جذابترین کشورهای توریستی جهان از نگاه گردشگران

گردشگری فریبا آردم 01 مرداد ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 10 دقیقه

جذابترین کشورهای توریستی جهان از نگاه گردشگران
در این مقاله قصد داریم لیست معروفترین کشورهای توریست پذیر و جذاب را به ترتیب از آخر معرفی کنیم. با سارنگ پرواز همراه باشید. 

20- هلند سرزمین شگفت انگیز آسیاب های بادی
هلند یک کشور کوچک در غرب اروپا است که با هلند شمالی و هلند جنوبی شناخته می‌شود. این کشور با جمعیتی حدود ۱۷ میلیون نفر، دارای یکی از بالاترین شاخص‌های رفاه در جهان و یکی از پرجمعیت‌ترین مناطق اروپا است. زبان رسمی هلندی است و اکثریت مردم این کشور دین مسیحی را دنبال می‌کنند. هلند دارای فرهنگ و تاریخ غنی است و مهم‌ترین شهرهای آن شامل آمستردام (پایتخت کشور)، روتردام، لیدن، اوترخت می‌شوند. برخی از جاذبه‌های دیدنی این کشور عبارتند از قلعه ستاره ای شکل بورتانگ، کانال ها و موزه های آمستردام، موزه ون‌گوگ، باغ‌های گل هلند (دلیل اصلی محبوبیت هلند بخاطر گل های فوق العاده ای است که دارد)، پل‌های زیبای هلند، موزه آن فرانک، باغ کوکنهاف، آسیاب های بادی کیندردایک، هاگ (شهری سلطنتی در کنار دریا)، باغ گیاه شناسی لیدن. در سفر خود به هلند حتما از این جاذبه های شگفت انگیز دیدن کنید.


کشور هلند

19- لهستان کشوری پر از راز و رمز
لهستان کشوری در اروپای مرکزی است که با جمهوری چک، آلمان، اسلواکی، لهوزنی، روسیه، لیتوانی و دریای بالتیک هم‌مرز است. ورشو پایتخت و بزرگ‌ترین شهر این کشور است. زبان رسمی لهستانی است و اکثریت مردم این کشور دین کاتولیک را دنبال می‌کنند. همچنین، لهستان یکی از کشورهای پیشرو در زمینه توسعه فناوری و اقتصادی است و دارای صنایع مختلفی از جمله صنایع خودروسازی، الکترونیک، نفت و گاز و غیره می‌باشد. لهستان همچنین دارای مناظر زیبای طبیعی مانند کوه‌ها، دریاچه‌ها و جنگل‌هایی است که سالانه گردشگران بسیاری را به سوی خود جذب می نماید. لهستان دارای فرهنگ و تاریخ بسیار غنی است و برخی از جاذبه‌های دیدنی این کشور عبارتند از: معدن نمک ( بازدید از شهری متفاوت در دل زمین که از مجسمه های نمکی و راه روهای پیچ در پیچ نمکی ساخته شده است)، میدان اصلی ورشو( از بزرگترین میدان های اروپایی است)، قلعه مالبورک (بزرگترین ساختمان با معماری گوتیک در جهان)، قلعه سلطنتی واول در کراکوف (یک دژ قرون وسطایی است که سبک های مختلف معماری مانند رونسانس و باروک را به خود دیده است)، کلیسای جامع واول (از جذاب ترین جاذبه های گردشگری لهستان)، جنگل کج در گریفینو، پارک لازینکی، دریاچه مورسکای اکو، جنگل بیالوویزا، دریاچه ماسوریان و ... در سفر خود به لهستان حتما از جاذبه های توریستی لهستان دیدن نمایید.


