بهترین رستوران های محلی دبی | Best Local Restaurants in Dubai

گردشگری فریبا آردم 20 آذر ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 10 دقیقه

در سفر به دبی شاید برای شما نیز سوال باشد که بهترین غذاهای محلی دبی را در کجا می توانید پیدا کنیم. رستوران های محلی در دبی بسیار متنوع و جذاب است. افرادی که به دنبال غذاهای محلی اصیل با طعم های اماراتی، لبنانی، ایرانی و عربی هستند، رستوران های زیادی را در دبی وجود دارد که این گونه غذاها را ارائه می دهند. ترکیبی هیجان‌انگیز از رستوران های به ‌سبک محلی در دبی وجود دارد، از مکان‌ هایی که خورش ‌های معطر یا بشقاب ‌های صبحانه‌ای دلچسب را در محیط‌ هایی با مضمون سنتی سرو می‌کنند تا کافه ‌های ساده که در آن‌ ها می‌توانید نان‌ها، شیرینی‌ها و خرماهای خوشمزه را با قهوه سنتی عربی پر کنید. در اینجا نمونه کوچکی از بهترین رستوران‌ های محلی دبی را مشاهده می‌کنید که غذاهای محلی لذیذ و تجربه‌های جالب غذاخوری را ارائه می‌دهند.

-عکس-لوگو

1.رستوران سراج دبی

در رستوران سراج دبی می توانید به غذاهای معاصر اماراتی که با طراحی پر زرق و برق خود و موقعیت مکانی در سوق البهار معروف دبی قرار دارند دسترسی داشته باشید. رستوران ها در محیطی به سبک شب های عربی وجود دارند. افرادی که پس از گردش در بازار و تماشا و خرید از مجموعه های رنگارنگ فرش‌ ها، صنایع دستی و جواهرات آن، به یک وعده غذایی نیاز دارند، می‌توانند در رستوران سراج به استراحت بپردازند و با تماشای آب‌ نمای دبی در دریاچه برج خلیفه لذت ببرند. تمرکز منوی غذاخوری سراج بر غذاهای اصیل اماراتی با طعم معاصر، شامل غذاهای خوش طعمی مانند بره آرایس (بره چرخ کرده در نان عربی)، کیبه خرچنگ (گلوله های خمیر شکم پر)، موحلبیه (شیر پودینگ لبنانی) با عسل، و نان شتر است. .

آدرس: Souk Al Bahar, Downtown Dubai, Dubai, United Arab Emirates

سراج

2.کباب ویژه Al Ustad دبی

کباب ویژه استاد بهترین مکان برای تهیه کباب های خوشمزه در محیطی خانوادگی است. این رستوران بیش از 40 سال است که رستوران غذاخوری مورد علاقه در دبی بوده است. این کباب ‌خوری که در بر دبی در نزدیکی محله تاریخی الفهیدی پیدا شده است، برای کباب‌ های جذاب - کباب‌های مرغ یا گوسفندی که در ماست ترش قرار داده شده و با برنج سرو می‌شود، طرفداران بسیاری درتور دبی دارد. این رستوران توسط 3 برادر از ایران اداره می شود.فضای این رستوران، با یادگاری های قدیمی دکور شده است و دیوارها را با عکس های همه افراد مشهور و برجسته ای که در طول سال ها در اینجا صرف غذا کرده اند پوشانده اند.

آدرس: Near Sharaf DG Metro Station, Al Mussallah Rd, Al Hamriya, Dubai, United Arab Emirates

کباب-ویژه

3.کافه عربی دبی

کافه عربی دبی که به سرو انواع غذاهای اماراتی می پردازد. فضای داخلی این رستوران با سقف نورگیر پر از گیاهان، گل ها و اثاثیه جذاب فیروزه ای و سفید، محیطی آرام از زندگی شلوغ شهری را ارائه می دهد. سینی های صبحانه در اینجا با یک بشقاب مصری خوش طعم، یک بشقاب اماراتی.یک گزینه محبوب است. این کافه، برای لذت بردن از صرف یک فنجان قهوه (قهوه به سبک عربی) و برای وعده های غذایی خوشمزه خانوادگی یا گردهمایی‌ های گروهی، با صندلی‌های نیمکتی و میزهای بزرگ است. چایخانه اصلی عربی در محله تاریخی الفهیدی قرار دارد، در حالی که از آن زمان شعبه های بیشتری در سراسر امارات متحده عربی افتتاح شده است.

