پرواز اصفهان–مسقط برقرار می‌شود

اخبار فریبا آردم 11 دی ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه

مدیر کل فرودگاه‌های استان اصفهان گفت: پرواز اصفهان - مسقط و بالعکس در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان برقرار می‌شود. در این متن خبری به جزئیات خبر پرواز اصفهان-مسقط می پردازیم.

اخبار پربازدید

شنگن عربی در راه است

پرواز-مسقط-اصفهان

پرواز اصفهان - مسقط و بالعکس از روز 24 دی ماه سال 1402 در فرودگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد. در همین راستا مدیر کل فرودگاه های استان اصفهان با بیان اینکه این پرواز به صورت برنامه ای در روزهای یکشنبه هر هفته با ساعت خروج 14 از اصفهان و ساعت خروج 17:15 از مسقط انجام خواهد شد، اضافه کرد: توسعه پروازهای خارجی در دستور کار است و این امر می تواند کمک قابل توجهی به صنعت گردشگری داشته باشد. 

این پرواز توسط هواپیمایی وارش انجام می شود و به منظور رفاه حال مسافرین و همچنین توسعه صنعت گردشگری و حضور فعالان اقتصادی دو کشور ایران و عمان برقرار خواهد شد. فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان در حال حاضر به شهرهای نجف، بغداد، عراق، کویت، دبی، امارات متحده عربی متحده، استانبول ترکیه و تفلیس گرجستان پرواز مستقیم دارد. در مبحث همکاری شرکت های العراقیه، ترکیش، فلای دبی و قطر ایرویز در جابه جایی مسافران با فرودگاه شهید بهشتی همکاری دارند.

پرواز-مسقط

جهت دریافت جدیدترین اخبار و مقالات گردشگری با آژانس گردشگری سارنگ پرواز همراه باشید.

6Lf3pkoiAAAAANsT1un4_U5n4aQln1A99sBOaDpM