بهترین رستوران های دبی | Best Resturant in Dubai

گردشگری فریبا آردم 19 آذر ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 7 دقیقه

مسافرینی که به دبی سفر می کنند یکی از لذت های سفر را، غذا خودن در دبی عنوان کرده اند. دبی یکی از بین المللی ترین شهرهای غذاخوری در جهان است. غذاهای کنار خیابان، صبحانه اماراتی، غذاهای بین المللی، جشن ‌های هندی و رستوران ‌های ستاره‌ دار میشلین را در بسیاری از مکان ‌های فوق‌العاده در سراسر این شهر شیفته غذا پیدا خواهید کرد. اینها بهترین رستوران های دبی هستند.

مطالب مرتبط

بهترین زمان سفر به دبی

عکس-1

1. کافه عرب دبی

برای چشیدن طعم غذاهای اماراتی به کافه عرب در خیابان الفهیدی دبی بروید. در حیاط این چایخانه، میزهای چوبی سفیدی در خانه قدیمی یک تاجر مروارید قرار دارد. البته این کافه در سال های اخیر بسیار محبوبیت یافته است، از این رو تعداد افراد بیشتری به این چایخانه رفت و آمد می کنند بنابراین صندلی های بیشتری بیرون از کافه چیده شده اند. این چایخانه بهترین مکان برای سرو یک سینی صبحانه عالی مملو از لبنه، پنیر و زیتون به همراه نان ‌های داغ عربی تازه سرو کنید. 

چایخانه-عربی

2. رستوران اوسیانو نخل جمیرا دبی

رستوران اوسیانو در آتلانتیس دبی رستورانی فوق ‌العاده است. این رستوران در نزدیکی دیوارهای شیشه‌ای بلند آکواریوم Lost Chambers هتل قرار دارد. این رستوران، یک ستاره میشلن دریافت کرده و در حال حاضر در فهرست 50 رستوران برتر خاورمیانه و شمال آفریقا (MENA) در جایگاه چهارم قرار دارد، این رستوران همچنین مورد علاقه سرآشپز جیسون آترتون است، وی از غذاهای دبی درباره فرهنگ آشپزی شهر فیلمبرداری کرده است. این رستوران به سرو انواع غذاهای دریایی می پردازد. 

اوسیانو دبی

3. رستوران گایا دبی

دبی در سال های اخیر شاهد افتتاح موجی از رستوران های یونانی در سراسر شهر بوده است. در طبقه اصلی این رستوران، بهترین و شیک ترین مکان برای سرو غذا است. موی این رستوران شامل غذاهای یونانی مانند تاراماسالاتا، تزاتزیکی و مزه است، البته این رستوران به سرو انواع غذاهای دریایی مانند ماهی کامل بخار پز شده در پوسته نمک با مریم گلی و پوست پرتقال می پردازد. فراموش نکنید در این رستوران می توانید از بار این رستوران نیز استفاده کنید.

رستوران گایا

4. رستوران مهاراجه دبی

جمعیت دبی شامل صدها هزار هندی است، از این جهت می توانید غذاهای هندی خاص را در سراسر شهر دبی پیدا کنید، از میان وعده‌های غذایی خیابانی گرفته تا رستوران‌ های ستاره‌دار میشلین. برای صرف یک ناهار خوشمزه و در عین حال مقرون به صرفه، به این رستوران بروید. این رستوران منوی خاصی ندارد، اما کارکنانی دارد که مدام چک می کنند که به اندازه کافی غذا می‌خورید و از چیزی که می‌خورید لذت می‌برید یا نه. در آخر هفته، رستوران همیشه مملو از خانواده‌های هندی است و از میهمانان و مسافرین تور دبی استقبال می کنند.

5. رستوران بین المللی جوزت دبی

فضای زیبای این رستوران با رنگ صورتی پاستلی، صمیمی و ظریف، لحظاتی زیبا را با سرو انواع غذاهای کلاسیک فرانسوی و اجراهایی با الهام از کاباره قدیمی پاریس آماده می کند. هر زمان که نیاز به نوشیدن نوشیدنی داشتید، روی هر میز یک دکمه «فشار برای شامپاین» وجود دارد. صبحانه های این رستوران شامل املت شاه خرچنگ، غذای خامه‌ای رویال همراه با غذا، ماهی قزل آلا دودی و خاویار اوسیترا، و کرپ های فلامبری شده کنار میز است.

جوزت

جهت دریافت جدیدترین اخبار و مقالات گردشگری با آژانس گردشگری سارنگ پرواز همراه باشید.


6Lf3pkoiAAAAANsT1un4_U5n4aQln1A99sBOaDpM