بهترین مراکز خرید آنتالیا

گردشگری فریبا آردم 11 آذر ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 10 دقیقه

در آنتالیا انبوهی از مراکز خرید و بازارهای عجیب و غریب وجود دارد که برای هر نوع خریدی می توانید از بین آنها انتخاب کنید. با وجود اینکه خیلی از گردشگران صرفا برای تفریح در تعطیلات تابستانی به آنتالیا سفر می کنند اما در آنتالیا فرصت برای عاشقان خرید به وفور یافت می شود که در این مقاله به معرفی 10 مورد از بهترین مراکز خرید در آنتالیا می پردازیم . با ما در اژانس سارنگ پرواز همراه باشید.البته در آنتالیا تعداد مراکز خرید بزرگ که به سبک غربی طراحی شده باشید کم و انگشت شمار است که در اطراف آنتالیا قرار دارند. اما بازارهای رنگارنگ آنتالیا و لذت خرید در آن ها را دست کم نگیرید. در این بازارهای زیبا به دنبال هر چیزی باشید می توانید پیدا کنید اگر به دنبال خرید لوازم ضروری باشید یا به دنبال خرید سوغاتی معتبر در ترکیه باشید می توانید از این بازارهای رنگارنگ و جذاب بهره ببرید.

1.کالیچی آنتالیا Kaleiçi

(شهر قدیمی آنتالیا و منطقه تجاری شلوغ)
کالیچی، قلب شهر قدیمی و تاریخی آنتالیا است و تعدد گردشگران به آنتالیا باعث شده است که تعداد زیادی غرفه برای فروش اجناس ضروری و سوغاتی در سراسر منطقه کالیچی قرار داده شود. در این غرفه ها اجناس صنایع دستی زیادی وجود دارد که ارزش دیدن را دارند. بهترین غرفه ها در 3 مرکز خرید اصلی وجود دارد: Cumhuriyet، Güllük، و Atatürk.

پیشنهاد میکنیم در این خیابان ‌های سنگ ‌فرش شده جذاب پرسه بزنید و تجمع فروشندگان محلی را پیدا کنید که از غرفه های زیبای به سبک عثمانی کسب روزی می کنند. در این غرفه های همه مدل سوغاتی و عتیقه های جذاب و فرش های درخشان ترکی را می توانید بیابید. اگر قصد خرید تجهیزات غواصی یا ورزش‌ های آبی را دارید، به جای کالیچی، به مارینا کالیچی بروید. گاهی اوقات (مخصوصاً در فصل اوج تابستان)، اجناس صنایع دستی زیادی وجود دارد که ارزش دیدن را دارند. 

آدرس مرکز خرید کالیچی: Selçuk Mh., Varyant Sk., 07100 Muratpaşa/Antalya, Türkiye

مرکز خرید کالیچی

2.بازار ماناوگات آنتالیا

(بازار محلی بزرگ در ماناوگات)
بازار ماناوگات بزرگترین بازار در استان آنتالیا است. فضای داخلی بزرگ مجموعه‌ای از مغازه‌ ها و غرفه‌ های جذاب را در خود جای داده است که بیشتر آنها برای مردمان محلی آماده هستند. از لباس و ادویه تا محصولات تازه و ملزومات روزمره، این بازار بزرگ همه چیز را دارد. چانه زدن را در این بازار فراموش نکنید. برای رفتن به بازار محلی ماناوگات می تواند از دولموش که نوعی اتوبوس محلی است استفاده کنید. 

آدرس بازار محلی ماناوگات: A. Pazarcı, No:, 1004. Sk. No:7, 07600 Manavgat/Antalya, Türkiye
ساعت کاری: دوشنبه و پنجشنبه از ساعت 9 صبح تا 7 بعد از ظهر، سه شنبه، چهارشنبه، جمعه و شنبه از ساعت 10 صبح تا 7 بعد از ظهر

ماناوگات

3.بازار خیابانی لارا آنتالیا

(شنبه بازار اجناس و پوشاک در لارا)
بازار خیابان لارا یک فروش پر جنب و جوش در روز شنبه در منطقه لارا است. این بازار خیابانی در فاصله 15 دقیقه ای با ماشین از شرق کالیچی آنتالیا فاصله دارد. در این بازار اجناس تقلبی و با کیفیت مناسب و قیمت پایین به فروش می رسد. در بازار خیابانی لارا حتما سری به قسمت ادویه های معطر و فروش میوه و سبزیجات تازه بزنید

