بهترین زمان سفر به دبی| Best time to visit Dubai

گردشگری فریبا آردم 16 آذر ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 10 دقیقه

از زمان تماشای جشنواره‌ های جاز و فیلم گرفته تا بهترین ماه‌ها برای بازدید از دبی، همگی نیازمند این است که بهترین زمان برای سفر به دبی کدام است که از گرمای شدید دبی جلوگیری شود و در آن زمان در دبی نماند. در این راهنما، هر آنچه که نیاز است که درباره بهترین زمان سفر به دبی بدانید گردآوری شده است. با ما در آژانس سارنگ پرواز همراه باشید. 

در سفر به دبی، زمان بسیار مهم است. تابستان از گرم ترین زمان های سفر به دبی است که اصلا نیاز به نور خورشید را در خود احساس نمی کنید. معمولا دمای هوا در روزها در اینجا می‌توانند به 45 درجه سانتیگراد برسند و هوای فوق العاده گرمی را حس کنند. اما سفر به دبی در زمستان بسیار عالی است و یکی از بهترین زمانهای سفر به دبی است که می‌توانید انتظار یک دمای عالی 26 درجه سانتیگراد را داشته باشید.

1لوگو

بهترین زمان سفر به دبی

بهترین زمان از سال برای سفر به دبی از نوامبر تا فوریه است. دمای دریا 23 درجه سانتیگراد است و به طور متوسط ​​10 ساعت آفتاب در روز آن را به بهترین نقطه برای آفتاب زمستانی تبدیل می کند.

ارزان ترین ماه برای سفر به دبی

بهترین زمان برای سفر ارزان به دبی سپتامبر است. بریتانیایی‌ ها و اروپایی ‌ها تمایل دارند برای گرفتن دوش آفتاب به دریای مدیترانه بروند، که باعث می‌شود نرخ هتل‌ها و قیمت‌های پرواز کاهش یابد. از ماه اکتبر تا سال نو، نرخ هتل‌ها می‌تواند افزایش یابد و اوج زمان سفر به دبی، دسامبر تا فوریه است مخصوصا حوالی کریسمس.


شما به دبی سفر می کنید تا از جاذبه های گردشگری و مراکز خرید لذت ببرید، نه اینکه در اتاق هتلی که تهویه مطبوع دارد اقامت کنید، بنابراین از سفر به دبی در ماه های می تا آگوست دوری کنید. ماه جولای در دبی هوا به قدری گرم است که آرایش و بخش‌هایی از ماشین شما ذوب می شود. 

دبی-مال

گرم ترین ماه های دبی کدامند

امارات متحده عربی از ماه می تا سپتامبر آفتابی است و دمای هوا در تابستان در دبی به 40 درجه سانتیگراد می رسد. مراکز خرید دبی برای خوردن، نوشیدن، خنک ماندن و خرید کردن بسیار عالی است. می توانید با خرید تور دبی از بهترین مراکز خرید دبی بهره ببرید.

دبی-مال


اگر بتوانید گرما و رطوبت شدید دبی را تحمل کنید، اوایل یا اواخر تابستان می تواند زمان خوبی برای بازدید از دبی باشد، به خصوص که جاذبه های شهر در آرام ترین حالت خود هستند. در هیچ زمان دیگری از سال برج خلیفه، برج العرب یا فواره دبی تقریباً منحصراً متعلق به شما نخواهد بود. 

فصل پربازدید از دبی در ماه های نوامبر تا فوریه است و بهترین رزرو هتل را می توانید از آژانس گردشگری سارنگ پرواز انجام دهید. مطمئن شوید که در هتلی که انتخاب می کنید، یک استخر وجود دارد چرا که برای دوری از گرما به آن نیاز دارید. 

گرم-ترین-ماههای-سال


رویدادهای مهم در دبی

دبی مجموعه بزرگی از هنرمندان، ورزشکاران، خلاقان و نوازندگان را در بر دارد، بنابراین می توانید انتظار داشته باشید که جشنواره های بزرگ و جذاب زیادی در دبی وجود داشته باشند. فستیوال بین‌المللی فیلم دبی در ماه دسامبر و آرت دبی، جام جهانی دبی و طعم دبی در ماه مارس، ماه‌های پر گردشگر دبی در زمستان را رزرو می‌کنند. جشنواره بین‌المللی جاز دبی (فوریه) و ماراتن دبی (ژانویه) از دمای بسیار پایین‌تری بهره می‌برند.

دبی همچنین دارای یک مرکز خرید شانگریلا است که مملو از فروشگاه‌ های خرده ‌فروشی پیشرو در جهان است. برای علاقه مندان، فستیوال سالانه خرید دبی از دسامبر تا ژانویه برای امارات متحده عربی همان کارناوال ریو است، به مراکز خرید روباز شهر و بازارهای روباز مراجعه کنید. 

رویدادهای-مهم دبی

6Lf3pkoiAAAAANsT1un4_U5n4aQln1A99sBOaDpM