کشور لهستان

18- کانادا کشوری عاشقانه و زیبا
کانادا کشوری در شمال آمریکای شمالی است که با ایالات متحده آمریکا از سمت جنوب، اقیانوس آرام از سمت غرب، اقیانوس آرکتیک از سمت شمال و اقیانوس اطلس از سمت شرق هم ‌مرز است. این کشور با مساحتی بیش از ۹٫۹ میلیون کیلومتر مربع، دومین کشور بزرگ جهان پس از روسیه است. اکثریت مردم کانادا به زبان انگلیسی و فرانسوی صحبت می‌کنند و دین مسیحی را دنبال می‌کنند. برخی از جاذبه‌های دیدنی این کشور عبارتند از: آبشار نیاگارا، پارک ملی گراس مورن، پارک ملی بنف و کوه های رالی، خلیج فاندی، خرس های قطبی چرچیل، موزه حقوق بشر، برج سی ان، شهر قدیمی کبک، شهر قدیمی مونترال، بندر ویکتوریا و ... در سفر خود به کانال حتما از جاذبه های گردشگری کانادا دیدن کنید.



کشور کانادا

17-پرتغال 

پرتغال کشوری در جنوب غربی اروپا است که با اسپانیا در مرز جنوبی خود هم‌مرز است و به دریای اطلس متصل می‌باشد. لیسبون پایتخت و بزرگ‌ترین شهر این کشور است. زبان رسمی پرتغالی است و اکثریت مردم این کشور دین کاتولیک را دنبال می‌کنند. پرتغال دارای فرهنگ و تاریخ بسیار غنی است و برخی از جاذبه‌های دیدنی این کشور عبارتند از: لیسبون (پایتخت پرتغال و با هنر خیابانی خود معروف است)، برج بلم، پورتو، لیوراریا للو (از جذابترین کتاب فروشی های جهان)، کلیسای سائو فرانسیسکو، لاگوس، پونتا دا پیداد (بازدید از آب های کریستالی)، غار بناگیل، سینترا، کاخ ملی پنا، کویینتا دا رگالیرا (ملکی اسرار آمیز با سبک گوتیک)، مادیرا (جزیره ای زیبا و سرسبز)، پیکو دو آریرو (قله ای جذاب بر فراز کوه مادیرا)، باغ گرمسیری کاخ مونت، کویمبرا (شهر دانشگاهی پرتغال با بناهای خیره کننده و باغ های لوکس)، ماتا دو بوکاکو (جنگلی با چشمه های زیبا)، کتابخانه جوانینیا، اورا(مکانی تاریخی و فرهنگی)، کلیسای کوچک استخوان (بازدید از این مکان توصیه نمیشود)، معبد رومی دیانا، آویرو (شهری جذاب و دیدنی در پرتغال)، قایق مولیسیرو و ... در سفر خود به پرتغال حتما از جاذبه های گردشگری پرتغال دیدن نمایید.



کشور پرتغال

16-روسیه 
روسیه کشوری در آسیای شرقی و اروپای شرقی است که با ۱۴ کشور هم‌مرز است. با مساحتی بیش از ۱۷٫۱ میلیون کیلومتر مربع، روسیه بزرگترین کشور جهان است. مسکو پایتخت و بزرگ‌ترین شهر این کشور است. زبان رسمی روسی است و اکثریت مردم این کشور دین ارتدکس را دنبال می‌کنند. روسیه دارای فرهنگ و تاریخ بسیار گنجانده‌ای است و برخی از جاذبه‌های دیدنی این کشور عبارتند از: کلیسای جامع سنت باسیل، کلیسای کاتولیک مریم مقدس، کلیسای جامع کازان، کلیسای جامع بشارت، موزه هنر پوشکین، موزه صندوق الماس، موزه تاریخی و معماری کولومنسکویه، موزه تسلیحات کرملین، موزه گولاگ، کلیسای ناجی در خون، صومعه نوودویچی، صومعه دانیلوف، صومعه نووسپاسکی، صومعه ناوادویچی، مسجد جامع مسکو، دانشگاه ایالتی مسکو، پارک و موزه تساریتسینو، خیابان اولیتسا و ... در سفر خود به روسیه از جاذبه های گردشگری روسیه دیدن کنید...



