هتل گاردنیا کیش|Gardenia Hotel Kish

هتل گاردنیا کیش
gardenia hotel Hotel kish
درجه هتل:
هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش Gardenia Hotel Kish

هتل گاردنیا کیش هتلی 3 ستاره با 58 اتاق در بلوار هرمز کیش قرار دارد. از هتل گاردنیا کیش تا فرودگاه بین المللی کیش 10 دقیقه با ماشین فاصله است.


امکاناتی که هتل گاردنیا کیش به مسافرین خود ارائه می دهد شامل فکس و فتوکپی، پرینتر، لابی، آسانسور، روزنامه رایگان در لابی، نمازخانه، کافی شاپ، فضای سبز، زنگ هشدار، اتاق چمدان، پله اضطراری، صندوق امانات، چایخانه سنتی، آژانس مسافرتی، پذیرش 24 ساعته، دستگاه واکس کفش، سیستم اعلام حریق، کرایه اتومبیل بدون راننده، خدمات تور، سالن بیلیارد، تلفن در لابی، خدمات بیدار باش، نظافت در اتاق، اینترنت رایگان در لابی، تلویزیون در لابی، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار با هزینه اضافی، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، کارکنان چند زبانه (فارسی و انگلیسی) می باشد.


امکانات اتاق های هتل گاردنیا کیش برای مسافرین تور کیش ارزان قیمت شامل حمام اختصاصی، یخچال، کمد لباس، بالکن، صبحانه در اتاق، مبلمان، آباژور، رخت آویز، کمد لباس، تلویزیون، سرویس اتاق، پاورسوئیچ، تلفن در اتاق، لوازم بهداشتی رایگان، تلویزیون در اتاق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سیستم اطفاء حریق در اتاق، سیستم تهویه مطبوع در اتاق، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سرویس بهداشتی فرنگی می باشد.

فاصله هتل گاردنیا کیش تا اماکن پر رفت و آمد
از هتل گاردنیا کیش تا پلاژ آقایان 4 دقیقه با ماشین، تا پارک هنگام 4 دقیقه با ماشین، تا کارتینگ 5 دقیقه با ماشین، تا فلای بورد 5 دقیقه با ماشین، تا کیبل اسکی 5 دقیقه با ماشین، تا پارک مرجان 5 دقیقه با ماشین، تا بولینگ مریم 5 دقیقه با ماشین، تا باغ پرندگان 7 دقیقه با ماشین، تا پارک دلفین ها 7 دقیقه با ماشین، تا پلاژ بانوان 9 دقیقه با ماشین فاصله است.


فاصله هتل گاردنیا کیش تا مراکز خرید
از هتل گاردنیا کیش تا رویال مال 3 دقیقه با ماشین، تا بازار کیش مال 4 دقیقه با ماشین، تا بازار مرجان 4 دقیقه با ماشین، تا بازار زیتون 5 دقیقه با ماشین، تا بازار مروارید 5 دقیقه با ماشین، تا بازار پانیذ 6 دقیقه با ماشین، تا بازار ونوس 6 دقیقه با ماشین، تا بازار مریم 6 دقیقه با ماشین، تا بازار بهکیش 6 دقیقه با ماشین فاصله است.


آدرس هتل گاردنیا کیش: کیش، بلوار هرمز، نرسیده به میدان حافظ، هتل گاردنیا
شماره تماس هتل گاردنیا کیش: 58 31 44 44 76 98+

امکانات و خدمات هتل گاردنیا کیش ‌
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور مینی بار (غیر رایگان) کافی شاپ صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی پارکینگ تهویه مطبوع چای ساز
اجاره دوچرخه
بیلیارد
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
شاتل فرودگاه صندوق امانات(safe box) خشکشویی
6Lf3pkoiAAAAANsT1un4_U5n4aQln1A99sBOaDpM