آدرس بازار خیابانی لارا: Şirinyalı, 1500. Sk. 10 A, 07160 Muratpaşa/Antalya, Türkiye
ساعت کاری: شنبه ها از ساعت 9.30 صبح تا 6.30 بعد از ظهر (یکشنبه تا جمعه تعطیل است)

بازار خیابانی-لارا

4.مرکز خرید د لند آف لجندز آنتالیا

مجموعه د لند آف لجندز، یک پارک موضوعی مناسب برای کودکان و منطقه خرید لوکس در فاصله 30 دقیقه ای رانندگی از شرق شهر آنتالیا است. در خیابان های این مرکز خرید می توانید بهترین فروشگاه ‌های سطح بالا را در استان خواهید یافت. در این مرکز خرید از جواهرات براق گرفته تا کفش های طراحی شده و اکسسوری های شیک، یافت می شود و مقصدی عالی است. برندهای معروف بین المللی – آدیداس، سامسونگ و برندهای معروف ترک وجود دارند. همانطور که انتظار دارید، مجموعه ای زیبا از فروشگاه های اسباب بازی را پیدا خواهید کرد که در اطراف این مرکز خرید قرار دارند. اگر گرسنه شدید می توانید از فودکورت، که غذاهای دلچسب بین المللی را سرو می کند، استفاده کنید.

آدرس مرکز خرید د لند آف لجندز آنتالیا: Merkez, Atatürk Cd. No:104, 07500, 07500 Serik/Antalya, Türkiye
ساعت کاری: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب

لند-آف-لجندز-آنتالیا


5.بازار محلی Güzeloba آنتالیا

(بازار سرپوشیده بزرگی که محصولات تازه و غذاهای محلی می فروشد)
این بازار محلی، یک بازار بزرگ با محصولات در گوزلوبا است که حدود 15 دقیقه با شهر آنتالیا فاصله دارد. بازار محلی پرجنب‌ و جوش مواد غذایی تازه، مردم محلی را هر هفته برای خرید به اینجا جذب می‌کند. در این بازار تعداد گردشگران بسیار کمتر از مردم محلی است و با خیال راحت می توانید با آنها و فرهنگشان آشنا شوید. این بازار میوه و تره بار که فقط جمعه برگزار می شود نیز بسیار ارزان است. در این بازار معمولا غذا را مستقیما از یک کشاورز محلی خریداری می کنید که هزینه ها را پایین نگه می دارد و کیفیت عالی را تضمین می کند. به اینجا بیایید تا اجناسی مانند آجیل، روغن، پنیر، ادویه، گوشت، چای، و غذاهای دریایی خریداری کنید.

آدرس بازار محلی: Güzeloba, 2239. Sk. No. 5, 07230 Muratpaşa/Antalya, Türkiye

Güzeloba

6.چهارشنبه بازار آنتالیا

(بازار محصولات اصیل ترکیه)
چهارشنبه بازار آنتالیا، یک بازار با محصولات معتبر است که چهارشنبه ها برگزار می شود. اگر می‌خواهید با مردم محلی آشنا شوید و خیلی از شهر آنتالیا دور نشوید می توانید به این بازار پر جنب و جوش 2 طبقه سر بزنید، زیرا تنها 10 دقیقه با ماشین از کالیچی فاصله دارد. یکی از مرغوب ترین محصولات این بازار میوه های تازه است. در این چهارشنبه بازار می توانید به خرید هندوانه، نارنگی و دراگون پشن بپردازید. 