آدرس: Bastakiya Opposite Al Mussala Post Office, Al Fahidi St, Bur Dubai, Al Fahidi, Dubai, United Arab Emirates

چایخانه-عربی-دبی

4.رستوران و کافه Al Fanar دبی

ترکیب فرهنگ و غذاهای اماراتی در محیطی نوستالژیک در رستوران و کافه الفنار دبی بسیار جذاب است. این مکان برای تجربه خوردن غذاهای سنتی اماراتی از زمانی که دبی یک دهکده کویری کوچک از چادرها و کلبه های ماهیگیران بود. در واقع، الفنار به خاطر فانوس ‌های نفت سفیدی که برای روشن کردن خانه‌ های سنتی پر از گل استفاده می‌شد، نامگذاری شد. اگرچه در مرکز خرید مدرن دبی فستیوال سیتی مال یافت می شود، اما معماری الفنار و محیطی از رنگ های صحرایی خاموش و نورهای گرم، دبی متعلق به دهه 1960 را تداعی می کند. این منو طیف وسیعی از وعده‌های غذایی را شامل می‌شود، از سینی ‌های صبحانه عربی و اماراتی با نان ، خمیر و کباب گرفته تا غذاهای اصلی مانند سالونا لاهان بداویا (خورش گوشت گوسفند).

آدرس: Ground Floor, Dubai Festival City Mall, Canal Walk, Dubai, United Arab Emirates

الفنار

5. رستوران Bu Qtair دبی

رستوران بو قطیر دبی به خاطر ماهی و میگوی سرخ شده اش معروف است. در این رستوران نیازی به صرف زمان زیادی برای مرور منو ندارید زیرا فقط 2 مورد برای سرو وجود دارد: ماهی سرخ شده یا میگوی سرخ شده. هر دو با سس کاری تهیه می‌شوند و با نان پاراتا سرو می‌شوند، تقریبا به همان روشی که این رستوران برای اولین بار به عنوان یک کلبه غذای خیابانی ساده در دهه 1980 افتتاح شد، غذا سرو می شود. البته این رستوران امروزه بزرگتر شده اما در عین حال، سادگی خود را در فضایی با چشم اداز بندر حفظ کرده است.

آدرس: Old 32B Street, Fishing Harbour 2, Dubai, United Arab Emirates

رستوران-بوقطیر

6.رستوران لوگما دبی

رستوران لوگما دبی مکانی برای میل کردن انواع غذاهای خلیجی با طعم معاصر است. این رستوران، به دلیل غذاهای سنتی اماراتی و خلیجی (خلیج) با جذابیت های مدرنیته، طرفداران محلی بسیاری دارد. برای صبحانه، لوگما غذاهایی مانند پنکیک اماراتی و نان تخت با شربت خرما و پنیر دارد. از دیگر غذاهای محبوب می توان به بریانی مرغ و ماچبوس بره اشاره کرد. این رستوران شعبه های مختلفی در اطراف دبی دارد اما رستورانLogma در دبی مال مناظری از فواره دبی را ارائه می دهد تا در کنار غذا از آن لذت ببرید. دیگر مکان‌ های لوگما عبارتند از مرکز خرید بیرونی Boxpark و مرکز خرید City Center در Mirdif.

