بهترین مراکز خرید دبی| Best Shopping Center In Dubai

گردشگری فریبا آردم 20 آذر ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 10 دقیقه

دبی یکی از مقاصد مدرن در جهان است و مراکز خرید در دبی مظهر مدرنیته جهانی شهر دبی است که با ارزش های سنتی، حال و هوای دلپذیر، معاملات عالی، فضاهای باز وسیع و غذاخوری های خوشمزه آمیخته شده است. این شهر فوق مدرن تقریبا هر تجربه ای را که یک مسافر می تواند تصور کند، به بازدیدکنندگان ارائه می دهد، مانند غذای فوق العاده، تفریح ​​خانوادگی یا لحظات عاشقانه برای دو نفر. خرید کردن که یکی از بهترین اتفاقاتی است که در سفر رخ می دهد، یکی از کارهای مهم و جذابی است که در سفر به دبی می توانید تجربه کنید. می توانید در دبی به یافتن سوغاتی و هدیه برای عزیزانتان مشغول شوید. در اینجا می توانید برخی از بهترین مراکز خرید دبی را ببینید و با آنها آشنا شوید.

عکس-21

1. دبی مال

دبی مال با داشتن 1200 فروشگاه، یکی از بزرگترین مراکز خرید جهان محسوب می شود. دبی مال یک تجربه جالب و مدرن را در یکی از بزرگترین مراکز خرید جهان با هزاران جاذبه خانوادگی، هنر و مد و حتی یک آکواریوم زیبا ارائه می دهد. این مرکز خرید دارای بیش از 1200 فروشگاه است که برندهای مورد علاقه مانند تاپ‌شاپ، مارک‌ های معروف فروشگاه‌های بزرگ بین‌المللی مانند Bloomingdales، و بخش Fashion Avenue آنها را پوشش می‌دهند، جایی که جدیدترین لباس‌ های مد لباس را خواهید یافت. می توانید تمام برندهای لوکس مانند دیور و فندی را پیدا کنید. در کنار خرید و برای تفریح ​​خانوادگی، می‌توانید به یک پیست اسکیت سرپوشیده در حد المپیک بروید یا به آکواریوم دبی و باغ‌وحش زیر آب بروید تا زندگی عجیب و غریب زیر دریا را ببینید. مانند هر مرکز خرید خوب، فودکورت و غذاخوری‌ های فراوانی نیز وجود دارد که در مرکز شهر قرار دارند.

آدرس: Financial Center Street, Along Sheikh Zayed Road, Next to Burj Khalifa - Dubai - United Arab Emirates

-دبی-مال

2.مرکز خرید امارات دبی

مرکز خرید امارات دبی متشکل از فروشگاه های جذاب از برندهای لوکس و مد لباس است. مرکز خرید امارات طیف گسترده‌ای از مد خیابانی، و برندهای مد روز را در فضایی مجلل، به‌ علاوه جاذبه ‌های سرپوشیده فراوان ارائه می‌دهد. این مرکز خرید یک فروشگاه اپل به‌سبک بوتیک، مارک‌هایی مانند هاروی نیکولز و مارکس اند اسپنسر، و یک منطقه Fashion Dome با هزاران تن از جذاب‌ترین طراحان در مغازه‌های کوچکشان ارائه می‌کند. همچنین، گزینه های غذایی خارج از این دنیا هستند، از جمله کافی شاپ های دنج و کوفته های خوشمزه. همچنین می‌توانید در هر زمانی از سال از پیست اسکی سرپوشیده  داخل مرکز خرید بالا بروید یا به سمت سیاره جادویی مناسب برای کودکان بروید. این مرکز خرید بزرگ، فضایی مجلل، شیک و جذاب را با فروش های عالی و فعالیت های سرگرم کننده برای همه ارائه می دهد. تنها 13 دقیقه با مرکز شهر فاصله دارد.