آدرس چهارشنبه بازار: Yeşilbahçe, 1445. Sk. No:8, 07160 Muratpaşa/Antalya, Türkiye

چهارشنبه-بازار

7.مرکز خرید AVM آنتالیا

(مرکز خرید مدرن در مرکز شهر آنتالیا)
مرکز خرید ای وی ام، بهترین انتخاب برای طرفداران مد در آنتالیا است. پیشنهاد ما به مسافران تور آنتالیا این است که حتما در سفر خود به آنتالیا به این مرکز خرید زیبا سر بزنید. این مرکز خرید مجلل عظیم میزبان بسیاری از فروشگاه های معروف بین‌المللی، از جمله Levis، DeFacto، H&M، و Waikiki است. حدود 155 برند، چه ترک و چه خارجی، در این مرکز خرید به فعالیت می پردازند- تنوع در اینجا یک نقطه قوت است. به عنوان تنها مرکز خرید مدرن در مرکز آنتالیا، مکان مناسبی برای خرید در شهر است. در این مرکز خرید به جز فروشگاه ها، یک سینمای پیشرفته، یک پاسیو سرسبز در طبقه بالا، یک اتاق بازی مجهز برای کودکان، و یک فودکورت وجود دارد.

آدرس مرکز خرید ای وی ام:Tahılpazarı, Kazım Özalp Cd. No. 84, 07040 Muratpaşa/Antalya, Türkiye

مرکز-خرید-AVM

8.مرکز خرید Terra city آنتالیا

(مرکز خرید ۲ طبقه وسیع با فودکورت فوق‌العاده)
مرکز خرید TerraCity یک مجتمع تجاری چند طبقه در نزدیکی شهر آنتالیا و ساحل لارا است. این مرکز خرید محبوب بیش از 180 فروشگاه دارد که اکثر آنها در پوشاک و کفش غربی تخصص دارند. در این مرکز خرید بسیاری از طراحان ترک و اروپایی در اینجا به تجارت می پردازند. رفودکورت جذاب و با ظرفیت 1000 نفر که به سرو انواع غذاهای بین‌المللی می پردازد، البته تعداد انگشت شماری پیتزای ترکی را در خود جای داده است. 

آدرس مرکز خرید تراسیتی: Fener, Tekelioğlu Cd. No:55, 07160 Muratpaşa/Antalya, Turkiye

مرکز-خرید-ترا-سیتی


9.مرکز خرید آنتالیا

(یکی از بزرگترین مراکز خرید در منطقه مدیترانه)
مرکز خرید آنتالیا یکی از بزرگترین مراکز خرید در دریای مدیترانه است. این بنای تاریخی دارای یک زمین بازی کودکانه به مساحت 1600 متر مربع و یک مجتمع با چند سینمای 11 صفحه‌ای است که می‌تواند تا 2200 علاقه‌مند به فیلم، را در خود جای دهد. در این مرکز خرید چیزی حدود 144 فروشگاه وجود دارد، در سقف این مرکز خرید، یک دهلیز سقف شیشه‌ای قوسی، نور خورشید را به اندازه کافی وارد می‌کند. طیف قابل توجهی از برندهای محلی و جهانی، از جمله بزرگترین فروشگاه های DeFacto و H&M در منطقه را خواهید دید. مرکز خرید آنتالیا در حدود 4 کیلومتری غرب فرودگاه آنتالیا و 9 کیلومتری شمال شرقی مرکز شهر آنتالیا قرار دارد.

آدرس مرکز خرید آنتالیا: Altınova Sinan, Mahallesi, Serik Cd. No:309 D:91, 07170 Kepez/Antalya, Türkiye

مرکز-خرید-آنتالیا

10.بازار قدیم آنتالیا

(بازار شلوغ توریستی در شهر قدیمی آنتالیا)
بازار قدیمی یک مکان عالی برای خرید پوشاک، صنایع دستی و غذاهای معطر ترکی در آنتالیا است.این بازار هر روز گردشگران بسیاری را به سوی خود جذب می کند. در این بازار، اجناس دست ساز جذاب، به فروش می رسد که می توان به عنوان سوغاتی آنها را خریداری کرد. در این بازار هر نوع هدیه ای که بخواهید وجود دارد. از لوله‌های حباب‌دار و نزار بونچوگو (طلسم‌های چشم ترکی) با لعاب آبی گرفته تا عمامه‌های عثمانی و جوراب‌های پشمی. در سفر خود به آنتالیا حتما از این بازار دیدن کنید.

آدرس بازار قدیمی آنتالیا: Balbey, 07040 Muratpaşa/Antalya, Türkiye

بازار-قدیمی-آنتالیا

جهت دریافت جدیدترین اخبار و مقالات گردشگری با آژانس گردشگری سارنگ پرواز همراه باشید.

6Lf3pkoiAAAAANsT1un4_U5n4aQln1A99sBOaDpM