کشور روسیه

15- مالزی کشوری برای تمام سلیقه ها
مالزی یک کشور در جنوب شرق آسیا است که با تایلند، سنگاپور، اندونزی و برونئی هم‌مرز است. کوالالامپور پایتخت و بزرگ‌ترین شهر این کشور است. زبان رسمی مالایی است، اما زبان انگلیسی نیز به عنوان زبان دوم در این کشور رایج است. بیشتر مردم مالزی از نژاد مالایی هستند و اکثریت آن‌ها دین اسلام را دنبال می‌کنند. مالزی دارای فرهنگ و تاریخ بسیار غنی است و برخی از جاذبه‌های دیدنی این کشور عبارتند از: پارک ملی گونوگ گادینگ، جزیره مانوکان، غارهای باتو، معبد کک لوک سی، جزیره ردانگ، پارک ملی باکو، رودخانه کینا باتانگان، سیپادان، ارتفاعات کامرون، شهر جرج تاون، گنتینگ هایلندز، تامان نگارا، لنکاوی، غارهای مولو، بوکیت بینتانگ، برج های دوقلو پتروناس، کی ال سی سی، چاینا تاون، نشنال پلس، منارا کی ال تاورز و ... در سفر خود به مالزی حتما از جاذبه های گردشگری مالزی دیدن نمایید.


کشور مالزی

14. هنگ کنگ 

هنگ کنگ یکی از مناطق اداری و ویژهٔ جمهوری خلق چین است که در شمال خلیج چین واقع شده و مرزهایی با چین مرکزی و دریای جنوبی دارد. هنگ کنگ به عنوان یکی از شهرهای پرجمعیت و پرتردد جهان شناخته شده است. هنگ کنگ یکی از مهمترین مراکز مالی و تجاری جهان با بازارهای بزرگ و پویا، بورس اوراق بهادار و بانک‌های بین‌المللی است. هنگ کنگ همچنین یکی از مهمترین مراکز حمل و نقل جهان است و پرترددترین فرودگاه جهان را داراست. هنگ کنگ دارای فرهنگی بسیار گنجانده‌ای است و برخی از جاذبه‌های دیدنی آن عبارتند از: اوشن پارک، معبد ونگ تای سین، معبد من مو، تفرجگاه  شرقی تسیم شا تسوئی، اسکای 100، سای کونگ، معبد ده هزار بودا، پارک هنگ کنگ، پشت اژدها، موزه تاریخ هنگ کنگ، میدان مسابقه هپی ولی، دیزنی لند هنگ کنگ، تراموا پیک، صومعه چی لین و باغ نان لیان، مجسمه بودا تیان تان، استار فری (از جذابترین کشتی های سواری در جهان)، قلعه ویکتوریا و ... در سفر خود به هنگ کنگ از جاذبه های گردشگری هنگ کنگ دیدن فرمایید.


کشور هنگ کنگ

13. یونان

یونان (به یونانی: Ελλάδα) کشوری در جنوب شرقی اروپا و جنوب غربی قارهٔ آسیا است. پایتخت آن آتن است که با ۳٫۵ میلیون نفر جمعیت، بزرگترین شهر و پرجمعیت‌ترین منطقهٔ کشور است. یونان دارای تاریخ بسیار قدیمی و فرهنگی بسیار غنی است. در دوران باستان، یونانیان با تأسیس دموکراسی و تولید اثرات هنری بی‌نظیری همچون مجسمه‌های زیبا، نقش‌های زیبا، نوشتار و شعر، تأثیر بسیاری بر فرهنگ جهان گذاشتند. یونان دارای جاذبه‌های گردشگری فراوانی است که هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. برخی از جاذبه‌های دیدنی یونان عبارتند از: آکروپولیس یونان، موزه آکروپولیس یونان، جزیره سانتورینی یونان، میکونوس یونان، شهر باستانی دلفی یونان، صومعه های میتورا، شهرک رودز، جزیره رودس یونان، جزیره کورفو یونان، پارک ملی ساماریا جورج یونان، زاکیانتوس، دره ساماریا، نافلیو (زیباترین شهر یونان) و ... در سفر خود به یونان از جاذبه های گردشگری یونان دیدن نمایید.