آدرس: Sheikh Zayed Rd - Al Barsha - Al Barsha 1 - Dubai - United Arab Emirates

مرکز-خرید-امارات

3.مرکز خرید ابن بطوطه دبی

حس قدم زدن در مصر، ایران، چین و تونس در مرکز خرید ابن بطوطه می تواند بسیار جذاب باشد. مرکز خرید ابن بطوطه خود را به عنوان مکانی برای جستجو در نظر می گیرد. در هر قسمت با کاشی کاری های زیبا و موزاییک، سقف های بلند رنگ آمیزی شده تا آسمان آبی را تداعی کند و حتی مجسمه فیل طلایی غول پیکر در انجا قرار دارد که از دیدن آن می توانید شگفت زده شوید. البته، خرید هدف اصلی در اینجا است، و شما مجموعه کاملی از مد، ترکیبی از لباس‌ های مجلل و خیابانی، و هم فروشگاه ‌های لوازم خانگی و کالاهای ورزشی را خواهید یافت. این مرکز خرید تجربه خرید های بین المللی منحصر به فردی را از هزاران برند شناخته شده به مسافرین تور دبی ارائه می دهد. برای رفتن به این مرکز خرید فقط کافیست 20 دقیقه با ماشین از جنوب مرکز شهر فاصله دارد.

آدرس: Sheikh Zayed Rd - Jebel Ali Village - Dubai - United Arab Emirates

مرکز-خرید-ابن-بطوطه

4.مرکز خرید جشنواره دبی

در مرکز خرید جشنواره دبی، سرگرمی و خرید را با هم تجربه می کنید. مرکز خرید جشنواره دبی در امتداد سواحل نهر دبی بیش از 400 فروشگاه و خدمات با غذاخوری در کنار آب، نمایش نور لیزر و نمایشگرهای سرگرمی فوق مدرن ارائه می دهد. فروشگاه های اینجا شامل یک فروشگاه بزرگ IKEA است. در بیرون از فروشگاه، مسافرین تور دبی با قیمت مناسب می توانند در امتداد Canal Walk این مرکز خرید قدم بزنید، که دارای چندین غذاخوری زیبا، مجلل و خودمانی در کنار آب است. در فستیوال بی، می‌توانید نمایش IMAGINE با فواره، نور و لیزر را هر شب تماشا کنید. این مرکز خرید فقط 18 دقیقه با ماشین از شرق مرکز دبی فاصله دارد.

آدرس: Dubai - United Arab Emirates

مرکز-خرید-جشنواره-دبی

5.مرکز خرید میردیف دبی

مرکز خرید میردیف بیش از 430 فروشگاه و خدمات و همچنین تفریحات و سرگرمی های جذاب را ارائه می دهد که مخصوصا برای خانواده ها جذاب است. برخی از جاذبه های اصلی خرید در اینجا عبارتند از فروشگاه های بزرگ لنگر، Centrepoint و Debenhams. همچنین می‌توانید به iFly، بروید و یک تجربه چتربازی در فضای داخلی را داشته باشید. همچنین خانواده ها می توانند به بچه‌ها اجازه دهند در Little Explorers بازی کنند یا به یک سالن بولینگ سرپوشیده ۱۲ بانده بروید تا چند بازی مختلف را تجربه کنید. دراین مرکز خرید می توانید هر نوع اقلامی را که شامل لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی، مد، کفش، بازی و هدایا است پیدا کنید. این مرکز خرید در یک منطقه حومه شهر است که فقط 20 دقیقه از شرق مرکز شهر دبی فاصله دارد.


آدرس: Sheikh Mohammed Bin Zayed Rd - Mirdif - Dubai - United Arab Emirates

مرکز-خرید-میردیف

6.مرکز خرید اوت لت مال دبی

در مرکز خرید اوت لت مال دبی می توانید هر نوع کالایی را با قیمت منحصر به فرد و عالی پیدا کنید. اگر خواهان خرید در سطح برندهای بین المللی هستید اما نمی خواهید هزینه های گزاف پشت ویترینی را بپردازید، مارک‌های طراحانی مانند Diane von Furstenberg، Marc Jacobs و Burberry را می توانید در این مرکز خرید با قیمت بسیار مناسب تر پیدا کنید. شاید به دنبال ابزار آلات، لوازم الکترونیکی، جواهرات یا عطر باشید. در این مرکز خرید می توانید به راحتی این گونه اقلام را پیدا کنید. البته، روزهای دوشنبه برای فروش هفتگی برخی از فروشگاه ها تا 50 درصد تخفیف روی اجناس خود می گذارند که می توانید از آنها استفاده کنید. این مرکز خرید تنها حدود 20 دقیقه از جنوب شرقی مرکز شهر فاصله دارد.

