8 فعالیت خانوادگی که در آنتالیا باید انجام داد | 8 Family Things to Do in Antalya

گردشگری فریبا آردم 16 آذر ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 10 دقیقه

اگر با خانواده به آنتالیا سفر می کنید خیلی مهم است که بتوانید با اقدام به کارهای جذاب، هم یک سفر جذاب برای خود و هم برای خانواده رقم بزنید. خیلی مهم است که قبل از سفر به آنتالیا از مهمترین فعالیت های خانوادگی در آنتالیا آگاه باشید. در این مقاله به معرفی محبوبترین فعالیت های خانوادگی در آنتالیا می پردازیم. با ما در آژانس سارنگ پرواز همراه باشید.

مقالات مرتبط

فعالیت های شبانه محبوب در آنتالیا

رستوران های محلی آنتالیا

فعالیت های شبانه در آنتالیا

لوگو

1.زمین شنی

(جشنواره مجسمه سازی شنی)
تجربه ساخت مجسمه های شنی، یکی از محبوبترین فعالیت هایی است که معمولا خانواده ها در آنتالیا انجام می دهند. زمین شن یا سند لند (موزه مجسمه های شنی آنتالیا)، مجسمه های شنی از مجسمه سازان متخصص از سراسر جهان را می بینید که با استفاده از آب و شن، باشکوه ترین، پیچیده ترین و خلاقانه ترین مجسمه ها را ساخته اند. این مجسمه ها اکثرا 3 هفته کاری پیوسته طول می کشد و بازدیدکنندگان ماهها بعد می توانند از آنها بازدید کنند. در جشنواره شن آنتالیا، هر سال موضوع متفاوتی وجود دارد مانند "افسانه ها" یا "امپراتوری ها".

آدرس: Sandland, Guzeloba Mahallesi Lara Caddesi Lara Birlik Halk Plajı, 07230 Muratpaşa/Antalya, Türkiye

زمین-شنی

2.موزه اسباب بازی آنتالیا

در موزه اسباب بازی های آنتالیا مشاهده می کنید که اسباب بازی های کودکان، چگونه در طول  قرن ها تغییر کرده اند. این موزه در سال 2011 افتتاح شد و در حال حاضر حدود 3000 اسباب بازی عتیقه را برای بازدید در اختیار دارد که می توانید برخی از آنها را برای خود داشته باشید. اسباب‌بازی ‌هایی که در این موزه قرار دارند به سال‌های 1800 برمی‌گردد. بازدید از این موزه همانقدر که برای بچه ها جذاب است، برای بزرگسالان نیز جذاب است و خاطرات زیبایی برای بزرگسالان جلوه گر می کند.که بسیار دوست داشتنی است. چه تعداد از اسباب بازی های دوران کودکی خود را به یاد خواهید آورد؟ 

آدرس: Antalya Toy Museum, Selçuk Mahallesi, Yat Limanı Sok No:112, 07000 Muratpaşa/Antalya, Türkiye

موزه-اسباب-بازی

3.پارک آکتور آنتالیا

پارک آکتور آنتالیا، یک پارک تفریحی کلاسیک است که در قلب شهر آنتالیا قرار دارد. در این پارک سواری هایی وجود دارند که راه را برای شما کوتاهتر می کنند و نیازی نیست مسافت طولانی را پیاده روی کنید. این سواری ها با یک سیستم کارت پیش پرداخت کار میکنند. این پارک درست روبه‌روی مرکز خرید بزرگ 5M Migros واقع شده است که توسط یک پل عابر پیاده به هم متصل شده است، بنابراین می‌توانید هر دو مکان را در یک بازدید به هم متصل کنید. پارک در طول روز باز نیست زیرا هوا خیلی گرم می شود، اما عصرها فعالیت خود را شروع می کنند.


پارک-آکتور

4.آبشارهای کورسونلو آنتالیا

(منطقه ای با زیبایی های طبیعی خیره کننده)
آبشارهای کورسونلو، آبشارهای زیبایی هستند که در فاصله کوتاهی از مرکز آنتالیا قرار گرفته اند، بای رسیدن به این آبشارها، باید از میان جنگل های سرسبز کاج، در امتداد رودخانه های جاری گذر کنید تا آبشارها را ببینید و از ارتفاع 18 متری به استخرهای مختلف متصل شوید. در اینجا، می توانید مکانی آرام برای لذت بردن از یک پیک نیک پیدا کنید و لاک پشت ها، خرچنگ ها و ماهی ها را در آب ببینید. شما می توانید یک ماشین کرایه کنید و خودتان به سمت آبشار بروید البته تعدادی از شرکت های مسافرتی، سفرهای یک روزه را در آنجا انجام می دهند تا شما به راحتی بتوانید به این آبشارها برسید.