کشور یونان


12. اتریش
اتریش (به آلمانی: Österreich) کشوری در قلب اروپا است و با مرزهایی با آلمان، سوئیس، لیختن اشتاین، ایتالیا، اسلواکی، مجارستان و جمهوری چک همسایه است. پایتخت اتریش و در عین حال بزرگترین شهر آن، وین است که با ۱٫۹ میلیون نفر جمعیت، یکی از زیباترین شهرهای اروپا به شمار می‌رود. اتریش دارای طبیعتی زیبا و پویا، شهرهای با تاریخ و فرهنگ بسیار غنی و فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی متنوع است. برخی از جاذبه‌های دیدنی اتریش عبارتند از: شهر گراتز(نوعی شهر دانشجویی)، روستای آنتون آم آلبرگ(میزبان اسکی بازان حرفه ای)، وین (مهد موسیقی جهان)، دریاچه ورث، دره واخائو، منطقه جذاب زل آم سی، شهر اینسبورگ، منطقه تفریحی سالز کامرگوت، سالزبرگ (چهارمین شهر اتریش)و ... در سفر خود به اتریش از جاذبه های گردشگری اتریش دیدن نمایید.

کشور اتریش

11. ژاپن
ژاپن کشوری در شرق آسیا است که از شمال شرق و شرق با دریای اختسک و اقیانوس آرام، از جنوب با دریای چین، از غرب با دریای ژاپن و از شمال با دریای خزر همسایه است. پایتخت ژاپن، توکیو است که با ۳۷ میلیون نفر جمعیت، بزرگترین شهر کشور و یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای جهان است. ژاپن دارای فرهنگ و تمدن بسیار قدیمی و متنوعی است که با تکیه بر احترام به اعتقادها و سنت‌ها، همیشه به روز رسانی شده 
و با تکیه بر فناوری‌های پیشرفته، به یکی از کشورهای پیشرو در علم و فناوری تبدیل شده است. بعضی از جاذبه‌های دیدنی ژاپن عبارتند از: موزه ملی هنر غربی، قلعه شوروی، معبد هوریوجی، منطقه آکیهابارا، دیزنی لند توکیو، برج توکیو، پارک گل های آشیکاگا، جنگل بامبو آراشیاما، جزیره هاشیما، منطقه روپونگی، مسجد یادبود هاچیکو، چهار راه شیبویا، جزیره اکونوشیما (جزیره خرگوش ها)، موزه ملی توکیو، منطقه خرید گینزا، برج توکیو اسکای تری، باغ ملی شینجوکو گیوئن، مسجد یوشیکو دایبوتسو، استادیوم ملی جدید توکیو، پارک نارا و ... در سفر خود به ژاپن از جاذبه های گردشگری ژاپن دیدن نمایید.

