بهترین فعالیت های شبانه در آنتالیا| The best night activities in Antalya

گردشگری فریبا آردم 14 آذر ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 10 دقیقه

مسافران اغلب بعد از شام در آنتالیا به دنبال یک فعالیت مهیج هستند و اغلب مسافران متوجه می شوند که شب های آنتالیا بسیار پر جنب و جوش و پر هیاهو است. از منظره‌های دیدنی گرفته تا سفرهای دریایی عاشقانه ​​و بارهای پرهیاهو، فعالیت‌های زیادی در آنتالیا برای سرگرم کردن شب زنده داران وجود دارد.

مخصوصا در تابستان و اوج سفرهای تابستانی به آنتالیا، این شور و هیجان بیشتر می شود. آنتالیا سرگرمی‌های زیادی را برای بچه‌ها و بزرگسالان جوان برای ساعات پایانی روز فراهم کرده است. در اینجا به معرفی بهترین فعالیت های شبانه در آنتالیا خواهیم پرداخت. با ما در آژانس سارنگ پرواز همراه باشید.

مطالب مرتبط

بهترین رستوران های محلی آنتالیا

راهنمای سفر به آنتالیا

بهترین مراکز خرید آنتالیا

تفریحات-شبانه-در-آنتالیا

1.تله کابین Tunektepe آنتالیا

(بهترین مکان برای بازدید از آنتالیا)
تله کابین Tunektepe بهترین مناظر هوایی آنتالیا را ارائه می دهد و پس از غروب خورشید به همان اندازه تماشایی که در روز است. تله کابین، مسافران را به بالای تپه Tunektepe می برد، از آن بالا می توانید به تماشای ستاره های چشمک زن بپردازید. اگر در شب مهتابی به تله کابین بروید، ممکن است خلیج آنتالیا و رشته کوه توروس را بتوانید ببینید.

در نوک قله، یک هتل با یک کلوپ شبانه وجود دارد که مخصوص جشنهای خصوصی است. یک رستوران پانوراما نیز وجود دارد که غذاهای اصیل ترکی را با قیمت های مناسب سرو می کند.

آدرس:Liman, Antalya Kemer Yolu No:10, 07130 Konyaaltı/Antalya, Türkiye

Tunektepe-Cable-Car

2.The Land of Legends

(یک نمایش شبانه هیجان انگیز با رژه قایق)

هتل The Land of Legends یک هتل خانوادگی و پارک موضوعی جذاب در آنتالیا است که نمایشی خیره کننده در شب را به نمایش می گذارد. تماشای اجرای تئاتر، آکروباتیک و رقص نور جذاب برای تمام سنین مفرح است. 

نقطه برجسته نمایش، رژه قایق با نور روشن است. حدود 25 کشتی با طراحی ویژه در یک کانال مصنوعی حرکت می‌کنند و از یک قلعه 111 متری و دیگر مکان‌ های عجیب و غریب عبور می‌کنند. به طور متوسط، حدود 4000 تماشاگر هر شب رژه سبک کارناوال را تماشا می کنند.

آدرس: Merkez, Atatürk Cd. No:104, 07500, 07500 Serik/Antalya, Türkiye

The-Land-of-Legends


3.سفرهای دریایی شام آنتالیا

(شامی آرام و با منظره دریای مدیترانه)
سفر دریایی شام در آنتالیا به شما این امکان را می دهد که از غذاهای خوشمزه ترکی لذت ببرید و در عین حال مناظر چشمگیر ساحل فیروزه ای را تماشا کنید. بیشتر تورها قبل از غروب آفتاب حرکت می ‌کنند و به شما امکان می‌دهند از نمایش باشکوه آخر روز در کنار خوراکی لذت ببرید. این سفرهای دریایی پرهیاهو شامل نوشیدنی و آهنگ های زنده است. 

Antalya-dinner-cruises

4.حمام دمیرهان آنتالیا

(تجربه های معتبر حمام)
حمام دمیرهان مسلماً معتبرترین حمام ترکی آنتالیا است. این حمام قدیمی که در یک آپارتمان قدیمی جذاب واقع شده است، از سال 1995 به مردم محلی و بازدیدکنندگان خدمات ارائه می دهد. دکور ترکی عجیب و غریب و خدمات حرفه ای، یک حمام ترکی عالی را به مسافرین تقدیم می کند. حمام بخار، سونا، و ماساژهای تسکین دهنده عضلات از خدمات این حمام است که در هنگام ورود به این حمام هزینه آن که مناسب است از افراد گرفته می شود. تجربه حمام ترکی سنتی خود را با ماساژ روغن آرامش بخش تکمیل کنید. حمام دمیرهان برای شب زنده داران خدمات ارائه می دهد و تا دیروقت باز می ماند.