آدرس: Kursunlu Waterfall, Kursunlu Selalesi, 07119 Aksu/Antalya, Türkiye

آبشارهای-کورسونلو

5.ساحل لارا آنتالیا

(ساحلی با پرچم آبی مناسب برای خانواده)
در شرق آنتالیا هتل های بسیار زیبا در ساحل لارا، با ساحل بسیار محبوبش که به همین نام خوانده می شود، واقع شده است. ماسه‌ های طلایی ساحل لارا که در امتداد ساحل به طول 12 کیلومتر کشیده شده‌اند، محیطی ایده‌آل را برای لذت بردن از اوقات فراغت در تعطیلات خانوادگی مسافرین فراهم می‌کنند. 

لذت بردن از ورزش های آبی نیز یکی دیگر از تفریحات موجود در ساحل لارا برای مسافرین تور آنتالیا محسوب می شود. همچنین جوان‌ترها می‌توانند قلعه‌های شنی زیبایی در شن‌های نرم بسازند یا در آب‌های کریستالی زیبای آنتالیا پارو بزنند. ساحل برنده جوایز دارای پرچم آبی است، بنابراین والدین می توانند مطمئن باشند که فرزندان کوچکشان می توانند از بازی در یک محیط تمیز و امن با تمام امکانات ضروری در نزدیکی آن لذت ببرند.

ساحل-لارا

6.راه Lycian آنتالیا

(جایی که بچه ها می توانند طعم ماجراجویی را بچشند)
راه Lycian به دلیل اینکه یکی از بزرگترین مسیرهای مسافت طولانی جهان محسوب می شود بسیار معروف است، 540 کیلومتر در امتداد ساحل، از آنتالیا تا اولو دنیز می‌رود. البته نیازی نیست کل مسیر را طی کنید و می توانید برای چند ساعت دوچرخه کرایه کنید و از یک ماجراجویی در فضای باز با هم لذت ببرید. حتما قبل از حرکت مقدار زیادی آب و کرم ضد آفتاب با خود ببرید، شرکت های دوچرخه سواری کوهستانی زیادی وجود دارند که تورهای راهنما در امتداد ساحل ارائه می دهند. 

راه-لیسیان آنتالیا


7. بستنی Dondurma آنتالیا

(بستنی خوب تازه، طبیعی و خوش طعم)
بستنی Dondurma زنجیره ای از بستنی فروشی های آنتالیا است که خوراکی های خوش طعمی را برای کودکان و بزرگسالان در تمام سنین سرو می کند. همه ما می دانیم که بچه ها وقتی در میان آفتاب، دریا و شن قرار می گیرند، چقدر هوس بستنی می کنند. اما مطمئناً بچه ها نمی توانند هر روز بستنی میل کنند اما شاید بتوانید در این تعطیلات از این قانون بگذرید و اجازه دهید که فرزندانتان در میان لذت های سفر از چشیدن بستنی های خوشمزه در آنتالیا معذور نباشند. چرا که تمام بستنی های آنتالیا فقط با استفاده از میوه های تازه و فصلی، طعم های طبیعی و شیر محلی تهیه می شود. 

بستنی-دوندورما

8.در یکی از بهترین هتل های خانواده پسند اقامت کنید

(جایی که سرگرمی های خانوادگی در راس همه چیز است)
اگر می خواهید یک تعطیلات واقعا فراموش نشدنی به آنتالیا را تجربه کنید بهتر است در یکی از هتل های فوق العاده خانوادگی آنتالیا اقامت کنید. در اطراف آنتالیا چیزهای زیادی برای دیدن و انجام دادن وجود دارد، اما اقامت در جایی که برای کودکان در زمانی که بیرون نیستید بسیار مهم و خوب است.

هتل ‌های بسیاری در نزدیکی ساحل وجود دارد که برخی دارای استخر و پارک آبی، و برخی دارای کلوب کودکان، مینی دیسکو و مهد کودک نیز هستند. جایی مانند هتل د لند آف لجندز آنتالیا، با پارک موضوعی خود در محل، ممکن است برای نوجوانانی که نیاز به سرگرمی های جذاب دارند، خوب باشد. کسانی که بچه ‌های کوچک‌ تری دارند، ممکن است هتل‌های ساحلی مانند هتل لیبرتی لارا آنتالیا، با پارک آبی در محل، یا هتل تایتانیک ریزورت لارا آنتالیا را ترجیح دهند، جایی که می‌توانید در حالی که بچه‌های کوچک در کلوپ بچه‌ها هستند، استراحت کنید. 

هتل های آنتالیا

جهت دریافت جدیدترین اخبار و مقالات گردشگری با آژانس گردشگری سارنگ پرواز همراه باشید.

6Lf3pkoiAAAAANsT1un4_U5n4aQln1A99sBOaDpM