقیقه با ماشین، تا کارتینگ 3 دقیقه با ماشین، تا فلای بورد 4 دقیقه با ماشین، تا کیبل اسکی 3 دقیقه با ماشین، تا گذر هنرمندان 3 دقیقه با ماشین، تا اسکله تفریحی 4 دقیقه با ماشین، تا بولینگ مریم 4 دقیقه با ماشین فاصله است.


فاصله هتل پانیذ کیش تا مراکز خرید
از هتل پانیذ کیش تا بازار کیش مال 7 دقیقه پیاده روی، تا بازار زیتون 4 دقیقه با ماشین، تا مرکز تجاری 4 دقیقه با ماشین، تا بازار مروارید 5 دقیقه با ماشین، تا بازار پانیذ 4 دقیقه با ماشین، تا بازار ونوس 5 دقیقه با ماشین، تا بازار مریم 5 دقیقه با ماشین، تا بازار بهکیش 5 دقیقه با ماشین، تتا بازار مرجان 6 دقیقه با ماشین فاصله است.


آدرس هتل پانیذ کیش: کیش، خیابان رودکی، جنب رویا مال
شماره تماس هتل پانیذ کیش: 81 73 46 44 76 98+

امکانات و خدمات هتل پانیذ کیش ‌
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی تهویه مطبوع
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Lf3pkoiAAAAANsT1un4_U5n4aQln1A99sBOaDpM