کشور ژاپن

10. بریتانیا
بریتانیا (به انگلیسی: Britain) که به طور رسمی با نام "پادشاهی متحد بریتانیا و ایرلند شمالی" (United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland) شناخته می‌شود، کشوری در غرب اروپا است که شامل انگلستان، ولز، اسکاتلند و ایرلند شمالی می‌شود. پایتخت بریتانیا، لندن است که با ۸٫۹ میلیون نفر جمعیت، بزرگترین شهر کشور و یکی از مهمترین مراکز فرهنگی، اقتصادی و تجاری جهان است. بریتانیا دارای تاریخ و فرهنگ بلند و بزرگی است که با معماری زیبا، موزه‌های فراوان، هنرهای تصویری، موسیقی و ادبیات، جذابیت زیادی برای گردشگران دارد. بعضی از جاذبه‌های دیدنی بریتانیا عبارتند از: ساعت بیگ بن، برج بلکپول، اسکله کاخ برایتون، فرشته شمال، استون هنج، باغ عدن یا پروژه عدن، کاخ همپتورن کورت، موزه رودخانه های پیت، گرمابه های رومی، آلبرت داک (ساحل مشهور لیورپول)، پارک مجسمه سازی یورکشر، بازار بورو، سرزمین رویایی، کلیسای جامع سنت پل، غارها و تنگه چدار، گالری هنری ویتورث، چتس ورث (از زیباترین خانه های روستایی)، تپه گلستونبری، جاده ابی، یورک مینستر، چهارمین پلینت، آسیاب لاورستاک، هوافضا بریستول، موزه بلک کانتری لیوینگ، موزه تاریخ طبیعی، نیدلز، قلعه ویندزور، چشم لندن، گالری هنری فرنس و ... در سفر خود به انگلستان حتما از جاذبه های گردشگری انگلستان دیدن نمایید.

کشور بریتانیا

9-تایلند
تایلند کشوری در جنوب شرقی آسیا است که از شمال با لائوس و میانمار، از شرق با کامبوج، از جنوب شرق با خلیج تایلند و از جنوب با مالزی محدود می‌شود. پایتخت تایلند بانکوک است که با بیش از ۸ میلیون نفر جمعیت، بزرگترین شهر کشور و یکی از مراکز فرهنگی، اقتصادی و تجاری جنوب شرق آسیا است. تایلند دارای فرهنگ و تمدن بسیار قدیمی و غنی است که با تکیه بر مذهب بودایی، به روز رسانی شده و با توجه به مناطق گردشگری طبیعی، جذابیت زیادی برای گردشگران دارد. بعضی از جاذبه‌های دیدنی تایلند عبارتند از: خلیج کارت پستالی در شمال پوکت، جزایر سیمیلان، آبشار اروان، پارک ملی خائویای، آبشار تی لر سو، پارک ملی خائویای، سوکوتای، چیانگ مای، کوفانگان، کوسامویی، چیانگ رای، کو لانتا، کرابی، کو یائو نوی، پای، فانوم رانگ، آیوتایا، کو چانگ، پارک ملی خائو سوک، کانچانابوری، تام لوت (طولانی ترین غار تایلند)، ریلی (شبه جزیره کوچک در جنوب تایلند)، کوتائو، بانکوک، چانگ مای های، کو فی فی، پارک ملی دوی اینتانون، پارک ملی دریایی آنگ تانگ و ... در سفر خود به تایلند از جاذبه های گردشگری تایلند دیدن نمایید. 


کشور تایلند

8- آلمان
آلمان (به آلمانی: Deutschland) کشوری در اروپای مرکزی است که از شمال با دریای شمال، از شمال شرق با دانمارک، از شرق با لهستان و جمهوری چک، از جنوب شرق با اتریش، از جنوب با سوئیس و از غرب با فرانسه، لوکزامبورگ، بلژیک و هلند همسایه است. پایتخت آلمان برلین است و با جمعیتی بیش از ۳٫۶ میلیون نفر، بزرگترین شهر کشور و یکی از مراکز فرهنگی، اقتصادی و تجاری اروپا است. آلمان دارای تاریخ و فرهنگ قدیمی و کهن است که با معماری زیبا، موزه‌های فراوان، جاذبه‌های طبیعی دیدنی و به همراه فرهنگ غنی موسیقی، ادبیات و هنر، جذابیت زیادی برای گردشگران دارد. بعضی از جاذبه‌های دیدنی آلمان عبارتند از: برلین، مونیخ، ناحیه آلپ باواریایی، سالز بورگ و برکتزگادن، روتنبرگ و جاده رومانتیک، رود مرموز موسل، نورنبرگ و مراکز تاریخی، بادن و جنگل سیاه، وورز بورگ خانه ی رزینز، ترایر (قدیمی ترین شهر آلمان)، لوترلند، هامبورگ، لایپزیگ، روگن (بزرگترین جزیره ی آلمان)، راین رمانتیک، کلن، درسدن (جعبه جواهر آلمان)، لوبک، هایدلبرگ، نئوشوانشتاین، ویز بادن آلمان، رگنسبورگ آلمان، کلوگن آلمان، برمن ، دوسلدورف، اشتوتگارت، هانوفر، اسن آلمان، رودخانه کنستانس آلمان و ... در سفر خود به آلمان از جاذبه های گردشگری آلمان دیدین نمایید.

