ورود 60 فروند هواپیما و بالگرد جدید به کشور

اخبار فریبا آردم 11 شهریور ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه

رئیس سازمان هواپیمایی کشور خبر از افزایش تعداد هواپیماهای فعال به 250 فروند تا پایان سال 1402 میدهد. وی مدعی است در طی 20 ماه گذشته، 60 فروند هواپیما به کشور وارد شده که از میان آنها 30 فروند تا کنون عملیاتی شده است.


هواپیمایی ایران ایر

رئیس سازمان هواپیمایی کشور صنعت حمل و نقل هوایی را پیشران توسعه کشور میداند. وی می گوید صنعت حمل و نقل هوایی در ایران بیش از 43 سال است که در جنگ تمام عیار قرار دارد و از تحریم گذشته است. 

رئیس سازمان هواپیمایی کشور، صنعت حمل و نقل هوایی را ایمن ترین بخش حمل و نقل عنوان کرد و اضافه کرد علی رغم قرار داشتن در شرایط سخت تحریم، یاد گرفتیم که چگونه این صنعت را حفظ کنیم و بتوانیم در حوزه ایمنی و امنیت رتبه قابل قبولی را در سطح دنیا کسب نماییم.

به گفته رییس سازمان هواپیمایی کشور روزانه 1200 پرواز در ایران انجام می شود. وی افزود: همچنین 29 کشور دارای پرواز مستقیم از ایران هستند و 27 ایرلاین خارجی از اروپا، آسیای میانه و چین در ایران فعالیت می‌کنند.

محمدی بخش، گفت: با توجه به دیپلماسی فعال، ایران به 108 نقطه بین‌المللی پرواز انجام می‌دهد. وی افزود: با 32 کشور ظرف 20 ماه گذشته تفاهم نامه بین‌المللی به امضا رسیده است که تمامی این پروازها به صورت ایمن انجام می‌شود. 

محمدی بخش در خصوص نظارت های صورت گرفته بر نحوه عرضه بلیت گفت: سازمان تعزیرات، دادستانی، سازمان هواپیمایی کشوری و سازمان بازرسی کل کشور در قالب یک گروه از تمام شرکت ها و سایت های فروش بلیت روزانه نحوه عرضه و نمایش فروش بلیت را بررسی و بازرسی می کنند.

هواپیمایی کیش ایر

جهت دریافت مهمترین خبرهای گردشگری و بهترین جاذبه های گردشگری ایران و جهان با آژانس گردشگری سارنگ پرواز همراه باشید.

6Lf3pkoiAAAAANsT1un4_U5n4aQln1A99sBOaDpM