آدرس: Kışla, 34. Sk. No:4, 07040 Muratpaşa/Antalya, Türkiye

demirhan-bath

5.کالیچی Kaleiçi

(شلوغ ترین منطقه برای نوشیدنی در آنتالیا)
کالیچی شهر قدیمی و منطقه توریستی مرکزی شهر است که آن را به یک مکان مطمئن برای نوشیدنی های بعد از شام تبدیل کرده است. اگر تمایل دارید کوکتل‌هایی با منظره ساحل میل کنید، بهتر است به مارینا بروید. مارینا البته شلوغ است اما خوب است و پر هیاهو. کالیچی در ماههای شلوغ تابستان بسیار پرگردشگر می شود- البته در زمستان در کالیچی مسافر کم است و فعالیت زیادی پیدا نمی‌کنید. با این حال، بسیاری از مکان های آنتالیا در شب شلوغ است.

آدرس:Barbaros, Hadrian Kale Kapısı, 07100 Muratpaşa/Antalya, Türkiye

Kaleiçi


6.شهر قدیمی تپه ای آنتالیا

(یک بار پانوراما روی پشت بام با کارکنان خوش برخورد و کوکتل های خوشمزه)
شهر قدیمی تپه ای آنتالیا Tipsy Old Town یک مکان عالی برای شب زنده داران در آنتالیا است. این بار شلوغ کالیچی روی پشت بام، سالن نوشیدنی  روباز با چشم‌انداز وسیع از دریای مدیترانه و مکان های دیدنی شهر دارد. این مکان یک مکان زیبا برای لذت بردن از نوشیدنی است، به خصوص در غروب آفتاب. 

با وجود بازدیدهای میلیون دلاری، شهر قدیمی آنتالیا همچنان قیمت مناسبی دارد. اگر می توانید، میزی مشرف به برج Hidirlik، یکی از برترین مکان های تاریخی شهر، رزرو کنید. پرسنل فوق العاده خوش برخورد هستند و می توانند به سرعت برخی از خوشمزه ترین کوکتل ها را در Kaleiçi تهیه کنند.

آدرس:Kılınçarslan, Hıdırlık Sk. No:41, 07100 Muratpaşa/Antalya, Türkiye

tipsy old town



7.تئاتر آنتالیا

(نقطه عطف فرهنگی آنتالیا برای اجراهای زنده خیره کننده)
تئاتر آنتالیا تعداد زیادی نمایش صحنه ای جذاب از رقص کلاسیک تا نمایش های کودکانه را اجرا می کند. این تئاتر به عنوان یکی از مهمترین مکان های فرهنگی در آنتالیا، از زمان افتتاح در سال 1993، مورد علاقه مردمان محلی آنتالیا بوده است. پیشنهاد می کنیم برای تفریحات شبانه حتما از این تئاتر و نمایش های شبانه دیدن کنید. با این حال، تقریباً همه اجراها به زبان ترکی اجرا می شوند. و اگر اپرا و باله بیشتر مورد توجه شما هستند، به جای آن از خانه اپرای آنتالیا در مجاورت دیدن کنید.

آدرس: Muratpaşa, Evliya Çelebi Cd., 07010 Muratpaşa/Antalya, Türkiye

تئاتر-آنتالیا

9.سالن اجرای هالی استون آنتالیا

(سالن موسیقی زنده شلوغی که بیشتر شب‌ها میزبان گروه‌های موسیقی ترک است)
سالن اجرای هالی استون یکی از پر شورترین سالن های موسیقی زنده آنتالیا است. این سالن جذاب که نور نئون دارد، گروه‌های موسیقی مسافران تور آنتالیا را به خود جذب می‌کند، گروه های موسیقی اکثرا همگی تا ساعات اولیه صبح فعالیت دارند. 

آدرس:Selçuk, Selçuk Mah, Uzun Çarşı Sk. No:42, 07100 Muratpaşa, Türkiye

هالی-استون

جهت دریافت جدیدترین اخبار و مقالات گردشگری با آژانس گردشگری سارنگ پرواز همراه باشید.

6Lf3pkoiAAAAANsT1un4_U5n4aQln1A99sBOaDpM