کشور آلمان

7-مکزیک
مکزیک (به انگلیسی: Mexico) کشوری در آمریکای مرکزی است که از شمال با ایالات متحده آمریکا، از شمال غرب با ایالات متحده آمریکا و ایالت سونورا، از شرق با خلیج مکزیک، از جنوب شرق با بلیز، گواتمالا و هندوراس، و از جنوب غرب با المان و اقیانوس آرام همسایه است. پایتخت مکزیکوسیتی است که با جمعیتی بیش از ۲۱ میلیون نفر، بزرگترین شهر کشور و یکی از بزرگترین شهرهای جهان است. مکزیک دارای تاریخ، فرهنگ و زبان بسیار غنی است و با داشتن جاذبه‌های طبیعی، بازارهای محلی، موزه‌های تاریخی و فرهنگی و غذاهای خوشمزه، یکی از محبوب‌ترین مقاصد توریستی جهان است. بعضی از جاذبه‌های دیدنی مکزیک عبارتند از: طاق های کابو سن لوکاس، ساحل مخفی ماریتا(ساحل عشق)، جزیره عروسک ها، موزه فریدا کالو، پلایا دل کارمن، هرم بزرگ چولولا، چیچن ایتزا، موزه ملی مردم شناسی مکزیک، سنوت دوس اوجوس، کابو سن لوکاس، لوس کابوس و ... در سفر خود به مکزیک حتما از جاذبه های گردشگری مکزیک دیدن نمایید.


کشور مکزیک

6- ترکیه
ترکیه یکی از مقاصد محبوب گردشگری در جهان است. این کشور با داشتن جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی، طبیعی و شهری، گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. پایتخت ترکیه، آنکارا است اما شهرهایی مانند استانبول، آنتالیا، کوش‌آداسی و کاپادوکیا از جمله محبوب‌ترین شهرهای گردشگری ترکیه هستند. بعضی از جاذبه‌های دیدنی ترکیه عبارتند از: میدان تکسیم، خیابان استقلال، مسجد ایاصوفیه، مسجد سلطان احمد، جزیره بیوک آدا، کاخ توپکاپی، کاخ دولما باغچه، بازار بزرگ استانبول، برج گالاتا، کلیسار چورا، تنگه بسفر، آکواریوم فلوریا استانبول، موزه پرا استانبول، مسجد رستم پاشا استانبول، آب انبار باسیلیکا، بازار ادویه استانبول، مسجد سلیمانیه، موزه باستان شناسی استانبول، دلفیناریوم استانبول، موزه تمدن آناتولی، موزه رحمی کوچ، مسجد حاج بیرم، موزه زندان اولوکانلار، موزه آنتالیا، ترمسوس، منطقه کالیچی، ساحل کاپوتاس، مسجد عزیزیه قونیه، آرامگاه و موزه مولانا، باغ پروانه گرمسیری قونیه، مسجد و مقبره شمس تبریزی، مارماریس مارینا، منطقه و نهر دالیان، جزیره سدیر، فواره های رقصان، قلعه سنت پیتر بدروم، موزه دریایی بدروم، موزه باستان شناسی زیر آب بدروم، آمفی تئاتر بدروم، پارک آبی آدالند کوش آداسی، ساحل شن های نقره ای کوش آداسی، ساحل کلئوپاترا آلانیا، رودخانه دیم چای آلانیا، قلعه آلانیا، برج سرخ آلانیا و ... در سفر خود به ترکیه از جاذبه های گردشگری ترکیه دیدن نمایید.