آدرس: Route 66 - Al Ain - Dubai Rd - Dubai Outlet Mall - Dubai - United Arab Emirates

اوت-لت

7.مرکز خرید وافی دبی

مرکز خرید وافی دبی، نمادی از مصر باستان است که در آن لباس های مدرن زیبایی وجود دارد. با وجود اینکه این مرکز خرید باستانی است اما حال و هوای مجللی دارد و ترکیب زیبایی را پدید آورده است. در این مرکز خرید هم می توانید اجناس زیبای آن را خریداری نمایید و هم فرصت عالی است برای عکاسی. در بیرون از این مرکز خرید، یک معبد مصری با مجسمه های غول پیکر و پیچیده و پیکره های کنده کاری شده وجود دارد. در داخل آن تعداد زیادی بوتیک مد به سبک خاورمیانه و همچنین طیف گسترده ای از برچسب های لوکس مد بین المللی را خواهید دید. این مرکز خرید در فاصله 11 دقیقه ای از شمال شرقی مرکز شهر است.

آدرس: Oud Metha Rd - Umm Hurair 2 - Dubai - United Arab Emirates

وافی

8.مرکز خرید برجمان دبی

مرکز خرید برجمان دبی، از قدیمی ترین مراکز خرید دبی محسوب می شود. این مرکز خرید با وجود اینکه قدیمی است اما هنوز هم یکی از بهترین مراکز خرید دبی محسوب می شود.در مرکز خرید BurJuman Center می توانید تمام برندهای پیشرو مانند H&M و Zara را خواهید یافت و این گزینه را خواهید داشت که یک فیلم پرفروش را در یک سالن سینمای مولتی پلکس پیشرفته تماشا کنید. این مرکز خرید مجموعه ای کامل از فودکورت و رستوران های ناهار خوری نشسته را ارائه می دهد و کل مکان به سبکی رنگارنگ و دلپذیر تزئین شده است. این مرکز خرید فقط 19 دقیقه رانندگی تا شمال مرکز شهر واقع شده است.

آدرس: Khalid Bin Al Waleed Rd - Al Mankhool - Dubai - United Arab Emirates

برجمان

9.مارینا مال دبی

در مارینا مال دبی می توانید تجربه خرید خانوادگی در کنار آب را داشته باشید. این مرکز خرید، یک تجربه خرید معمولی و خانوادگی با برندهای مختلف بین المللی و خدمات مد مقرون به صرفه با فضایی آرام ارائه می دهد. می توانید خرید های عالی در مارک ‌های مد لوکس و خدمات زیبایی پیدا کنید، و رستوران ‌های ناهارخوری خارج از مجموعه که صندلی‌ هایی در فضای باز در اسکله را ارائه می‌دهند دارند. در این مرکز خرید بیش از 160 فروشگاه و خدمات وجود دارد و شامل یک منطقه بازی کودکان برای کودکان است. این مرکز خرید در 22 دقیقه رانندگی تا جنوب مرکز شهر قرار دارد.

آدرس: Sheikh Zayed Rd - Dubai Marina - Dubai - United Arab Emirates

مارینا-مال دبی

10.مرکز خرید مرکاتو دبی

تجربه خرید در ایتالیا در دوره رنسانس بسیار جذاب است. در مرکز خرید مرکاتو برای تداعی تجربه قدم زدن در ایتالیای دوره رنسانس با کف سنگفرش و میدان‌هایی که جدیدترین برندهای بین‌المللی را ارائه می‌کنند ساخته شده است. در اینجا فروشگاه هایی مانند Gap، Laura Ashley، Mango، Jack Willis و ... وجود دارد. همچنین می‌توانید فروشگاه‌ های غذایی منحصر به‌ فردی مانند رستوران هندی Gazebo، بار شکلات آلیسون نلسون و سایر فروشگاه ‌های مواد غذایی خاص را پیدا کنید. این مرکز خرید حتی دارای یک بخش مرکز سرگرمی ویژه است که به طور خاص به کودکانی که در حال بازی و سوارکاری هستند اختصاص داده شده است. این مرکز خرید تنها 8 دقیقه از غرب مرکز شهر در امتداد اسکله است.

آدرس: Jumeirah Beach Rd - Jumeirah - Jumeirah 1 - Dubai - United Arab Emirates

مرکاتو


جهت دریافت جدیدترین اخبار و مقالات گردشگری با آژانس گردشگری سارنگ پرواز همراه باشید.


6Lf3pkoiAAAAANsT1un4_U5n4aQln1A99sBOaDpM