آدرس: The Dubai Mall, Fashion Avenue, L3 New Fashion Avenue extension, Dubai, United Arab Emirates

لوگما

7.مرکز تفاهم فرهنگی شیخ محمد دبی

خوردن غذای اماراتی در کنار یادگیری فرهنگی برای بسیاری می تواند جذاب باشد. مرکز تفاهم فرهنگی شیخ محمد به طور منظم میزبان یک سری غذای خوشمزه است که بازدیدکنندگان از طریق تجربیات غذا و غذای آن با فرهنگ امارات آشنا می شوند. این مرکز که در الفهدی دبی قرار دارد، یکی از قدیمی‌ترین محله‌های دبی، است، مهمانی مفصلی را برای مهمانان برگزار می‌کند تا دور هم جمع شوند و با میزبان درباره تاریخ و سنت ‌های امارات متحده عربی صحبت کنند. صبحانه های فرهنگی هر یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه ساعت 9 صبح و برانچ ها شنبه ها ساعت 10:30 صبح برگزار می شود. این مرکز هر یکشنبه تا پنجشنبه ساعت 13 میزبان ناهار است، در حالی که شام ​​هر سه شنبه ساعت 18:30 برگزار می شود. رزرو از قبل الزامی است.

آدرس: Al Mussallah Rd, Al Fahidi, Dubai, United Arab Emirates

شیخ-محمد

8.سفره خانه Al Mallah دبی

سفره خانه الملاه که در آن به سرو انواع غذاهای لبنانی می پردازد. کافه تریا الملاه در سال 1979 افتتاح شد و از یک غرفه آبمیوه‌گیری ساده به محلی برای غذاهای لبنانی از جمله شاورما، فلافل و گریل ‌های مخلوط تبدیل شد. هنوز هم طیف خوشمزه ای از آب میوه ها و همچنین ماکت های رنگارنگ مانند تاهیتی قرمز گیلاسی را ارائه می دهد. این کافه در یک خیابان شلوغ در محله Satwa قرار دارد و مکانی ایده‌آل برای توقف برای صرف غذا یا لذت بردن از یک وعده غذایی سریع و مقوی در حین تماشای فعالیت‌های خیابانی شلوغ است.


آدرس: Al Dhiyafa Rd, Al Hudaiba, Dubai, United Arab Emirates

Al-Mallah

9. رستوران Zaroob دبی

رستوران زاروب دبی با ترکیب غذاهای خیابانی سنتی دبی با ظاهری مدرن توانسته محبوبیت خود را بین افراد محلی و مسافرینی که به سمت دبی سفر می کنند به دست آورد. این رستوران به سرو انواع غذاهای لبنانی و عربی می پردازد. فضای این رستوران روشن و پرجنب ‌و جوش است، با فانوس ‌ها و کرکره‌های فولادی رنگارنگ دکور شده است. این رستوران در کنار خیابان صندلی زده است و تداعی گرد غذاهای خیابانی است اما ظروف این رستوران به سبک معاصر ارائه می‌شوند. رستوران زاروب در برج جمیرا در جاده شیخ زاید، با شعبه هایی در دبی مارینا و گلدن مایل در نخل جمیرا یافت می شود.

آدرس: Shop 1, Sheikh Zayed Rd, Dubai, United Arab Emirates

زاروب

10.رستوران Maraheb دبی

رستوران مراحب دبی به سرو یک غذای یمنی از گوشت و برنج با ترکیبی از ادویه ها، که به طور سنتی در یک گودال زیرزمینی پخته می شود می پردازد و توانسته است طرفداران زیادی را در دبی به دست آورده است. می توانید این غذا را با گوشت انتخاب کنید، اما پیشنهاد می کنیم ماندی برهکه محبوب ترین آنهاست را امتحان کنید. البته در کنار این غذای یمنی می توانید صبحانه، سالاد، آب میوه و شیرینی هایی مانند کنافه با پنیر و خامه در مراحب را نیز انتخاب کنید. رستوران Maraheb در الصفا اغلب شلوغ است، بنابراین اگر برنامه‌ای برای گردهمایی خانوادگی یا گروهی دارید، بهتر است از قبل رزرو کنید. شعبه های بیشتری از رستوران Maraheb در سراسر امارات یافت می شود. 

آدرس: Al Safa, Al Safa 2, Dubai, United Arab Emirates

maraheb

جهت دریافت جدیدترین اخبار و مقالات گردشگری با آژانس گردشگری سارنگ پرواز همراه باشید.

6Lf3pkoiAAAAANsT1un4_U5n4aQln1A99sBOaDpM