کشور ترکیه

5- ایتالیا
ایتالیا یکی از کشورهای مهم و جذاب در اروپا است که با دارا بودن فرهنگ، تاریخ، هنر، معماری و طبیعت زیبا، همواره جاذبه‌ای برای گردشگران بوده است. پایتخت ایتالیا شهر رم است که با داشتن جاذبه‌های تاریخی فراوان، همواره جذابیت زیادی برای گردشگران دارد. همچنین شهرهایی مانند ونیز، فلورانس، پیزا، ورنا، میلان و ناپل از دیگر مقاصد محبوب گردشگری در ایتالیا هستند. بعضی از جاذبه‌های دیدنی ایتالیا عبارتند از: برج پیزا، پمپئی (شهر گمشده پمپئی)، سینکو تره، کاخ کاسرتا، دولومیت (رشته کوهی در شمال شرق ایتالیا)، پارک مدیچی پراتولینو، دریاچه پراگز، قصر وناریا، قلعه دل مونته، کلیسای جامع پالرمو، کلیسای کوچک اسکرووینی، قلعه زیسا، کلیسای مارتورانا، مرکز تاریخی ورونا، آب گذر وانویتلی، محوطه باستان شناسی آکویلیا، پل دریا سالار، سن لوچیو، کلیسای سنت آپولینار نوو، فواره تروی، پانتئون، کانال بزرگ ونیز، کلیسای سانتا ماریا دل فیوره، جزیره کاپری، پل ریالتو، کلیسای جامع میلان، کلیسای سن مارکو، ساحل آمالفی، دریاچه کومو، چینکو تره، فروم رومی، کلیسای سن ویتال، پونته وکیو، پوزیتانو، ماترا و ... در سفر خود به ایتالیا از جاذبه های گردشگری ایتالیا دیدن نمایید.


کشور ایتالیا

4-چین
چین یکی از کشورهای پرجمعیت و بزرگ جهان است که با داشتن فرهنگ، تاریخ، هنر، معماری و طبیعت زیبا، همواره جاذبه‌ای برای گردشگران بوده است. پایتخت چین شهر بیجین است که با داشتن جاذبه‌های تاریخی فراوان، همواره جذابیت زیادی برای گردشگران دارد. همچنین شهرهایی مانند شانگهای، هنگ‌کنگ، گوانگجو، چنگدو و شیان از دیگر مقاصد محبوب گردشگری در چین هستند. بعضی از جاذبه‌های دیدنی چین عبارتند از: بودای بزرگ لشان، شهر ممنوعه، پارک ملی زمین شناسی ژانگی دانکیسا، شهر باستانی پینگایو، غار موگای، کاخ پوتالا، پارک ملی جنگلی ژانگجیاجی، کاخ تابستانی پکن، باغ فرماندار فروتن، دیوار بزرگ موتیانیو، مقبره امپراتور پکن، معبد جوکانگ، دیوار بزرگ بادالینگ، باغ جنگلی شیر، دریاچه غربی چین، دیوار بزرگ گوبیکو، باغ مستر آف نت و ... در سفر خود به چین حتما از جاذبه های گردشگری چین دیدن نمایید.

