هتل گراند کیش|Kish Grand Hotel Kish

هتل گراند کیش
grand hotel Hotel kish
درجه هتل:
هتل گراند کیش

هتل گراند کیش Kish Grand Hotel

هتل گراند کیش هتلی 3 ستاره با 60 اتاق در بلوار موج کیش قرار دارد. از هتل گراند کیش تا فرودگاه بین المللی کیش 9 دقیقه با ماشین است.

امکاناتی که هتل گراند کیش به مسافرین خود ارائه می دهد شامل اینترنت وایفای رایگان در لابی، فکس و فتوکپی، لابی، پرینتر، آسانسور، نمازخانه، کافی شاپ، فضای سبز، اتاق چمدان، پله اضطراری، صندوق امانات، پذیرش 24 ساعته، دستگاه واکس کفش، نظافت در اتاق، خدمات بیدار باش، تهویه مطبوع، کرایه اتومبیل، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی، خشکشویی، تلویزیون در لابی، خدمات برای معلولین، کارکنان فارسی زبان می باشد.


امکانات اتاق های هتل گراند کیش برای مسافرین تور کیش با قیمت مناسب شامل حمام اختصاصی، سرویس بهداشتی فرهنگی، یخچال، دمپایی، رخت آویز، کمد لباس، لوازم بهداشتی رایگان، بالکن، صبحانه در اتاق، محل نشستن، آباژور، تلویزیون، تلفن، مینی بار با هزینه اضافی، سیستم گرمایشی و سیستم سرمایشی، تهویه مطبوع، سوکت نزدیک تخت می باشد.

فاصله هتل گراند کیش تا اماکن پر رفت و آمد
از هتل گراند کیش تا مرکز همایش های بین المللی 3 دقیقه با ماشین، تا کوه نور 2 دقیقه با ماشین، تا اسکله تفریحی 3 دقیقه با ماشین، تا بولینگ مریم 2 دقیقه با ماشین، تا کیبل اسکی 3 دقیقه با ماشین، تا کارتینگ 3 دقیقه با ماشین، تا پارک هنگام 4 دقیقه با ماشین، تا میدان آبشار 4 دقیقه با ماشین، تا پلاژ آقایان 4 دقیقه با ماشین، تا پلاژ بانوان 6 دقیقه با ماشین، تا سینما لبخند 6 دقیقه با ماشین فاصله است.


فاصله هتل گراند کیش تا مراکز خرید
از هتل گراند کیش تا بازار پانیذ 3 دقیقه با ماشین، تا بازار بهکیش 3 دقیقه با ماشین، تا بازار زیتون 3 دقیقه با ماشین، تا بازار پردیس 1 کیش 4 دقیقه با ماشین، تا بازار مروارید 3 دقیقه با ماشین، تا بازار مریم 3 دقیقه با ماشین، تا بازار کیش مال 3 دقیقه با ماشین، تا مرکز خرید دیپلمات 14 دقیقه با ماشین فاصله است. 


آدرس هتل گراند کیش: کیش، بلوار موج، هتل گراند کیش
شماره تماس هتل گراند کیش: 60 48 42 44 76 98+

امکانات و خدمات هتل گراند کیش ‌
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور مینی بار (غیر رایگان) خشکشویی صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی صبحانه بوفه تهویه مطبوع چای ساز
وای فای رایگان(free wifi)
صندوق امانات(safe box)
6Lf3pkoiAAAAANsT1un4_U5n4aQln1A99sBOaDpM