بهترین زمان حراج ها در وان ترکیه

گردشگری فریبا آردم 19 شهریور ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

وان ترکیه شهری کوچک و توسعه یافته با مراکز خرید مجلل و بزرگ و در نزدیکی ایران و در شرق ترکیه قرار دارد. سفر به وان ترکیه هم بسیار مقرون به صرفه است، هم مراکز خرید بسیاری را در خود جای داده است و بسیاری از گردشگران صرفا جهت خرید به وان ترکیه سفر می کنند. مخصوصا زمان حراج ها در وان ترکیه، کالاهای تخفیف های خیلی خوبی می خورند. پس بهترین زمان سفر به وان ترکیه را می توان بهترین زمان حراج ها در وان دانست. با ما در سارنگ پرواز همراه باشید تا بهترین زمان حراج های وان را به شما معرفی کنیم.

حراج در وان ترکیه


بهترین زمان حراج ها در وان ترکیه

قبل از هر چیزی بهتر است بدانید که حراج در وان ترکیه به دو صورت انجام می شود:
حراج های فصلی و حراج های مناسبتی


حراج های فصلی وان ترکیه

در حراج های فصلی، آخر هر فصل و زمانی که فصل تغییر می کند. مثلا زمانی که تابستان پایان می یابد یا اوایل فصل پاییز است، لباس های تابستانی با قیمت بسیار مناسب حراج می شود زیرا فروشندگان قصد دارند که اجناس جدید خود را وارد بازار کنند و اجناسی که دیگر فصل استفاده شان نیست را حراج می کنند. در حراجی های فصلی معمولا اجناسی که کیفیت بالاتری دارند و سایز متداولی دارند زودتر از بقیه اجناس تمام می شود. البته حراجی های فصلی وان بیشتر برای خرید پوشاک اجرا میشود. بهترین زمان حراج فصلی در وان ترکیه شامل پایان سال (دسامبر)، فروش تابستانی (ژانویه و آگوست)، شروع سال تحصیلی (سپتامبر و اکتبر) است. لازم به ذکر است که بهترین زمان سفر به وان ترکیه، پاییز و بهار است. البته به جز پوشاک، وان می تواند گزینه عالی برای خرید طلا و جواهرات باشد. جهت خرید تور وان با قیمت مناسب با آژانس گردشگری سارنگ پرواز همراه باشید...



حراج-های-فصلی وان ترکیه


حراج های مناسبتی وان ترکیه

همانطور که از نام این نوع حراجی ها پیداست، حراج های مناسبتی در مناسبت های خاصی مانند روز حراج بین المللی بلک فرایدی، اعیادی مانند عید کریسمس، عید نوروز و عید فطر برگزار می شود. در حراج های مناسبتی برعکس حراجی های فصلی، تمام اجناس وارد فاز تخفیف میشوند. این مناسبت ها مربوط به نیمه دوم سال است که ماه دسامبر یعنی اوایل دی ماه تا اوایل ژانویه یعنی 15 دی ماه را شامل می شود. البته عید فطر به دلیل اینکه بیشتر جمعیت وان، مسلمان است و عید فطر را مهمترین عید مسلمانان می توان نام برد، مراکز خرید وان اجناس خود را تخفیف خوبی می گذارند. 

حراج-مناسبتی وان ترکیه


قبل از سفر به وان جهت خرید به یاد داشته باشید که
در زمان حراج های وان که اغلب در فصول سرد سال است به خاطر داشته باشید که حتما لباس گرم با خود به همراه داشته باشید چرا که دمای هوا در این فصول پایین است.
حتما توجه کنید که در زمان کریسمس، درست است که اجناس تخفیف خوبی می خورند اما ممکن است هزینه سفر به وان در زمان کریسمس به دلیل بالا رفتن قیمت هتل ها بالاتر رود.
برای استفاده از تخفیف در وان به فروشگاههایی که روی شیشه خود عبارات Indirim  یا Discount نوشته اند بروید، این عبارات نشانه تخفیف اجناس است.

تخفیف و حراج در وان ترکیه


6Lf3pkoiAAAAANsT1un4_U5n4aQln1A99sBOaDpM