کشور چین

3- ایالات متحده آمریکا
ایالات متحده آمریکا یکی از مقاصد جذاب گردشگری در جهان است که هر ساله میزبان میلیون‌ها گردشگر از سراسر جهان می‌باشد. این کشور با داشتن مکان‌های تاریخی، فرهنگی، طبیعی و تفریحی متنوع، برای همه سلیقه‌ها و سطوح سفرکنندگان جذابیت دارد. بعضی از جاذبه‌های دیدنی آمریکا عبارتند از: کاخ سفید، پل بلوریج پونزی، پارک گراند کانیون، استخر همیلتون، دریاچه تاهو، چارلستون، موج های آریزونا و یوتا، پارک ملی هالاکالا، غارهای یخی مندنهال، پارک گلن واتکینز، دیوار ثور، آبشار نیاگارا، مجسمه آزادی، بازار خیابان ملی، رد پای آزادی، موزه هوافضای آمریکا، ساختمان امپایر استیت، پارک ملی یلو استون، پارک والت دیزنی و ... در سفر خود به ایالات متحده آمریکا از جاذبه های گردشگری آمریکا دیدن نمایید.


کشور آمریکا

2- اسپانیا
اسپانیا یکی از مقاصد محبوب گردشگری در جهان است که با داشتن تاریخ بلند و فرهنگ غنی، طبیعت زیبا و میراث هنری فراوان، جذابیت زیادی برای گردشگران دارد. با داشتن شهرهای تاریخی، سواحل زیبا، کوهستان‌های سرسبز و مناطق خشک و بیابانی، اسپانیا برای همه سلیقه‌ها و سطوح سفرکنندگان جذابیت دارد. بعضی از جاذبه‌های دیدنی اسپانیا عبارتند از: پارک گوئل، ایبیزا(جزیره ای پوشیده از درخت های کاج)، پاپ کراول (محلی برای تفریحات شبانه)، گرانادا10(کلوب گردی و تفریحات شبانه)، کاستا براوا، جزایر قناری، ساحل کاستا دل سول، کلیسای جامع سانتیاگو ده کامپوستلا، مسجد بزرگ کوردوبا، موزه گوگنهایم، پلازا مایور، شهرهای سفید اندلس، لا رامبلا، السید، لاساگاردا فامیلیا، قصر الحمرا، تاکستان لاریوخا، پارک ال رتیرو، ساحل لاکنچا و... در سفر خود با اسپانیا حتما از جاذبه های گردشگری اسپانیا دیدن نمایید.


کشور اسپانیا

1- فرانسه
فرانسه یکی از مقاصد محبوب گردشگری در جهان است که با داشتن فرهنگ بلند، تاریخ غنی، میراث هنری فراوان، طبیعت زیبا و غذاهای معروف، جذابیت زیادی برای گردشگران دارد. با داشتن شهرهای تاریخی مانند پاریس، لیون، مارسی، نیس، بوردو و نانت، فرانسه به عنوان یکی از مقاصد مهم گردشگری در جهان شناخته می‌شود. پاریس، پایتخت فرانسه، با برج ایفل، موزه لوور، کلیسای نوتردام، میدان کنکورد، ساحل شهری و جزیره سنت لوئی، جذابیت زیادی برای گردشگران دارد. بعضی از جاذبه‌های دیدنی فرانسه عبارتند از: قصر پاپال، کاخ ورسای، پل سن بنزت، کاخ فوفنتن، صومعه مون سن میشل، پل پونت دوگارد، تپه فورویر لیون، خیابان مونته دولا گراند کوت، منطقه ویوکس لیون، دژ بلای، موزه لوور فرانسه، موزه تمدن های اروپایی و مدیترانه ای، برج ایفل پاریس، کاخ اپرای گارنیه، کلیسای نوتردام دولاگارد، باغ های مارکیساک، دره وردن، ساحل امرالد، کاخ لانگ چمپ و ... در سفر خود به فرانسه از جاذبه های گردشگری فرانسه دیدن نمایید. 

جاذبه های گردشگری فرانسه

آژانس تفریحی و گردشگری سارنگ پرواز مجری مستقیم مسیرهای مختلف گردشگری است. با ما همراه باشید...

6Lf3pkoiAAAAANsT1un4_U5n4aQln1A99sBOaDpM